Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarSå gøy med babyshower
Jeg har egentlig ikke pleid å få noe utslag på om jeg temper til ulikt tidspunkt, så kanskje det gjelder for deg og? Nå må jeg tempe tidlig for å få det gjort, må tempe mens ungene sover tungt... Så alarmen står på 05:15 hver dag.
Er så kjipt når man ikke får et tydelig svar og venter i uvisshet... Hva pleier tempen din å være på i dpo-land?
men dææven, ikke så rart jeg ikke har hatt temphopp enda. Da stemmer det som dere andre sa også at jeg var i «peakland» da jeg så 0,30 i går på LH. Jeg fikk nemlig smileyy i dag!!!! 

omg eeendelig!!!!! da kan jeg legge vekk denne testingen fysøren så godt! må bare få det ut jeg assa.Hurra! EndeligTakk for svarmen dææven, ikke så rart jeg ikke har hatt temphopp enda. Da stemmer det som dere andre sa også at jeg var i «peakland» da jeg så 0,30 i går på LH. Jeg fikk nemlig smileyy i dag!!!!
omg eeendelig!!!!! da kan jeg legge vekk denne testingen fysøren så godt! må bare få det ut jeg assa.

Happy babydansingTakk for svarmen dææven, ikke så rart jeg ikke har hatt temphopp enda. Da stemmer det som dere andre sa også at jeg var i «peakland» da jeg så 0,30 i går på LH. Jeg fikk nemlig smileyy i dag!!!!
omg eeendelig!!!!! da kan jeg legge vekk denne testingen fysøren så godt! må bare få det ut jeg assa.

Har prøvd med eggløsningstester, men de er negative uansett. Mistenker at jeg har ganske kort LH-topp, for jeg har blitt gravid to ganger før der eggløsningstestene er negative dagen før og samme dag som eggløsning.Har ført deg oppMed feber, ammeslutt/-nedtrapping og temping med ring kan det se ut til at det kan bli litt utfordrende å tolke grafen denne syklusen. Har du testet med eggløsningstester i tillegg, eller er det symptomer og temp du går ut ifra?
Er ikke antydning til at de blir semi-positive engang