Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strekenKvaliteten på disse bildene altså...
Men streken er i alle fall tydelig rosa i virkeligheten, og bildet er tatt ett ca 3 min. Akkurat pr nå er jeg gravidså får tiden vise om spiren sitter til termin denne gangen!
Vis vedlegget 307676
Skimter den godt
Ser jo lovende utKvaliteten på disse bildene altså...
Men streken er i alle fall tydelig rosa i virkeligheten, og bildet er tatt ett ca 3 min. Akkurat pr nå er jeg gravidså får tiden vise om spiren sitter til termin denne gangen!
Vis vedlegget 307676
No i neste PP (nr. 18) skal me prøva letrozol og inseminasjon. Prøver å gleda meg over at det er spennande at me no har tatt neste steg på vegen til barn nr. 2. Håpar spiren sit fort med litt hjelp!Ser strekenFikk også fin strek i går, tar ny imorgen for å se stigning. Skulke gjerne ha tatt i dag men har bare 1 strimmel igjen. Tenkte også ta digital men er så redd for at den ikke skal gi utslag enda. Er 11 DPO idag. Skal du ta digital? Mange DPO er du?
Godt å få begynt på ny pp når man bare får hvite tester. Kjenner jo at det er kjipt å måtte begynne på nytt.Ingen TR her enda, men blenda hvite tester så alt håp er ute.
Dette er skummelt altoppslukende. Og SÅ lei meg med tester uten strek selv om jeg forbereder meg godt. (innbiller jeg meg selv.) og jeg vet at vi burde være takknemlige for tre friske fine barn, og dette blir bare pp3.. Så følelsen er bare helt irrasjonell, men så uendelig skuffet og lei meg for det.
HURRA BABYFin stigning fra i går til i dag, jeg kan settes på gravid
Så et det bare å krysse fingrene fremover for at det holder!
Vis vedlegget 307721

HURRA BABYØverste fra mandag og de andre nettopp![]()

HURRA BABYDen nederste strimmeltesten og den digitale er fra nå på morgenkvisten![]()

Øverste fra mandag og de andre nettopp![]()
Herlig! Da kan jeg vel sette dere på gravid?Den nederste strimmeltesten og den digitale er fra nå på morgenkvisten![]()
Fin stigning fra i går til i dag, jeg kan settes på gravid
Så et det bare å krysse fingrene fremover for at det holder!
Vis vedlegget 307721
Gratulerer♡♡Øverste fra mandag og de andre nettopp![]()
Gratulerer♡♡Den nederste strimmeltesten og den digitale er fra nå på morgenkvisten![]()