Nei da er jeg som regel drittlei.Dere som har fått bekreftet eggløsning, fortsetter dere med samleie i dpo-dagene?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da er jeg som regel drittlei.Dere som har fått bekreftet eggløsning, fortsetter dere med samleie i dpo-dagene?

Ikke verst, da burde det jo være masse sjans da!Fikk heller ikke stigende temp som jeg ventet på, så jeg la inn litt haste-aksjer i stad![]()
![]()

Nei, ikke systematisk, bare gjør det når vi har lyst, liksom.Ja, men ikke systematisk? Vi stresser vanligvis ikke med det (bortsett fra i dag siden tempfallet gjorde meg litt nervøs)![]()
Vi fortsetter ikke med samleie i dpo land, avlshingsten har gjort nok innsats i forkant/selve EL dagen så han får kvile etterpåDere som har fått bekreftet eggløsning, fortsetter dere med samleie i dpo-dagene?
Og jeg er ganske ferdig jeg også så det går helt fint
Men har hørt at gynekologer anbefaler samleie annenhver dag i en 10 dagers periode (fra CD10-CD20) men vi er for gamle til å holde på sånn 

Ja, vi humper og kjører det vi kan siden jeg sliter med å få bekreftet det. Vet ikke når vi trygt kan stoppeVi fortsetter ikke med samleie i dpo land, avlshingsten har gjort nok innsats i forkant/selve EL dagen så han får kvile etterpåOg jeg er ganske ferdig jeg også så det går helt fint
Men har hørt at gynekologer anbefaler samleie annenhver dag i en 10 dagers periode (fra CD10-CD20) men vi er for gamle til å holde på sånn
Jeg tror og den metoden er mer hvis man ikke bruker EL strips og finner eggløsningsdagen, som kanskje er litt aktuell for deg som har negative tester? Men for å svare på spørsmålet ditt: Hvis man får bekreftet eggløsning (da med temp hopp etter påfølgende positive EL strips), så ser ikke jeg poenget med å fortsette å ha samleie i dpo land såfremt man ikke ønsker det av samværet sin skyld
![]()
Skjønner det, har ikke erfaring med sånt etter fødsel så har ikke gode råd å komme medJa, vi humper og kjører det vi kan siden jeg sliter med å få bekreftet det. Vet ikke når vi trygt kan stoppe

Tror det alltid har vært sånn med meg, hatt uregelmessig mens ganske ofte. Jeg håper du får masse etter-fødsel erfaring selv snart!!Skjønner det, har ikke erfaring med sånt etter fødsel så har ikke gode råd å komme med![]()

Ja da er det nok bedre å fortsette humpings for sikkerhets skyld ❤ Takk for håp for etter-fødsel erfaringTror det alltid har vært sånn med meg, hatt uregelmessig mens ganske ofte. Jeg håper du får masse etter-fødsel erfaring selv snart!!![]()

Tror jeg er 1DPO i dag.Synes det kan se ut som eggløsningen var 24. og at du er 2 dpo i dag?Har aldri brukt Premom appen på Clearblue tester før, men kan se ut som det funka? Uansett, regner med at EL var i går. Er dere enige? Vet jeg må ha litt tålmodighet men artig å spå litt ogsåTror jeg er 1DPO i dag.

En dag kan føles ut som ti synes jegJeg var sikker på at jeg var 6 dpo i dag, men så er jeg bare 5 dpo i følge premom. Såå kjedelig å vente!

omg..?!Whoops, blod i utfloden når jeg tørket meg![]()
Wææ, ja! Jeg tror jeg er 2DPO i dag. Ikke fått krysset enda, men regner med det kommer i morgen.Synes det kan se ut som eggløsningen var 24. og at du er 2 dpo i dag?
Edit: så nå at innlegget ditt var fra i går kveld, så da er jeg enig med deg i at du var 1 dpo da, ja![]()
Åneeei, så kjedelig med sykdom. Men, om det betyr at du blir gravid er det kanskje verdt det jaVåknet av smerter i øret, er helt tett + væskefølelse i det. Blir ingen tempmåling dette døgnet, sover jo ikke mer enn 2,5 time for hver soveøkt
Mistenker øregangbetennelse, skal til legen i morgen. Mulig det er tradisjon, jeg er alltid syk når jeg blir gravid. Da trenger jeg ikke være syk for "ingenting". Dette blir 4 gangen jeg er gravid (5 om man teller med kjemiske jeg hadde mellom barn 1 og 2). Det er såpass mange ganger det har startet med sykdom at jeg tror det har sammenheng![]()

Å, det der husker jeg så godt fra prøvingen med første, dagene gikk så saaaaakteWææ, ja! Jeg tror jeg er 2DPO i dag. Ikke fått krysset enda, men regner med det kommer i morgen.
Synes det er vanskelig å få dagene til å gå, selv om det skjer mye på jobb… huff jaja.
Og sjekka ff x-antall ganger om dagen, som om det skulle gi meg noen mer info. Håper noen av dagene går litt raskere