IKM uke 37 2019

Kvaliteten på disse bildene altså... :facepalm:
Men streken er i alle fall tydelig rosa i virkeligheten, og bildet er tatt ett ca 3 min. Akkurat pr nå er jeg gravid :shy: så får tiden vise om spiren sitter til termin denne gangen! :nailbiting:
Vis vedlegget 307676
Ser streken :) Fikk også fin strek i går, tar ny imorgen for å se stigning. Skulke gjerne ha tatt i dag men har bare 1 strimmel igjen. Tenkte også ta digital men er så redd for at den ikke skal gi utslag enda. Er 11 DPO idag. Skal du ta digital? Mange DPO er du?

TR her som forventa. :arghh: No i neste PP (nr. 18) skal me prøva letrozol og inseminasjon. Prøver å gleda meg over at det er spennande at me no har tatt neste steg på vegen til barn nr. 2. Håpar spiren sit fort med litt hjelp!

Kryssar fingrane for alle som fortsatt er med i gamet! ;) Og de andre ser eg igjen i dei andre IKM-gruppene. ❤️

Ser streken :) Fikk også fin strek i går, tar ny imorgen for å se stigning. Skulke gjerne ha tatt i dag men har bare 1 strimmel igjen. Tenkte også ta digital men er så redd for at den ikke skal gi utslag enda. Er 11 DPO idag. Skal du ta digital? Mange DPO er du?

Jeg har også en digital liggende, venter til IKM, eller til helgen med å ta den. 12 dpo i dag :)

Ingen TR her enda, men blenda hvite tester så alt håp er ute.
Dette er skummelt altoppslukende. Og SÅ lei meg med tester uten strek selv om jeg forbereder meg godt. (innbiller jeg meg selv.) og jeg vet at vi burde være takknemlige for tre friske fine barn, og dette blir bare pp3.. Så følelsen er bare helt irrasjonell, men så uendelig skuffet og lei meg for det.

BCB13475-4AE0-4593-820D-C41E39FD898C.jpeg

Da er streken nesten borte 13 dpo

Skal bli
Ingen TR her enda, men blenda hvite tester så alt håp er ute.
Dette er skummelt altoppslukende. Og SÅ lei meg med tester uten strek selv om jeg forbereder meg godt. (innbiller jeg meg selv.) og jeg vet at vi burde være takknemlige for tre friske fine barn, og dette blir bare pp3.. Så følelsen er bare helt irrasjonell, men så uendelig skuffet og lei meg for det.
Godt å få begynt på ny pp når man bare får hvite tester. Kjenner jo at det er kjipt å måtte begynne på nytt.

Fin stigning fra i går til i dag, jeg kan settes på gravid :)
Så et det bare å krysse fingrene fremover for at det holder!
20EDF43B-9EE3-497F-B714-C6AE488B500C.jpeg

Øverste fra mandag og de andre nettopp :)

Vedlegg

• F8A0727C-E310-4A57-84B9-919AEB139A58.jpeg
    F8A0727C-E310-4A57-84B9-919AEB139A58.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 128
Den nederste strimmeltesten og den digitale er fra nå på morgenkvisten :joyful:

Vedlegg

• 20190911_070835.jpg
    20190911_070835.jpg
    22,3 KB · Visninger: 119
Back
Topp