Jeg ser ingenting neiSer du ikke noe? Jeg ser noe på den øverste![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ingenting neiSer du ikke noe? Jeg ser noe på den øverste![]()

Hmm, nei, er jo bedre å se i virkeligheten enn på bilde. Jeg er også halvblind på ett øye nå pga en sti, så jeg er ikke til å stole påJeg ser ingenting nei![]()

Er jo lov og håpe at du ser noe jeg ikke serHmm, nei, er jo bedre å se i virkeligheten enn på bilde. Jeg er også halvblind på ett øye nå pga en sti, så jeg er ikke til å stole på![]()
men er bare 7 dpo, så er jo veldig tidligKanskje de har skjønt at vi tar flere tester når det er spennende skyggerKan de ikke bare lage gode tester, siden vi ikke klarer å vente med å bruke deTok en nå, men kan ikke se noe på bilde hverken med eller uten blitz
Vis vedlegget 469358Vis vedlegget 469359

Er det normal sin test? Først positiv test jeg fikk med sønnen min var jo normal sin. Og den streken var nesten umulig og se før den hadde tørket i ca 15 minutter… vet at man skal ikke lese dem etter så lang tid, men var helt sikker på at jeg så nå på den før tidsfristen var over, så måtte fortsette og studere den9 dpo kveldkan skimte noe, men kan like gjerne være bare skygge Vis vedlegget 469362

første foto er etter den hadde tørket, andre er innom tidsfristGenialt salgstriksKanskje de har skjønt at vi tar flere tester når det er spennende skygger![]()

Normal sin jaEr det normal sin test? Først positiv test jeg fikk med sønnen min var jo normal sin. Og den streken var nesten umulig og se før den hadde tørket i ca 15 minutter… vet at man skal ikke lese dem etter så lang tid, men var helt sikker på at jeg så nå på den før tidsfristen var over, så måtte fortsette og studere den
Trur ikke di er skjent for å ha skygger heller. Så trur det kan absolutt være baby strek
Legger til foto av den testen jeg fikk med sønnen minførste foto er etter den hadde tørket, andre er innom tidsfrist
Jeg tror jeg ser noe på det øverste bildetKan de ikke bare lage gode tester, siden vi ikke klarer å vente med å bruke deTok en nå, men kan ikke se noe på bilde hverken med eller uten blitz
Vis vedlegget 469358Vis vedlegget 469359

Her har mannen en datter fra før, så et til barn vil bli hans andre og mitt førsteTiden går så utrolig sent. Er kun 6dpo...har nå også ligget med kraftig hoste og slitt med søvn.. da går tiden kjempe sent. Jeg kjenner voldsomt til murring og stikk i livmor, langs lysken. At jeg røk på en test i går var ganske unødvendig men blir så frista når jeg leser om dere som har kommet til teste perioden
det er jo så innmari spennende!
Men samtidig også kjenne jeg på litt redsel.. blir liksom to barnekultur på meg om jeg blir gravid. Noen andre som har fått ny partner og skal sette igang med barn?
Hvis jeg ikke misforsto det du spurte om helt, haha! 
Skulle bare ta en test nå etter kveldsvakt, siden jeg ikke har tissa på nesten hele vakten. Fikk noe jeg synst ligner en svak strek. Den kom før 5 minutter. Kjenner jeg er skeptisk på at det er en ekte strek.![]()
håper for deg! Det vil jo øke på om det er spire 
Ja, babyplan er ikke helt god for tiden!Har blitt så lurt av de tidligtestene til babyplan selv..håper for deg! Det vil jo øke på om det er spire
![]()