* * * IKM uke 36 <3 * * *

Hvor mange dpo er du da?
Her mener ff at tanta skal komme den 6. Da blir syklusen på 32 dager. Men veeeldig usikker på om det stemmer :/ vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente. Kjennes ut som tanta er rett rundt hjørnet, men håper ikke det! Både for lutealfasen og befruktningens skyld :)

Jeg er 9 dpo i dag. :)

Nei, jeg tar ingenting for god fisk nå lenger når det gjelder syklusen, det har jo variert så utrolig at vi har garantert bommet på EL flere av syklusene. En ting er liksom når tanta kommer presis og man er skuffet over å ikke ha klart det denne mnd heller, men når man må gå rundt og vente mens alle tester fortsatt er negative, og man ikke får begynt å prøve igjen, og man innser at man antakelig ikke hadde sex til rett tid engang... Det er så surt.

ImageUploadedByBV Forum1440910241.572493.jpg

12 dpo. Begynner å få litt troen på at dette er noe :o For tidlig? Blir vel skuffa uansett om tr kommer :) ikm tirsdag tror jeg. Har jo ikke testet eller tempet rundt el.

Sent from my iPhone using BV Forum

9580bd401fa674e72a40443d1c089c14
Klarte ikke holde meg mer. 8dpo, helt hvit selvsagt. Har ikke trua pga dårlig timing med el og ferie uten mannen. Men mååå jo bare teste :P

10 dpo. Er forresten på tredje dagen med vond korsrygg, helt normalt dpo-symptom for meg.

Jeg syns testen min ble sterkere i dag, men likevel så svak at jeg knapt tror det er noe poeng å vise frem bilde.

ImageUploadedByBV Forum1440910945.147730.jpg

Tempen stiger enda, syns det ser så fint ut sammenlignet med forrige syklus :p

Her er pp 5:
ImageUploadedByBV Forum1440910997.181648.jpg

Og her er pp 6 som er nå:
ImageUploadedByBV Forum1440911021.182982.jpg

Mannen er på guttetur i en uke og kommer hjem på tirsdags kveld, hadde vært så gøy om jeg kunne overraske ham når han kommer hjem! :)

ImageUploadedByBV Forum1440918506.677753.jpg

Tørket ser jeg streken godt i alle fall! Håper sånn at dette blir noe og jeg kan flytte inn på mai-forumet!

8 DPO idag, å klarte ikke holde meg fra å teste. Testen var negativ, men om jeg vred den litt under lyset kunne jeg skimte en antydning til strek. Det har jeg aldri sett før på de strimlene jeg har.
Blir veldig spennende å se de neste dagene om de blir sterkere eller om jeg bare innbiller meg at jeg ser strek. :)

Ser streken jeg også og håper at du får flytte over i mai-forumet! Det gir meg håp når de som har prøvd en stund får flytte over, at det blir dags for meg også etterhvert :) ;)

Vi får vel alle vår tur, bare så kjedelig at man ikke aner hvor lenge man må vente og hva som må til. Krysser fingrene for oss :)

10 dpo. Er forresten på tredje dagen med vond korsrygg, helt normalt dpo-symptom for meg.

Jeg syns testen min ble sterkere i dag, men likevel så svak at jeg knapt tror det er noe poeng å vise frem bilde.

Vis vedlegget 133220

Tempen stiger enda, syns det ser så fint ut sammenlignet med forrige syklus :p

Her er pp 5:
Vis vedlegget 133221

Og her er pp 6 som er nå:
Vis vedlegget 133222

Mannen er på guttetur i en uke og kommer hjem på tirsdags kveld, hadde vært så gøy om jeg kunne overraske ham når han kommer hjem! :)

Jepp, en strek :D

Back
Topp