IKM UKE 37+38

Bare en påminnelse nå som det begynner å komme positive tester. Tagg meg å si fra når dere vil settes på "gravid". Med dobbel ikm gruppe og nesten 50 medlemer så trenger jeg litt hjelp for å ha orden i sysakene :hilarious: :Heartred

4DPO
Stuuup trøtt, svimmel, hodepine. Alt er nok bivirkninger av progesteron :hilarious: testetrangen har meldt seg nå som så mange har begynt å teste! Tenker å holde ut til monst 8dpo. Må se hvor mange tester jeg har liggende. Er vel for sent å rekke å bestille fra billige tester :wideyed: tror jeg har 3 babyplan tidlig og mange MS vanlig. Og 2 clearblue med ukesindikator.

I dag har jeg eggløsningssmerter som jeg vanligvis har dagen før og på EL-dagen. Men ingen positiv test enda, altså den er ikke sterk en gang :arghh: Hva i alle dager skjer!? Kanskje kroppen prøver, men ikke får det til. Det tar sin tid denne runden i alle fall! Vi får bare kjøre på med humping uansett i tilfelle jeg har EL nå og toppen har vært kjempe kort, noe jeg tviler på.
Dag 25 her og ingen positiv eggløsningstest :confused: Har skikkelig murringer og slim de siste dagene, så gikk testene litt oppover for å snu igjen… blir gal

Ikke testet nå siden onsdag siden jeg trodde jeg var fri for tester. Tenkte at nå får det gå som det går, og eggløsning kommer når det kommer. Ikke hatt utslag på el tester til da.
Tenkte jeg skulle dobbeltsjekke nå om jeg hadde flere, og fant en 5pk! og SE!!! :love017 :love017 1,18 i premom!

Vedlegg

• Screenshot_20250906_103326_Gallery.jpg
    Screenshot_20250906_103326_Gallery.jpg
    210,7 KB · Visninger: 41
Med blenda test i går så forsvant alt håp på at det ble noe denne PPen. Våknet i dag og skulle stå opp og hadde ingen plan om å teste men duppet av i ett par minutter rett før jeg sto opp. Drømte da at det kom frem på en graviditetstest «svak positiv graviditetstest» (ganske lang tekst til å være på en graviditetstest :hilarious:) så sto opp å bare måtte teste!
Håper ikke det bare er en skygge:Heartpink
Var siste baby plan tidligtest, har bare makesure batch 11 og ultratidlig digital clearblue nå, tror ikke noen av dem viser noe så tidlig:laughing001

De hadde én eneste pakke igjen med ultratidlig digital og sitter nå med to tester. Utfordringen er som følger:
1) bruke en på to timers tiss nå og spare den siste til i kveld eller morgen tidlig?
2) vente til i kveld og så ha en igjen til i morgen?
3) ta en vanlig strimmel nå og så ta en digital på samme tiss om jeg føler det er verd det?
Edit, 25 strimmel var negativ

Hmmm…

Last edited:
Back
Topp