IKM uke 36

Irrgrønn

Gift med forumet
Vi som prøver :)
Velkommen til IKM uke 36! :smiley-angelic003

Ser ikke ut til at noen har laget gruppe for uke 36, så da gjør jeg det! :happy: Jeg er sannsynligvis ganske travel i den tiden, men skal følge med i gruppa så godt jeg kan. Tagg meg gjerne for å føres opp på lista og for endringer, så fikser jeg det når jeg får anledning.

For å føres opp på lista, oppgi følgende:
Nick - alder - barn i rekka du prøver på - prøveperiode - eggløsningsdato - dato for ikke-kommende mens (datoen dagen etter du skulle fått mensen)

Eksempel:
Irrgrønn - 42 - B1 - PPX - EL 22/8 - IKM 6/9

Lykke til, alle sammen! :happy:

Mandag 31. august
:love2 BollerinaiOvnen - B1 - PP7 - EL 17/8

Tirsdag 1. september
:love2 Snuppelur1 - B1 - PP9 - EL 19-21/8
:love2 Tenkendelig - B4 - PP3(etter MA) - EL 20/8

Onsdag 2. september
:love2 En_gang_kanskje - 39 - B1 - Innsett #6 - EL 19/8 - (tester først 4/9)

Torsdag 3. september
:love2 Sussti - 33 - B2 - P4 - EL 13/8

Fredag 4. september
:love2 Lurveleven - 35 - B2 - PP3 - EL 21/8

Lørdag 5. september

Søndag 6. september

:love2 Irrgrønn - 42 - B1 - PPX - EL 22/8
:love2 Tia - 31 - B3 - EL 23/8

Gravid :binkybaby

Mensen :angryfire

Byttet uke :greet025

Mymlens

Last edited:
Sussti - 33 - B2 - P4 - EL - 13/08 - IKM 03/09

Går på progesteronstøtte, så mensen kommer nok ikke før jeg har sluttet. Men vil tru av tidligere erfaring og ut i fra min utregning, så kommer den 3. sep om jeg ikke er gravid

Sussti - 33 - B2 - P4 - EL - 13/08 - IKM 03/09

Går på progesteronstøtte, så mensen kommer nok ikke før jeg har sluttet. Men vil tru av tidligere erfaring og ut i fra min utregning, så kommer den 3. sep om jeg ikke er gravid
Ja mensen kan jo bli litt forsinket på progesteron, men vi tar utgangspunkt i når mensen skulle ha kommet uten :happy:

Da blir det 31. aug :smiley-ashamed004
Åja, da misforsto jeg deg :alien Jeg trodde du mente at vanlig IKM ville være 3. september, men at mensen ikke kommer før du faktisk slutter på progesteron etter det hvis du ikke har blitt gravid. Så da var jeg «enig med deg» i at det kunne være greit å ta utgangspunkt i 3. september som IKM. Men hvis du mente at mensen uansett kommer 3. september hvis du ikke er gravid, selv om du går på progesteron, men at «vanlig» IKM ellers ville vært 31. august, så kan du jo selvsagt velge om du vil bruke mensen som skulle kommet uten progesteron eller om du vil bruke mensen som kommer når du går på progesteron:) Siden du først tenkte å bruke når mensen kommer på progesteron, så lar jeg det stå sånn, med mindre du ber meg om å flytte det til 31. august :happy:

Ååå så fint at du lagde gruppe!

Snuppelur1 - B1 - PP9 - EL 19-21.08 - IKM 01.09

Jeg er ganske forvirra og vet ikke helt hva jeg skal tro om EL denne gangen… tempingen i dag var plutselig lav også? Får vel gi det noen dager.

Vedlegg

• IMG_6490.jpeg
    IMG_6490.jpeg
    259,2 KB · Visninger: 18
  • IMG_6494.jpeg
    IMG_6494.jpeg
    181 KB · Visninger: 16
Ååå så fint at du lagde gruppe!

Snuppelur1 - B1 - PP9 - EL 19-21.08 - IKM 01.09

Jeg er ganske forvirra og vet ikke helt hva jeg skal tro om EL denne gangen… tempingen i dag var plutselig lav også? Får vel gi det noen dager.
Hm… basert på de negative testene, ser det jo kanskje ut som om eggløsningen ikke har vært enda (med mindre det har vært positiv test tidligere enn de testene som vises på bildet)? Og da er det jo naturlig at tempen holder seg lav? Får håpe testene skyter fart snart :smug:

