Lurveleven
Flørter med forumet
Festeblødning?Whoops, blod i utfloden når jeg tørket meg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Festeblødning?Whoops, blod i utfloden når jeg tørket meg![]()

Jaa!! I dag har jeg vært hos legen og blitt videresendt til gyn-sjekk. Det føltes veldig braÅ, det der husker jeg så godt fra prøvingen med første, dagene gikk så saaaaakteOg sjekka ff x-antall ganger om dagen, som om det skulle gi meg noen mer info. Håper noen av dagene går litt raskere
![]()

Hvem vet, det kan jo bety så mye rart. Kanskje eggløsning egt er NÅ?? Eller at det ble sårt etter forrige aksjelegging. Eller festeblødning???? Jeg håper jo på detFesteblødning?![]()

Jeg også, selv om jeg har nok å okkupere meg med! Skikkelig dryg periode frem til testingWææ, ja! Jeg tror jeg er 2DPO i dag. Ikke fått krysset enda, men regner med det kommer i morgen.
Synes det er vanskelig å få dagene til å gå, selv om det skjer mye på jobb… huff jaja.

Hurra! Det er absolutt kjekt å få en test når det drar ut i tid. Håper du får timen kjaptJaa!! I dag har jeg vært hos legen og blitt videresendt til gyn-sjekk. Det føltes veldig bra![]()
Er noe med det - og jeg var til sjekk i mai, men det var privat. Godt å være i det offentlige systemet. Håper selvfølgelig at spiren sitter.Hurra! Det er absolutt kjekt å få en test når det drar ut i tid. Håper du får timen kjapt![]()
Krysser fingrene for at dette er måneden terminspira kommerEr noe med det - og jeg var til sjekk i mai, men det var privat. Godt å være i det offentlige systemet. Håper selvfølgelig at spiren sitter.
3DPO i dag og mye murringer nedentil. Ikke opplevd det tidligere![]()