Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tar sjansen på detHerlig! Da kan jeg vel sette dere på gravid?
GratulererDen nederste strimmeltesten og den digitale er fra nå på morgenkvisten![]()
Den nederste strimmeltesten og den digitale er fra nå på morgenkvisten![]()
Ja endelig er det forhåpentligvis "min tur"Ser det er din PP14, så utrolig stas at dette klaffet. Gjorde dere noe annerledes denne måneden? Gratulerer så myeI gang med PP5 på første her.

Ja endelig er det forhåpentligvis "min tur"
Har hatt 14pp og inkludert i disse er det to mislykkede som endte i sa rundt uke 5. Så sjangsen er jo der for at det ikke går denne gangen heller... men da har vi heldigvis rett på hjelp. Denne pp gikk jeg til innkjøp av concieve plus, som vi brukte litt sporadisk rundt el (har ikke hatt så mye el-slim å skryte av i det siste), jeg spiste bidronning-gele og drakk salviete fram til rundt el, spiste wild yam etter el. Gubben spiser sink og selen. Vi hadde sex hver dag unntatt dagen jeg antar at jeg hadde el. Men jeg fikk aldri noe utslag på el-testene denne pp heller.. Oj det ble et langt svar! Det er jo umulig å si om noe av dette hadde effekt heller![]()

Og nå som dere har hatt suksess med det så må jeg jo nesten bare spør!Det skal "sprutes" en god dæsj innerst ved livmorhalsen. Enten med applikator eller sprøyteHei du! Vi har også gått til innkjøp av concieve plus, og nå kommer kanskje et litt dumt spørsmål: Smører dere «inne» i skjeden, eller bare «rundt åpningen»? Haha jeg har lurt på dette en stund men finner ikke svarOg nå som dere har hatt suksess med det så må jeg jo nesten bare spør!
Det skal "sprutes" en god dæsj innerst ved livmorhalsen. Enten med applikator eller sprøyte![]()
GratulererFin stigning fra i går til i dag, jeg kan settes på gravid
Så et det bare å krysse fingrene fremover for at det holder!
Vis vedlegget 307721
Lykke til videreGratulererDen nederste strimmeltesten og den digitale er fra nå på morgenkvisten![]()
Lykke til videreTr her ogSatse på at 3 gangen gjelder
Lykke til dere, som venter enda i spenning
![]()