Jeg ser jo noe der, men tenker du det bare er skygge siden du er 13dpo? Burde den isåfall vært sterkere?13 dpo, blir nok fest i kveld ja
Vis vedlegget 469089
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser jo noe der, men tenker du det bare er skygge siden du er 13dpo? Burde den isåfall vært sterkere?13 dpo, blir nok fest i kveld ja
Vis vedlegget 469089
Omg!!!Fant en babyplan stav så måtte blåse den også av sammen med en makesure strimmel på 2 tiss (1,5 time).
Jeg ser rosa![]()
![]()

jippii!! Gratulerer!Bp testene blitt sterkere siden idag tidlig, og + på cb digital
@Koalabjørn du kan sette meg på gravid
Status per 9dpo, vet aldri hvordan graviditeten utvikler seg, men jeg skal nyte hver gravid dag og håpe på at spiren sitter til termin, som blir i mai
Vis vedlegget 469114
Kom det jammen meg en liten strek på vanlig makesure også
Vis vedlegget 469120

Takk!!!jippii!! Gratulerer!![]()
![]()

Ja, har jo hatt skygger siden 7 dpo. Føler også den er på feil plass?Jeg ser jo noe der, men tenker du det bare er skygge siden du er 13dpo? Burde den isåfall vært sterkere?
Gratulerer så masseBp testene blitt sterkere siden idag tidlig, og + på cb digital
Status per 9dpo, vet aldri hvordan graviditeten utvikler seg, men jeg skal nyte hver gravid dag og håpe på at spiren sitter til termin, som blir i mai
Vis vedlegget 469114
Vis vedlegget 469120

Jeg stoler virkelig ikke på MS testene, det er så mange dårlige tester. Du har ingen annen test?Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om denne prøveperioden her. Den har vært veldig rar. Synes testene burde vært sterkere innen nåTestene var iallfall helt negativ etter MA før jeg startet testingen.
Føler iallfall at det synes ganske godt at det er rødfarge og ikke skygge på den her da.
Vis vedlegget 469122
TakktakkGratulerer så masse![]()

Hmm.. det skjønner jeg, men det er et par dager siden første positive test, kan du se noe utvikling?Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om denne prøveperioden her. Den har vært veldig rar. Synes testene burde vært sterkere innen nåTestene var iallfall helt negativ etter MA før jeg startet testingen.
Føler iallfall at det synes ganske godt at det er rødfarge og ikke skygge på den her da.
Vis vedlegget 469122
Jeg hadde denne clearbluen jeg tok i går som også viser veldig svak strek. Skal sies at denne er ultratidlig da. Alle ms før den i dag har jeg ikke klart å se om har rødfarge eller skygge, så har jo fortsatt noe håp om at alle de andre var skygger og at denne fra ettermiddagen i går kanskje var første faktisk positive, og at den i ste var vanlig test som begynte så vidt å slå ut. Men vet ikke... Om det ikke klaffer denne måneden så blir det iallfall behagelig å starte på en normal syklus igjen. Har gått utrolig mange tester når man skal teste ut hcg etter MA og finne eggløsningen igjen når man er ute av syklusen.Jeg stoler virkelig ikke på MS testene, det er så mange dårlige tester. Du har ingen annen test?

Gratulerer så masse!Bp testene blitt sterkere siden idag tidlig, og + på cb digital
Vis vedlegget 469114
Vis vedlegget 469120

Men, her er det tydelig strek og siden den er ultra tidlig så hadde jeg ikke tatt det tungt med den svakere MS testen du tok i dagJeg hadde denne clearbluen jeg tok i går som også viser veldig svak strek. Skal sies at denne er ultratidlig da. Alle ms før den i dag har jeg ikke klart å se om har rødfarge eller skygge, så har jo fortsatt noe håp om at alle de andre var skygger og at denne fra ettermiddagen i går kanskje var første faktisk positive, og at den i ste var vanlig test som begynte så vidt å slå ut. Men vet ikke... Om det ikke klaffer denne måneden så blir det iallfall behagelig å starte på en normal syklus igjen. Har gått utrolig mange tester når man skal teste ut hcg etter MA og finne eggløsningen igjen når man er ute av syklusen.
Vis vedlegget 469124
Da er det bare å heie på tydligere strek de neste dagene 

Wiiiii gratulerer!!!!Bp testene blitt sterkere siden idag tidlig, og + på cb digital
Vis vedlegget 469114
Vis vedlegget 469120
Ja!! Vi vil ha flere inn til maiHåper på masse streker hos dere, kom inn i Mai, du skjønne milde alle sammen!!![]()
![]()
![]()