IKM UKE 37+38

Du blir også ikm uke 41 neste gang? Håper det sitter med termin i juni for deg :Heartred

Skulle hatt noen kjerringråd å teste ut til neste prøveperiode hehe
Nei jeg skal faktisk ta pause i 2 pp nå, da det ellers blir termin akkurat rundt gutten min sin bursdag - og akkurat det vil jeg prøve å unngå. Når som helst ellers går an, men 12-åringen skal få ha sin bursdag i fred :hilarious: og for å være helt ærlig tror jeg vi trenger å fokusere på noe annet en stund uansett.. Skal til Spiren i Trondheim nå om noen uker å finne ut av hva vi kan gjøre fremover, for det er jo NOE som gjør at det blir kjemisk gang på gang. Har blitt gravid siste 3 av 5 pp, men det sitter jo liksom aldri..

Så vi får bare vente og se hvordan ting blir :Heartpink ønsker alle lykke til!

Nei jeg skal faktisk ta pause i 2 pp nå, da det ellers blir termin akkurat rundt gutten min sin bursdag - og akkurat det vil jeg prøve å unngå. Når som helst ellers går an, men 12-åringen skal få ha sin bursdag i fred :hilarious: og for å være helt ærlig tror jeg vi trenger å fokusere på noe annet en stund uansett.. Skal til Spiren i Trondheim nå om noen uker å finne ut av hva vi kan gjøre fremover, for det er jo NOE som gjør at det blir kjemisk gang på gang. Har blitt gravid siste 3 av 5 pp, men det sitter jo liksom aldri..

Masse lykke til på spiren :Heartred

I morgen er det ikm for @Ine81 ! Hbirdan går det? :Heartred Blandt de 6 andre som hadde ikm da så ble 3 gravide og 3 fikk tanta på besøk.

1-2 dpo. Orker ikke ha to datoer i hodet mitt, det blir bare tull. Mtp smertene jeg hadde så tenker jeg at EL skjedde den kvelden, så jeg sier 2. I går hadde jeg ingen symptomer, var tørr nedentil osv. så da tenker jeg at EL har vært. Spennende!

De forrige syklusene har jeg ikke vært såå nøye med kosthold, men fra nå av endrer jeg på det for å øke sjansene for graviditet. Skal holde meg helt unna alkohol fra litt før EL kommer og helt til TR, redusere kaffe og hvitt sukker. :joyful:

Tiden går så utrolig sent. Er kun 6dpo... :p har nå også ligget med kraftig hoste og slitt med søvn.. da går tiden kjempe sent. Jeg kjenner voldsomt til murring og stikk i livmor, langs lysken. At jeg røk på en test i går var ganske unødvendig men blir så frista når jeg leser om dere som har kommet til teste perioden :love7 det er jo så innmari spennende!

Men samtidig også kjenne jeg på litt redsel.. blir liksom to barnekultur på meg om jeg blir gravid. Noen andre som har fått ny partner og skal sette igang med barn?

Men det blir jo utrolig interessant å finne ut av hva det er da. For samme som deg så sliter ikke jeg med å bli gravid, men med å miste tidlig. Har jo akkurat fått innvilget utredning på sykehuset selv, men oppstart er ikke før senest februar. Håper de finner raskt ut av hva det er hos deg også. At det kan sees på CT eller MR :) Og at det er en Quick fix for det da.

Hun ene i dagboken min skrev jo at hun hadde operert vekk myomer (som er min plage) mange ganger og at hun bare måtte vente en PP før hun kunne forsøke å bli gravid. Det gir meg veldig mye håp for behandling for min del. Moren min vil ikke at jeg skal prøve å bli gravid før jeg får utredning pga hun er redd for min helse og for at jeg skal miste noen måneder utti svangerskapet igjen. Men føler det er en risiko jeg tar. Livmoren min har ca 1/3 av overflaten sin som ikke er mot myomet mitt, så jeg håper at så lenge den fester seg der så er det håp :bag:

Dere som har testet positiv, hvordan ligger deres hvilepuls siden EL?
Min hvilepuls øker ca 5 slag :) Den gjorde det nå også, og det er en av grunnene til at jeg mistenkte kjemisk i tillegg til den ene svake cb testen min. Dagen TR kommer dropper den 10 slag og holder seg der under TR. Deretter øker den ca 5 slag, og når jeg tester positivt øker den enda 5 slag til :)

Min hvilepuls øker ca 5 slag :) Den gjorde det nå også, og det er en av grunnene til at jeg mistenkte kjemisk i tillegg til den ene svake cb testen min. Dagen TR kommer dropper den 10 slag og holder seg der under TR. Deretter øker den ca 5 slag, og når jeg tester positivt øker den enda 5 slag til :)
Takk :)

Ta bilde med blitz, det hjalp med og fjerne skygger her i alle fall:) Etter å ha studert disse testene intenst over flere pp nå så føler jeg det er det at feltet der streken skal komme er litt blankere som gjør at det får annet spill i lyset og lurer oss:wtf: hver gang:hilarious:
Kan de ikke bare lage gode tester, siden vi ikke klarer å vente med å bruke de :hilarious: Tok en nå, men kan ikke se noe på bilde hverken med eller uten blitz
IMG_7536.jpeg
IMG_7537.jpeg

Hvilepulsen min økte med 3 slag i minuttet i dag. Er 7dpo. Men jeg har også blitt forkjølet så er sikkert derfor :hilarious: vanlig MS er selvfølgelig blenda.
1000019643.jpg

Back
Topp