IKM UKE 37+38

@Koalabjørn Gratulerer til alle gravide :talk017 :binkybaby :love017 :flower Og masse lykke til oss andre i neste PP, da krysser vi fingrene for junibebis:smiley-angelic001:binkybaby:Heartred✨️ Er 12 dpo, negative tester. Kan settes på TR!

Men, her er det tydelig strek og siden den er ultra tidlig så hadde jeg ikke tatt det tungt med den svakere MS testen du tok i dag :Heartred Da er det bare å heie på tydligere strek de neste dagene :Heartred
Jeg begynte ikke å kjenne på noe symptomer før i overgår kveld heller. Sa til samboer at "i morgen tror jeg kanskje at jeg vil teste positivt". Da hadde jeg litt murringer på kvelden. Men den på morningen var ikke positiv da (samboer reiste hjem fra ferie på dagtid). Tok den clearblue'en når jeg kom hjem (også sendte han et bilde). Da hadde jeg gått rundt i en storby hele dagen på sightseeing med familien og følte tyngde i livmor. Så det føler jeg var mer symptom enn murringer.

* Ops! Mente forloveden min ikke samboeren min haha :love7

Last edited:
Jeg begynte ikke å kjenne på noe symptomer før i overgår kveld heller. Sa til samboer at "i morgen tror jeg kanskje at jeg vil teste positivt". Da hadde jeg litt murringer på kvelden. Men den på morningen var ikke positiv da (samboer reiste hjem fra ferie på dagtid). Tok den clearblue'en når jeg kom hjem (også sendte han et bilde). Da hadde jeg gått rundt i en storby hele dagen på sightseeing med familien og følte tyngde i livmor. Så det føler jeg var mer symptom enn murringer.
Heier masse på en tydelig babystrek om noen dager :happy093

Så gøy at det begynner å komme streker hos noen :happy:

Det er så dårlig utvalg av tidligtester i fysisk butikk, har prøvd å finne. For sent å bestille til denne pp, og man håper jo aldri at det skal bli en til :hilarious:
Noen har makesure tidligtest i butikken da. F.eks. noen Meny butikker. Ellers har man jo alltid de ultratidlig digitale som er veldig dyre. Men ekstra gøy når de blir positive da :)

Jeg hadde denne clearbluen jeg tok i går som også viser veldig svak strek. Skal sies at denne er ultratidlig da. Alle ms før den i dag har jeg ikke klart å se om har rødfarge eller skygge, så har jo fortsatt noe håp om at alle de andre var skygger og at denne fra ettermiddagen i går kanskje var første faktisk positive, og at den i ste var vanlig test som begynte så vidt å slå ut. Men vet ikke... Om det ikke klaffer denne måneden så blir det iallfall behagelig å starte på en normal syklus igjen. Har gått utrolig mange tester når man skal teste ut hcg etter MA og finne eggløsningen igjen når man er ute av syklusen.

Vis vedlegget 469124
Jeg har null erfaring med MS, men vi får høre på ametyst, hun har mer peiling :hilarious: Ser jo strek på MS også, men de virker jo å slå ut svakere enn andre. Men ut i fra CBen i går så er det jo såååå lovende, men var over 200kr for en sånn i italia? :facepalm: Skjønner jo du vil vente med en til sånn da, er jo ekstremt

Jeg har null erfaring med MS, men vi får høre på ametyst, hun har mer peiling :hilarious: Ser jo strek på MS også, men de virker jo å slå ut svakere enn andre. Men ut i fra CBen i går så er det jo såååå lovende, men var over 200kr for en sånn i italia? :facepalm: Skjønner jo du vil vente med en til sånn da, er jo ekstremt
Har ikke så peiling da :laughing002 Men, altså de har vært så mye dårlige MS. Kan liksom ikke stole på de testene lenger. 200 kr for en test i Italia er jo hinsides

Testen har økt i ettermiddag! Den var helt svak på morgenen.. Har masse murring og ubehag nå.. Og myye mer EL-slim. Det er bare i PP at man feirer ubehag og vondter føler jeg :hilarious: Fått lagt inn enda en aksje :happy:

Vedlegg

• IMG_9947.jpeg
    IMG_9947.jpeg
    221,7 KB · Visninger: 25
@Koalabjørn da tar jeg sjansen og sier du kan skrive meg over på gravid! Klarte ikke la være, så måtte kjøpe meg en digital tidligtest. Så får jeg heller flytte meg over igjen hvis det viser seg å være en kjemisk.
Uansett hva som skjer videre så er du gravid nå og ble gravid i denne prøveperioden! Det må feires! :wav

Back
Topp