Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin strekKan noen tolke denne? 11dpo. IKM 11.09

Jeg skimter strek på den nedersteVis vedlegget 307593 Vi er jo bare inne i vår andre pp, men kjenner jeg er skikkelig utålmodig! Vil ha to strek nåTestene er fra 9-11 dpo, så hadde jeg vært gravid hadde det vel dukket opp to strek allerede? Jaja, får begynne å innstille meg på neste prøveperiode. Det værste er at jeg har en drøss med symptomer, men det er vel vanlig helt sånn i starten av prøvinga antar jeg
![]()

Wow strek10 DPO![]()
spent å se videre utover i uken. Og ikke minst ta en digital!
Nei nei nei.Jeg kan settes på tr
sender deg en god klem!Takker og det var forventa siden det er meg. Har opplevde over 100 ganger noÅneei, så utrolig leitsender deg en god klem!

Takker og det var forventa siden det er meg. Har opplevde over 100 ganger no
Har du sjekket om mulighet for støttehormoner i tidlig graviditet?Har vert og sjekka meg 2 ganger og finner ingen feil. Spurte om medisinsk hjelp men var avvist. Siste var 46 år og 4 amh. Så no er den nok under 3 i amh. Så no er det stoppJa, har forstått at du har vært borti dette altfor mange gangerHar du sjekket om mulighet for støttehormoner i tidlig graviditet?
Skimter noe la det være begynnelsen på noeVis vedlegget 307614
Nå har jeg enten fått verdens tydeligste skyggestrek, som også vistes 1 min etter jeg tok testen - eller er det en begynnende strek?
Jeg har egentlig bare fortsatt å teste for å bevise for meg selv at alle disse «gravidsymptomene» bare er helt vanlige «før-mensen-symptomer», men ska jeg bli motbevist likevel?
Tar virkelig mange klyper salt over håpet mitt her, jeg tror ingenting enda...!![]()
Har vert og sjekka meg 2 ganger og finner ingen feil. Spurte om medisinsk hjelp men var avvist. Siste var 46 år og 4 amh. Så no er den nok under 3 i amh. Så no er det stopp

Takker. Går nok bra det. Er begynt og bli leiAh, jeg forstår. Sender i alle fall en god klem, og håper du finner fred med å ikke være prøver lenger da![]()