IKM UKE 37+38

9 dpo kveld :) kan skimte noe, men kan like gjerne være bare skygge 20250909_172233.jpg

9 dpo kveld :) kan skimte noe, men kan like gjerne være bare skygge Vis vedlegget 469362
Er det normal sin test? Først positiv test jeg fikk med sønnen min var jo normal sin. Og den streken var nesten umulig og se før den hadde tørket i ca 15 minutter… vet at man skal ikke lese dem etter så lang tid, men var helt sikker på at jeg så nå på den før tidsfristen var over, så måtte fortsette og studere den :angelic:
Trur ikke di er skjent for å ha skygger heller. Så trur det kan absolutt være baby strek :smiley-bounce012
Legger til foto av den testen jeg fikk med sønnen min :joyful: første foto er etter den hadde tørket, andre er innom tidsfrist

Vedlegg

• IMG_9220.jpeg
    IMG_9220.jpeg
    525,1 KB · Visninger: 68
  • IMG_0527.jpeg
    IMG_0527.jpeg
    199 KB · Visninger: 66
Er det normal sin test? Først positiv test jeg fikk med sønnen min var jo normal sin. Og den streken var nesten umulig og se før den hadde tørket i ca 15 minutter… vet at man skal ikke lese dem etter så lang tid, men var helt sikker på at jeg så nå på den før tidsfristen var over, så måtte fortsette og studere den :angelic:
Trur ikke di er skjent for å ha skygger heller. Så trur det kan absolutt være baby strek :smiley-bounce012
Legger til foto av den testen jeg fikk med sønnen min :joyful: første foto er etter den hadde tørket, andre er innom tidsfrist
Normal sin ja :) hadde igjen 2 tester her og tenkte egentlig å bare få brukt de opp før jeg kjøper make sure i morgen. Brukte Normal sin når jeg prøvde på nr3 fikk aldri skygge på de da så krysser fingrene for at den er synligere i morgen :D

Jeg tok en Babyplan tidligtest stav. Jeg syntes jeg så noe veldig svakt før fristen, men synes ikke kameraet fanger det så godt opp. Har jo hørt om skyggestreker på disse, så velger å tolke den som verken positiv eller negativ. Har bare 1 tidligtest igjen, så tenker jeg venter 2 dager eller noe sånt og tar en vanlig test.

Første bilde er omtrent ved fristen, og andre bilde er 1 time senere.

Vedlegg

• IMG_7080.jpeg
    IMG_7080.jpeg
    260,4 KB · Visninger: 63
  • IMG_7088.jpeg
    IMG_7088.jpeg
    43,2 KB · Visninger: 62
Skulle bare ta en test nå etter kveldsvakt, siden jeg ikke har tissa på nesten hele vakten. Fikk noe jeg synst ligner en svak strek. Den kom før 5 minutter. Kjenner jeg er skeptisk på at det er en ekte strek. :shifty:

Vedlegg

• 20250909_222444.jpg
    20250909_222444.jpg
    316,4 KB · Visninger: 81
  • 20250909_221625.jpg
    20250909_221625.jpg
    548,3 KB · Visninger: 70
Ventetiden er så lang!!
Det er spennende å følge med på deres tester imens jeg venter på å kunne starte selv. :D:DDet er altfor mange dager til jeg kan sette igang testinga:dead:
1000008776.jpg

Tiden går så utrolig sent. Er kun 6dpo... :p har nå også ligget med kraftig hoste og slitt med søvn.. da går tiden kjempe sent. Jeg kjenner voldsomt til murring og stikk i livmor, langs lysken. At jeg røk på en test i går var ganske unødvendig men blir så frista når jeg leser om dere som har kommet til teste perioden :love7 det er jo så innmari spennende!

Men samtidig også kjenne jeg på litt redsel.. blir liksom to barnekultur på meg om jeg blir gravid. Noen andre som har fått ny partner og skal sette igang med barn?
Her har mannen en datter fra før, så et til barn vil bli hans andre og mitt første :love017 Hvis jeg ikke misforsto det du spurte om helt, haha!

Spennende ting du kjenner på! Når tenker du å ta neste test? Kun 2dpo her, men det kløøøør i fingrene etter å ta en test:hilarious:

Skulle bare ta en test nå etter kveldsvakt, siden jeg ikke har tissa på nesten hele vakten. Fikk noe jeg synst ligner en svak strek. Den kom før 5 minutter. Kjenner jeg er skeptisk på at det er en ekte strek. :shifty:

Har blitt så lurt av de tidligtestene til babyplan selv.. :bag: håper for deg! Det vil jo øke på om det er spire :Heartred

God morgen alle sammen :smiley-bounce012
Håper på masse positive tester i dag!
Er kun 5DPO selv, så må kanskje vente et par dager til i hvert fall. Men håper alle dere som tester i dag går bra svar :happy093

Fortsatt veldig flott temp… TR skulle starte i dag, men er vel litt forsinket hvis kjemisk…
Har ikke testet her til morgen. Tror ikke det er noen vits.

Vedlegg

• IMG_5850.jpeg
    IMG_5850.jpeg
    231,6 KB · Visninger: 25
Back
Topp