IKM uke 37 2019

Jeg er 6 DPO på fredag, og skal da på blåtur med jentegjengen. Lurer derfor på to ting, selv om jeg tror jeg vet hva jeg vil selv:

1) Burde jeg ta en graviditetstest før jeg drar selv om det kun er 4 % som får positiv hvis de faktisk er gravid 6 DPO?

2) Hvor mye (om noe) hadde dere turt å drikke?

Godt å høre at det ikke bare er meg! Testetøsa her klarte heller ikke å legge testene jeg kjøpte på apoteket i skuffen slik vi hadde avtalt... Svei av en i går kveld på to timers utvanna urin. Altså, det er jo helt håpløst. Selvsagt så blendahvit som det er mulig å få den :joyful: Håper jeg "fikk det ut av systemet" med den testen.

Nå skal jeg klare å ligge unna den skuffen til i morgen tidlig!
Nååååå det kleiar litt i fingrane. Jeg må i kveld, barre må sjå at den bli blenda som vanlig

Jeg er 6 DPO på fredag, og skal da på blåtur med jentegjengen. Lurer derfor på to ting, selv om jeg tror jeg vet hva jeg vil selv:

1) Burde jeg ta en graviditetstest før jeg drar selv om det kun er 4 % som får positiv hvis de faktisk er gravid 6 DPO?

Jeg hadde tatt en test. Bedre å ha sjekket selvom svaret ikke er sikkert :)

Helt ærlig, så hadde jeg kanskje tatt et par glass vin i løpet av turen. Tror det er viktig å «leve litt» mens man venter også. Mener selvsagt ikke at man skal på fylla i dpo-land, men man trenger ikke bli hysterisk heller.

2) Jeg leste tidligere her en gang at man deler visst ikke blod med ev. embryo såpass tidlig,så det kan nok ikke gjøre særlig skade å unne seg litt for din del?

B19DD876-EEEE-4A9C-BC1E-4E56565BAEEB.jpeg

Teste trangen vart for stor. Ebay test tar det med ei klype salt.

Nå fikk jeg nesten lyst til å ta en test selv. Men må holde meg noen timer da, var akkurat å tisset

Back
Topp