Tusen takk for at du lager grupper for oss i uke 36♥️

Tenkendelig- B3 - PP3(etter MA)- EL 20.08- IKM 01.09

Her er EL overstått, tror jeg er 1dpo i dag. Temper ikke, så ikke 100% sikker, men ganske sikker ut i fra symptomer
Det er alltid så deilig når eggløsningen er overstått og man bare kan leve i spenningen! Det er så kjedelig med den første delen av syklusen når man vet at man definitivt ikke er gravid :dead: Jeg har eggløsningsdag i dag. Gleder meg til jeg også kommer over i dpo-dagene :D

Heia @Irrgrønn :greet025

Jeg vil gjerne være med i gruppen din selv om jeg er i IVF forsøk nå hvis jeg får lov :angelic: Jeg har IKM 02/09 men kommer ikke til å teste før 04/09 som den testenonna jeg er :smiley-angelic006 Får heller ikke menstruasjon på IKM dato pga hestedose med progesteron :smiley-ashamed004

En_gang_kanskje - 39 - B1 - Innsett # 6 - EL 19/08 - IKM 02/09 (tester først 04/09)

Åja, da misforsto jeg deg :alien Jeg trodde du mente at vanlig IKM ville være 3. september, men at mensen ikke kommer før du faktisk slutter på progesteron etter det hvis du ikke har blitt gravid. Så da var jeg «enig med deg» i at det kunne være greit å ta utgangspunkt i 3. september som IKM. Men hvis du mente at mensen uansett kommer 3. september hvis du ikke er gravid, selv om du går på progesteron, men at «vanlig» IKM ellers ville vært 31. august, så kan du jo selvsagt velge om du vil bruke mensen som skulle kommet uten progesteron eller om du vil bruke mensen som kommer når du går på progesteron:) Siden du først tenkte å bruke når mensen kommer på progesteron, så lar jeg det stå sånn, med mindre du ber meg om å flytte det til 31. august :happy:
Da står jeg bare sånn :joyful:

Heia @Irrgrønn :greet025

Jeg vil gjerne være med i gruppen din selv om jeg er i IVF forsøk nå hvis jeg får lov :angelic: Jeg har IKM 02/09 men kommer ikke til å teste før 04/09 som den testenonna jeg er :smiley-angelic006 Får heller ikke menstruasjon på IKM dato pga hestedose med progesteron :smiley-ashamed004

En_gang_kanskje - 39 - B1 - Innsett # 6 - EL 19/08 - IKM 02/09 (tester først 04/09)
Så klart du får lov! :D Er SÅÅÅÅÅÅ spent på dette innsettet ditt! :woot: Krysser alt jeg har :smiley-angelic001

Ønsker dere alle lykke til denne runden :love017

Her har vi fått lagt inn aksjer et par ganger denne uka - men jeg blir altså ikke helt klok haha. Enten er jeg i DPO land eller rett før EL. Skjønner ikke helt jeg. Tempen er fortsatt «lav» i dag, så jeg får finne frem tålmodighetskremen!!

Hva finner dere på i dag?

Vedlegg

• IMG_6495.jpeg
    IMG_6495.jpeg
    175,7 KB · Visninger: 13
Ønsker dere alle lykke til denne runden :love017

Her har vi fått lagt inn aksjer et par ganger denne uka - men jeg blir altså ikke helt klok haha. Enten er jeg i DPO land eller rett før EL. Skjønner ikke helt jeg. Tempen er fortsatt «lav» i dag, så jeg får finne frem tålmodighetskremen!!

Hva finner dere på i dag?
Ja den temp grafen din er ikke så lett å tolke dessverre :bookworm: Har du prøvd vaginal temping? Har hørt det gir mer stabilitet i temp og det virker jo logisk at det er mer stabile målinger der :)

Idag har vi hatt en slow morning med god frokost og TV-serie, god spa-dusj og fertilitets-meditasjon, så skal vi putle på litt videre med oppussing før vi tar en treningsøkt og spiser pizza og ser film ikveld :love017 Må nyte kjæreste og egentid før baby kommer :laughing002:laughing002:laughing002

Ja den temp grafen din er ikke så lett å tolke dessverre :bookworm: Har du prøvd vaginal temping? Har hørt det gir mer stabilitet i temp og det virker jo logisk at det er mer stabile målinger der :)

Idag har vi hatt en slow morning med god frokost og TV-serie, god spa-dusj og fertilitets-meditasjon, så skal vi putle på litt videre med oppussing før vi tar en treningsøkt og spiser pizza og ser film ikveld :love017 Må nyte kjæreste og egentid før baby kommer :laughing002:laughing002:laughing002
NÅ begynner det å skje noe her! LH på 0,30 - så jeg forventer rask stigning i løpet av dagen evt. i natt. Stikkinger på venstre side også.

Hvor ofte ville dere testa i dag? Hver 3 time liksom? Har korte topper!

Vedlegg

• IMG_6496.jpeg
    IMG_6496.jpeg
    280,4 KB · Visninger: 13
Back
Topp