Er 6 dpoSpennende! Jeg har helt streksyn om dagen, så jeg ser i alle fall hvor streken din skal komme! Men jeg ville ikke stolt på denne hormonbomba altså
Hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 6 dpoSpennende! Jeg har helt streksyn om dagen, så jeg ser i alle fall hvor streken din skal komme! Men jeg ville ikke stolt på denne hormonbomba altså
Hvor mange dpo?
Er 6 dpo![]()
Klarte ikke å vente til imorgenTok disse ca. 07.30. Syns jeg ser noe på begge
hehe. Noen andre som ser det?Vis vedlegget 307175 Vis vedlegget 307176
Nååååå det kleiar litt i fingrane. Jeg må i kveld, barre må sjå at den bli blenda som vanligGodt å høre at det ikke bare er meg! Testetøsa her klarte heller ikke å legge testene jeg kjøpte på apoteket i skuffen slik vi hadde avtalt... Svei av en i går kveld på to timers utvanna urin. Altså, det er jo helt håpløst. Selvsagt så blendahvit som det er mulig å få denHåper jeg "fikk det ut av systemet" med den testen.
Nå skal jeg klare å ligge unna den skuffen til i morgen tidlig!
Synest jeg ser noe på beggeKlarte ikke å vente til imorgenTok disse ca. 07.30. Syns jeg ser noe på begge
hehe. Noen andre som ser det?Vis vedlegget 307175 Vis vedlegget 307176
Jeg er 6 DPO på fredag, og skal da på blåtur med jentegjengen. Lurer derfor på to ting, selv om jeg tror jeg vet hva jeg vil selv:
1) Burde jeg ta en graviditetstest før jeg drar selv om det kun er 4 % som får positiv hvis de faktisk er gravid 6 DPO?
2) Hvor mye (om noe) hadde dere turt å drikke?
Jeg er 6 DPO på fredag, og skal da på blåtur med jentegjengen. Lurer derfor på to ting, selv om jeg tror jeg vet hva jeg vil selv:
1) Burde jeg ta en graviditetstest før jeg drar selv om det kun er 4 % som får positiv hvis de faktisk er gravid 6 DPO?
2) Hvor mye (om noe) hadde dere turt å drikke?
Vis vedlegget 307220
Teste trangen vart for stor. Ebay test tar det med ei klype salt.
Åå, håper virkelig at testen er sann!Vis vedlegget 307220
Ser strek !Vis vedlegget 307220

Har dårlig troa på Ebay tester. Får håpeÅå, håper virkelig at testen er sann!
6 dpo men det er Ebay test så liter lite på dei. Men håperÅh, krysser fingrene. Ser veldig lovende ut. Hvor mange DPO er du?
Ebay test liter lite på dei men håper.Ser strek !![]()
Vis vedlegget 307220
Håper her og men Ebay tester er noe luringer av og til.Så spennende! Håper for deg!
Jeg venter i spenningNå fikk jeg nesten lyst til å ta en test selv. Men må holde meg noen timer da, var akkurat å tisset

Ja hvis jeg husker på det.Jeg venter i spenning![]()