* * * IKM uke 36 <3 * * *

Vi får vel alle vår tur, bare så kjedelig at man ikke aner hvor lenge man må vente og hva som må til. Krysser fingrene for oss :)
Det er faktisk nesten uutholdelig!! Krysser fingre for oss jeg også! Og du! Nå nøys jeg og kjente en ørliten rakning der nede. Har kun hatt det som gravid. La det være en graviditet! Haff...7 eller 8 dpo i dag.

Det er faktisk nesten uutholdelig!! Krysser fingre for oss jeg også! Og du! Nå nøys jeg og kjente en ørliten rakning der nede. Har kun hatt det som gravid. La det være en graviditet! Haff...7 eller 8 dpo i dag.

Spennende! Jeg skulle kjenne litt på tappen i sta og finne ut om jeg enda hadde kremete utflod, og fikk litt brunt og rosa på fingeren :s vet ikke helt hva jeg syns om det... Men er det tanta som kommer så er det vel greit at hun heller kommer tidlig enn seint... :(

Spennende! Jeg skulle kjenne litt på tappen i sta og finne ut om jeg enda hadde kremete utflod, og fikk litt brunt og rosa på fingeren :s vet ikke helt hva jeg syns om det... Men er det tanta som kommer så er det vel greit at hun heller kommer tidlig enn seint... :(
Det kan jo både være negativt og positivt det. Det er ikke over før TR kommer for fullt :) Kremet utflod her også faktisk :) hatt i to dager. Men det gidder jeg ikke spille meg opp over. Har hatt det mange ganger også har det bare vært tullball :(

Det kan jo både være negativt og positivt det. Det er ikke over før TR kommer for fullt :) Kremet utflod her også faktisk :) hatt i to dager. Men det gidder jeg ikke spille meg opp over. Har hatt det mange ganger også har det bare vært tullball :(

Ja, er jo umulig å si noe enda. Sist blødde jeg ikke en dråpe hele svangerskapet, ikke før fødsel engang. Men så sjekket jeg ikke tappen heller, og dette hadde jeg neppe oppdaget i dag om jeg ikke hadde sjekket :p må bare vente og see... *trippe*

Ja, er jo umulig å si noe enda. Sist blødde jeg ikke en dråpe hele svangerskapet, ikke før fødsel engang. Men så sjekket jeg ikke tappen heller, og dette hadde jeg neppe oppdaget i dag om jeg ikke hadde sjekket :p må bare vente og see... *trippe*
Hvordan var det med tappen da? :P ikke blødd i svangerskap jeg heller. Bortsett fra kvelden før jeg fødte. Men det er jo mange som opplever litt spotting :) Spent på dine vegne også! :)

Hvordan var det med tappen da? :P ikke blødd i svangerskap jeg heller. Bortsett fra kvelden før jeg fødte. Men det er jo mange som opplever litt spotting :) Spent på dine vegne også! :)

Kjentes ganske fast og lukket ut. :p

Jeg har helt psycho vondt i brystvortene.. Mannen er overbevist om at jeg er gravid. Han "de bruker ikke være såå store!!" Brystvortene altså.. Hm..
Eg også har hatt såre brystvorter sidan i går, i tillegg til ømme puppar og sviande smerte over skambeinet. Kryssar fingrane for at det er positive teikn! :) Men veit jo samtidig etter ein del PP'ar at alle desse symptoma ikkje treng å bety at ei spire har klamra seg fast... 11 DPO i dag, skal testa når eg er 14 DPO om ikkje TR kjem før den tid. Lykke til alle saman, nervepirrande dagar!!! :P

Flere som er plaget med "mensmurringer" i disse dpo-dager??
Har innimellom de siste dagene kjent tydelig murring helt nederst i magen, akkurat slik som timene før mens bryter løs... Men er jo enda dagesvis til ikm!! Er ikke hele tiden, men flere ganger de siste 2-3dagene... Hva ER dette for noe?

Hurra! :D
ImageUploadedByBV Forum1440997102.214244.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp