Velkommen til IKM uke 36! 
Ser ikke ut til at noen har laget gruppe for uke 36, så da gjør jeg det!
Jeg er sannsynligvis ganske travel i den tiden, men skal følge med i gruppa så godt jeg kan. Tagg meg gjerne for å føres opp på lista og for endringer, så fikser jeg det når jeg får anledning.
For å føres opp på lista, oppgi følgende:
Nick - alder - barn i rekka du prøver på - prøveperiode - eggløsningsdato - dato for ikke-kommende mens (datoen dagen etter du skulle fått mensen)
Eksempel:
Irrgrønn - 42 - B1 - PPX - EL 22/8 - IKM 6/9
Lykke til, alle sammen!
Mandag 31. august
BollerinaiOvnen - B1 - PP7 - EL 17/8
Tirsdag 1. september
Snuppelur1 - B1 - PP9 - EL 19-21/8
Tenkendelig - B4 - PP3(etter MA) - EL 20/8
Onsdag 2. september
En_gang_kanskje - 39 - B1 - Innsett #6 - EL 19/8 - (tester først 4/9)
Torsdag 3. september
Sussti - 33 - B2 - P4 - EL 13/8
Fredag 4. september
Lurveleven - 35 - B2 - PP3 - EL 21/8
Lørdag 5. september
Søndag 6. september
Irrgrønn - 42 - B1 - PPX - EL 22/8
Tia - 31 - B3 - EL 23/8
Gravid
Mensen
Byttet uke
Mymlens

Ser ikke ut til at noen har laget gruppe for uke 36, så da gjør jeg det!
Jeg er sannsynligvis ganske travel i den tiden, men skal følge med i gruppa så godt jeg kan. Tagg meg gjerne for å føres opp på lista og for endringer, så fikser jeg det når jeg får anledning.For å føres opp på lista, oppgi følgende:
Nick - alder - barn i rekka du prøver på - prøveperiode - eggløsningsdato - dato for ikke-kommende mens (datoen dagen etter du skulle fått mensen)
Eksempel:
Irrgrønn - 42 - B1 - PPX - EL 22/8 - IKM 6/9
Lykke til, alle sammen!

Mandag 31. august
BollerinaiOvnen - B1 - PP7 - EL 17/8Tirsdag 1. september
Snuppelur1 - B1 - PP9 - EL 19-21/8
Tenkendelig - B4 - PP3(etter MA) - EL 20/8Onsdag 2. september
En_gang_kanskje - 39 - B1 - Innsett #6 - EL 19/8 - (tester først 4/9)Torsdag 3. september
Sussti - 33 - B2 - P4 - EL 13/8Fredag 4. september
Lurveleven - 35 - B2 - PP3 - EL 21/8Lørdag 5. september
Søndag 6. september
Irrgrønn - 42 - B1 - PPX - EL 22/8
Tia - 31 - B3 - EL 23/8Gravid

Mensen

Byttet uke

Mymlens
Last edited:

Jeg trodde du mente at vanlig IKM ville være 3. september, men at mensen ikke kommer før du faktisk slutter på progesteron etter det hvis du ikke har blitt gravid. Så da var jeg «enig med deg» i at det kunne være greit å ta utgangspunkt i 3. september som IKM. Men hvis du mente at mensen uansett kommer 3. september hvis du ikke er gravid, selv om du går på progesteron, men at «vanlig» IKM ellers ville vært 31. august, så kan du jo selvsagt velge om du vil bruke mensen som skulle kommet uten progesteron eller om du vil bruke mensen som kommer når du går på progesteron

Jeg har eggløsningsdag i dag. Gleder meg til jeg også kommer over i dpo-dagene
Jeg har IKM 02/09 men kommer ikke til å teste før 04/09 som den testenonna jeg er
Får heller ikke menstruasjon på IKM dato pga hestedose med progesteron 
Krysser alt jeg har 
Bare to dager til innsett 

Har du prøvd vaginal temping? Har hørt det gir mer stabilitet i temp og det virker jo logisk at det er mer stabile målinger der 
Nå skal lille ert feste seg denne gangen