IKM uke 37 2019

Fikk noen tester av noen idag:D Har tatt disse, men tenkte egentlig ikke å legge de ut:p Foe var så usikker på om jeg så noe... Meeen tror jeg kanskje ser noe utrooooligt svakt:p ?
55117F60-CF70-43A3-8220-555EA4F09E15.jpeg
FFE8290D-D6EF-4A86-8617-0634A115E713.jpeg

Vis vedlegget 307593 Vi er jo bare inne i vår andre pp, men kjenner jeg er skikkelig utålmodig! Vil ha to strek nå :p Testene er fra 9-11 dpo, så hadde jeg vært gravid hadde det vel dukket opp to strek allerede? Jaja, får begynne å innstille meg på neste prøveperiode. Det værste er at jeg har en drøss med symptomer, men det er vel vanlig helt sånn i starten av prøvinga antar jeg :whacky011
Jeg skimter strek på den nederste :happy:

10 DPO :) :) spent å se videre utover i uken. Og ikke minst ta en digital!

Vedlegg

• D98FC38E-001C-4C22-A992-4ABE085FA507.jpeg
    D98FC38E-001C-4C22-A992-4ABE085FA507.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 136
Jeg skjønner ikke helt...
Clearblue-monitoren sier tr om 2 dager (11.9), mens appen (som har visst ganske riktig) sier 15.9. :confused013
Jeg har hatt endel g-tegn, men tok test i dag på monitoren, og den var negativ. :(

040366BA-D82B-4C2D-8D47-A1BA8CCDDC3D.jpeg

Nå har jeg enten fått verdens tydeligste skyggestrek, som også vistes 1 min etter jeg tok testen - eller er det en begynnende strek?:rolleyes:
Jeg har egentlig bare fortsatt å teste for å bevise for meg selv at alle disse «gravidsymptomene» bare er helt vanlige «før-mensen-symptomer», men ska jeg bli motbevist likevel?
Tar virkelig mange klyper salt over håpet mitt her, jeg tror ingenting enda...!:facepalm::nailbiting::bored:

Ja, har forstått at du har vært borti dette altfor mange ganger :sorry: Har du sjekket om mulighet for støttehormoner i tidlig graviditet?
Har vert og sjekka meg 2 ganger og finner ingen feil. Spurte om medisinsk hjelp men var avvist. Siste var 46 år og 4 amh. Så no er den nok under 3 i amh. Så no er det stopp

Vis vedlegget 307614
Nå har jeg enten fått verdens tydeligste skyggestrek, som også vistes 1 min etter jeg tok testen - eller er det en begynnende strek?:rolleyes:
Jeg har egentlig bare fortsatt å teste for å bevise for meg selv at alle disse «gravidsymptomene» bare er helt vanlige «før-mensen-symptomer», men ska jeg bli motbevist likevel?
Tar virkelig mange klyper salt over håpet mitt her, jeg tror ingenting enda...!:facepalm::nailbiting::bored:
Skimter noe la det være begynnelsen på noe :)

Har vert og sjekka meg 2 ganger og finner ingen feil. Spurte om medisinsk hjelp men var avvist. Siste var 46 år og 4 amh. Så no er den nok under 3 i amh. Så no er det stopp

Ah, jeg forstår. Sender i alle fall en god klem, og håper du finner fred med å ikke være prøver lenger da :Heartred

Her daler tempen, så da blir det ny PP på meg :(

Bare 7 DPO i dag, så må enda vente noen dager før TR kommer.

Lukke til i IKM-uken alle sammen! Håper på mange fint mai-spirer :)

Back
Topp