IKM uke 36

Jeg har opprettet termingruppe på FB som ligger klar for dere :cheers Sender babystøv til dere alle, velkommen når dere er klare :Heartred

Så gøy med babyshower :love017

Jeg har egentlig ikke pleid å få noe utslag på om jeg temper til ulikt tidspunkt, så kanskje det gjelder for deg og? Nå må jeg tempe tidlig for å få det gjort, må tempe mens ungene sover tungt... Så alarmen står på 05:15 hver dag.

Er så kjipt når man ikke får et tydelig svar og venter i uvisshet... Hva pleier tempen din å være på i dpo-land?
Takk for svar :love017 men dææven, ikke så rart jeg ikke har hatt temphopp enda. Da stemmer det som dere andre sa også at jeg var i «peakland» da jeg så 0,30 i går på LH. Jeg fikk nemlig smileyy i dag!!!! :hug003:dance008:hug013:smiley-bounce016 omg eeendelig!!!!! da kan jeg legge vekk denne testingen fysøren så godt! må bare få det ut jeg assa.

Vedlegg

• IMG_6546.jpeg
    IMG_6546.jpeg
    254,4 KB · Visninger: 4
  • IMG_6547.jpeg
    IMG_6547.jpeg
    89 KB · Visninger: 4
Takk for svar :love017 men dææven, ikke så rart jeg ikke har hatt temphopp enda. Da stemmer det som dere andre sa også at jeg var i «peakland» da jeg så 0,30 i går på LH. Jeg fikk nemlig smileyy i dag!!!! :hug003:dance008:hug013:smiley-bounce016 omg eeendelig!!!!! da kan jeg legge vekk denne testingen fysøren så godt! må bare få det ut jeg assa.
Hurra! Endelig :happy093

Happy babydansing :happy093. :gen045 :smiley-bounce012:cool05:dance011:gen026:happy093

Back
Topp