Krysser alle fingre og tær for deg!Så slitsom og kjipt når kroppen jobber mot prøvinga…. I dag har det begynt å stige!! Cd 28
Og vil samtidig motivere deg med at jeg fikk EL på CD29 denne runden og ble jaggu gravid 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alle fingre og tær for deg!Så slitsom og kjipt når kroppen jobber mot prøvinga…. I dag har det begynt å stige!! Cd 28
Og vil samtidig motivere deg med at jeg fikk EL på CD29 denne runden og ble jaggu gravid 

Nei jeg skal faktisk ta pause i 2 pp nå, da det ellers blir termin akkurat rundt gutten min sin bursdag - og akkurat det vil jeg prøve å unngå. Når som helst ellers går an, men 12-åringen skal få ha sin bursdag i fredDu blir også ikm uke 41 neste gang? Håper det sitter med termin i juni for deg
Skulle hatt noen kjerringråd å teste ut til neste prøveperiode hehe
og for å være helt ærlig tror jeg vi trenger å fokusere på noe annet en stund uansett.. Skal til Spiren i Trondheim nå om noen uker å finne ut av hva vi kan gjøre fremover, for det er jo NOE som gjør at det blir kjemisk gang på gang. Har blitt gravid siste 3 av 5 pp, men det sitter jo liksom aldri..
ønsker alle lykke til!Masse lykke til på spirenNei jeg skal faktisk ta pause i 2 pp nå, da det ellers blir termin akkurat rundt gutten min sin bursdag - og akkurat det vil jeg prøve å unngå. Når som helst ellers går an, men 12-åringen skal få ha sin bursdag i fredog for å være helt ærlig tror jeg vi trenger å fokusere på noe annet en stund uansett.. Skal til Spiren i Trondheim nå om noen uker å finne ut av hva vi kan gjøre fremover, for det er jo NOE som gjør at det blir kjemisk gang på gang. Har blitt gravid siste 3 av 5 pp, men det sitter jo liksom aldri..
Så vi får bare vente og se hvordan ting blirønsker alle lykke til!

Jeg har som skrevet veldig svake testerI morgen er det ikm for @Ine81 ! Hbirdan går det?Blandt de 6 andre som hadde ikm da så ble 3 gravide og 3 fikk tanta på besøk.
Må se hva som skjer de kommende dager…
Takk for motivasjonKrysser alle fingre og tær for deg!Og vil samtidig motivere deg med at jeg fikk EL på CD29 denne runden og ble jaggu gravid
![]()
problemet er at mannen reiste i dag tidlig.. regner med at egget slippes i morgen. La inn askjer sent i går kveld så får håpe de venter tålmodig på egget 
det er jo så innmari spennende!Men det blir jo utrolig interessant å finne ut av hva det er da. For samme som deg så sliter ikke jeg med å bli gravid, men med å miste tidlig. Har jo akkurat fått innvilget utredning på sykehuset selv, men oppstart er ikke før senest februar. Håper de finner raskt ut av hva det er hos deg også. At det kan sees på CT eller MRNei jeg skal faktisk ta pause i 2 pp nå, da det ellers blir termin akkurat rundt gutten min sin bursdag - og akkurat det vil jeg prøve å unngå. Når som helst ellers går an, men 12-åringen skal få ha sin bursdag i fredog for å være helt ærlig tror jeg vi trenger å fokusere på noe annet en stund uansett.. Skal til Spiren i Trondheim nå om noen uker å finne ut av hva vi kan gjøre fremover, for det er jo NOE som gjør at det blir kjemisk gang på gang. Har blitt gravid siste 3 av 5 pp, men det sitter jo liksom aldri..
Så vi får bare vente og se hvordan ting blirønsker alle lykke til!

Min hvilepuls øker ca 5 slagDere som har testet positiv, hvordan ligger deres hvilepuls siden EL?
TakkMin hvilepuls øker ca 5 slagDen gjorde det nå også, og det er en av grunnene til at jeg mistenkte kjemisk i tillegg til den ene svake cb testen min. Dagen TR kommer dropper den 10 slag og holder seg der under TR. Deretter øker den ca 5 slag, og når jeg tester positivt øker den enda 5 slag til
![]()
Test nå her er like svak som den i går kveldJeg har som skrevet veldig svake tester
Er 12DPO i dag.
Ikke klar til å bli satt på hverken TR eller gravidMå se hva som skjer de kommende dager…
Kan de ikke bare lage gode tester, siden vi ikke klarer å vente med å bruke deTa bilde med blitz, det hjalp med og fjerne skygger her i alle fallEtter å ha studert disse testene intenst over flere pp nå så føler jeg det er det at feltet der streken skal komme er litt blankere som gjør at det får annet spill i lyset og lurer oss
hver gang
![]()
Tok en nå, men kan ikke se noe på bilde hverken med eller uten blitzHvor mange DPO var du nå? Er kanskje jeg som er helt crazy, men mener jeg ser antydning til strek…Kan de ikke bare lage gode tester, siden vi ikke klarer å vente med å bruke de
Tok en nå, men kan ikke se noe på bilde hverken med eller uten blitz
Vis vedlegget 469358Vis vedlegget 469359

vanlig MS er selvfølgelig blenda. Ser du ikke noe? Jeg ser noe på den øversteKan de ikke bare lage gode tester, siden vi ikke klarer å vente med å bruke deTok en nå, men kan ikke se noe på bilde hverken med eller uten blitz
Vis vedlegget 469358Vis vedlegget 469359

Er bare 7 dpo, så forventet ingen strekHvor mange DPO var du nå? Er kanskje jeg som er helt crazy, men mener jeg ser antydning til strek…
Altså det ser liiit mørkere ut der positive streken skal være![]()
Ville bare ha noe til å sammenligne med senereSkjønner det godtEr bare 7 dpo, så forventet ingen strekVille bare ha noe til å sammenligne med senere
Håper det blir en fin strek der snart