IKM UKE 37+38

De hadde én eneste pakke igjen med ultratidlig digital og sitter nå med to tester. Utfordringen er som følger:
1) bruke en på to timers tiss nå og spare den siste til i kveld eller morgen tidlig?
2) vente til i kveld og så ha en igjen til i morgen?
3) ta en vanlig strimmel nå og så ta en digital på samme tiss om jeg føler det er verd det?
Edit, 25 strimmel var negativ

Hmmm…
Åååå! Det er så vanskelig! Testetøsen i meg hadde tatt nå, på to timers tiss, og i kveld, og kjøpt nye i morgen hvis det var behov for flere tester.. den fornuftige meg ville ventet, minst til i kveld, jeg har ofte sterkere tester om kvelden enn på morning. Men du kan jo tisse i koppen og se ann fargen, om det ser konsentrert ut eller utvannet, før du velger å tester?

Åååå! Det er så vanskelig! Testetøsen i meg hadde tatt nå, på to timers tiss, og i kveld, og kjøpt nye i morgen hvis det var behov for flere tester.. den fornuftige meg ville ventet, minst til i kveld, jeg har ofte sterkere tester om kvelden enn på morning. Men du kan jo tisse i koppen og se ann fargen, om det ser konsentrert ut eller utvannet, før du velger å tester?
Der er veldig konsentrert urin. Sittet å stirret på den og den negative strimmelen nå i 50 minutter :laughing002 I morgen er jo søndag.. haha. Jeg løper bort på dette andre apoteket som ligger litt nærmere. De har ikke cb tidlig, men kan kjøpe en pk til av de vidi testene. De var litt billigere :hilarious: og så er ikke resultatet som et slag i trynet fordi man kan tolke hit og dit :laughing002

Fant en babyplan stav så måtte blåse den også av sammen med en makesure strimmel på 2 tiss (1,5 time).
Jeg ser rosa :Heartpink :love7

Vedlegg

• IMG_6812.jpeg
    IMG_6812.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 76
Der er veldig konsentrert urin. Sittet å stirret på den og den negative strimmelen nå i 50 minutter :laughing002 I morgen er jo søndag.. haha. Jeg løper bort på dette andre apoteket som ligger litt nærmere. De har ikke cb tidlig, men kan kjøpe en pk til av de vidi testene. De var litt billigere :hilarious: og så er ikke resultatet som et slag i trynet fordi man kan tolke hit og dit :laughing002
Det er så tidskonsumerende å stirre på de strimlene :bag: Syns det hørtes som en veldig god plan! Jeg forsøker meg på en tidlig digital cb når bp tidligtesten er litt sterkere :joyful:

Ikke testet nå siden onsdag siden jeg trodde jeg var fri for tester. Tenkte at nå får det gå som det går, og eggløsning kommer når det kommer. Ikke hatt utslag på el tester til da.
Tenkte jeg skulle dobbeltsjekke nå om jeg hadde flere, og fant en 5pk! og SE!!! :love017 :love017 1,18 i premom!
Oj, så gøy! Det må jo være sjebnen :Heartred

Det er så tidskonsumerende å stirre på de strimlene :bag: Syns det hørtes som en veldig god plan! Jeg forsøker meg på en tidlig digital cb når bp tidligtesten er litt sterkere :joyful:
Da kastet jeg meg over en ny vidi test og fikk roet meg med at det er lurt å vente til i kveld. Ser fortsatt noe, men er nok bittelitt svakere enn den på morgenurin :nailbiting::hilarious:
blir spennende med digital hos deg etterhvert!

4DPO
Stuuup trøtt, svimmel, hodepine. Alt er nok bivirkninger av progesteron :hilarious: testetrangen har meldt seg nå som så mange har begynt å teste! Tenker å holde ut til monst 8dpo. Må se hvor mange tester jeg har liggende. Er vel for sent å rekke å bestille fra billige tester :wideyed: tror jeg har 3 babyplan tidlig og mange MS vanlig. Og 2 clearblue med ukesindikator.
Testetrang deluxe her også, jeg må stoppe meg selv hver gang jeg må tisse nå, så i morgen 7dpo ryker jeg nok:hilarious:

Storkoser meg med å myse på alle andres tester imens:love017

Synes de stort sett er veldig raske på å sende ut fra billig-tester/babyplan hvis du trenger påfyll!

Da kastet jeg meg over en ny vidi test og fikk roet meg med at det er lurt å vente til i kveld. Ser fortsatt noe, men er nok bittelitt svakere enn den på morgenurin :nailbiting::hilarious:
blir spennende med digital hos deg etterhvert!
Jaa! Tok en ny bp, som var sterkere, samler opp nå og tar cb digital kl 14.15 :happy:

Klarte ikke dy meg så tok en CB digital ultratidlig nå men den var negativ. Tenkte det ville slå ut på den siden det slår ut på 10 både på BP strimmel og den:scratch Eller? Må det ikke være over 10 for at det skal fanges opp av strimmelen?:joyful:

Klarte ikke dy meg så tok en CB digital ultratidlig nå men den var negativ. Tenkte det ville slå ut på den siden det slår ut på 10 både på BP strimmel og den:scratch Eller? Må det ikke være over 10 for at det skal fanges opp av strimmelen?:joyful:
De (strimlene) slår som regel ut på lavere hcg enn oppgitt. Legger ved ett eksempel her fra jeg hadde 13 i hcg målt i blod og tok en strimmel med sensitivitet på 10. Den er overraskende sterk.
1000019212.jpg

Back
Topp