Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei uffTR her
Her daler tempen, så da blir det ny PP på meg
Bare 7 DPO i dag, så må enda vente noen dager før TR kommer.
Lukke til i IKM-uken alle sammen! Håper på mange fint mai-spirer![]()
Men det er jo en tydelig strek derVis vedlegget 307618
6,7,8,9 og 12 dpo.

Burde blitt sterkare på 3 dager.Men det er jo en tydelig strek der![]()
Jeg har strengt tatt ikke så mye peiling. Med de andre tre ble jeg jo gravid så og si med en gang så dette testekjøret er nytt for meg... Hva er grunnen til strek i utgangspunktet da? Det må jo ha vært noe vel?Burde blitt sterkare på 3 dager.
Testane skal jo bli sterkere dag for dag. 3 dager imellom dei testane og svakere en dag 9 dpo. Da er den på retur.Jeg har strengt tatt ikke så mye peiling. Med de andre tre ble jeg jo gravid så og si med en gang så dette testekjøret er nytt for meg... Hva er grunnen til strek i utgangspunktet da? Det må jo ha vært noe vel?
Men man får vell ikke strek uten at det har vært en graviditet? Så det som skjer da er at det er en slags svært tidlig SA da eller? Streken kan vel kanskje også bli svakere basert på urinkonsentrasjonen? Om det er morgenurin etc? Jeg kjenner ikke forhistorien din, men antar du kanskje ikke er uvant med å finne strek og at den deretter blekner igjen? For hadde jeg fått strek så hadde jeg antatt jeg var gravid jeg...Testane skal jo bli sterkere dag for dag. 3 dager imellom dei testane og svakere en dag 9 dpo. Da er den på retur.
Men man får vell ikke strek uten at det har vært en graviditet? Så det som skjer da er at det er en slags svært tidlig SA da eller? Streken kan vel kanskje også bli svakere basert på urinkonsentrasjonen? Om det er morgenurin etc? Jeg kjenner ikke forhistorien din, men antar du kanskje ikke er uvant med å finne strek og at den deretter blekner igjen? For hadde jeg fått strek så hadde jeg antatt jeg var gravid jeg...jeg er vant med helt blenda hvite tester selv jeg...
Det er nok tidlig SA men kjemisk som jeg vil helst kalle det. Har hatt det slik dei siste åra. For meg er kjemisk heilt normalMen man får vell ikke strek uten at det har vært en graviditet? Så det som skjer da er at det er en slags svært tidlig SA da eller? Streken kan vel kanskje også bli svakere basert på urinkonsentrasjonen? Om det er morgenurin etc? Jeg kjenner ikke forhistorien din, men antar du kanskje ikke er uvant med å finne strek og at den deretter blekner igjen? For hadde jeg fått strek så hadde jeg antatt jeg var gravid jeg...jeg er vant med helt blenda hvite tester selv jeg...
Huffda, skjønner at skuffelsen blir ekstra tøff når man i tillegg ser den strekenDet er nok tidlig SA men kjemisk som jeg vil helst kalle det. Har hatt det slik dei siste åra. For meg er kjemisk heilt normal

Finner deg ikke på lista, men kan føre deg opp på TR i hvert fall. Beklager dersom jeg har oversett at du har skrevet deg opp!TR her
Tusen takk for forklaringen. Jeg ante ikke at det var vanlig å oppleve. Håper jeg skal slippe det. Nå er fokuset å få en strek rett og slett på en av disse kjempehvite testene....HCG-hormon dannes av embryo like etter befruktningen og senere i morkaken.
Men kroppen kan også produsere en svært liten mengde hCG - når vi ikke er gravide. Hypofysen produserer litt hCG, oftest hos kvinner i og etter overgangsalder, og eldre menn.
Vet også at man kan ha en kjemisk graviditet, som blir som en veldig tidlig SA. Som du skriver.. Men ikke hadde merket om man ikke tester tidlig..

Det er nok tidlig SA men kjemisk som jeg vil helst kalle det. Har hatt det slik dei siste åra. For meg er kjemisk heilt normal
Ikke festedip da?

Så spennende! Jeg ønsker meg sterkere strek så mye at jeg tror jeg bare går og legger meg nå slik at morgendagen kommer fortere
hvis jeg ikke får testetrang når jeg må tisse seinere... 

så får tiden vise om spiren sitter til termin denne gangen!