* * * IKM uke 36 <3 * * *

Flere som skal teste i morgen?? Er 11 dpo da. Har 6 tester i skuffen og klarer nok ikke å la de være der nei...

Det eeer skikkelig krise :( til og med masse isbiter i glasset.. Buuu. Blir vel psykiatrisk pasient med denne innbildninga, før spiren sitter :p :D

Sitter med et glass max selv nå, og ble plutselig sjeleglad for at jeg kan nyte det :P
Haha... Jeg hadde selv helt faktisk blitt skikkelig furt om jeg ble kvalm av max, uten å være gravid :p

Jeg kjenner ikke en skit :( 5dpo. Kanskje ikke så vanlig med symptomer så tidlig heller?
Er også 5dpo, og har ikke voldsomme symptomer å skryte av. En del svake mensmurringer og litt stikkinger, men det kan jo like gjerne skyldes pms. Prøver febrilsk å kjenne etter om jeg kanskje er litt trøttere, eller øm i puppene, men nei:p Lunta er imidlertid blitt en god del kortere, holder på å sprekke av irritasjon for ganske små ting:D Tror vi må trøste oss med at det er veldig tidlig, symptomene kommer vel for fullt etterhvert hvis ting har gått som vi håper:)

Jeg må si jeg er ordentlig fornøyd med temp-skjemaet mitt så langt
ImageUploadedByBV Forum1440824337.296315.jpg

Har vært veldig nøye med å tempe til samme tid hver dag denne syklusen.

Tok en test i morges også, og i dag ser jeg "skyggen" sterkere enn i går, så jeg er ganske spent. :) klarte kanskje å få den med på et bilde?
ImageUploadedByBV Forum1440824442.227333.jpg

Jeg er 9 dpo i dag.

Jeg kjenner ikke en skit :( 5dpo. Kanskje ikke så vanlig med symptomer så tidlig heller?

5 dpo selv idag og kjenner kun kjempe ømme pupper fordi jeg tar tilskudd med crinone hehe

Jeg må si jeg er ordentlig fornøyd med temp-skjemaet mitt så langt Vis vedlegget 133107
Har vært veldig nøye med å tempe til samme tid hver dag denne syklusen.

Tok en test i morges også, og i dag ser jeg "skyggen" sterkere enn i går, så jeg er ganske spent. :) klarte kanskje å få den med på et bilde?
Vis vedlegget 133110

Jeg er 9 dpo i dag.

Ser ikke noe på testen din dessverre meeeen charten din er jo veldig lovende :)

Jeg holder forresten på å bli forkjølet... :( det stikker i ørene og jeg har ganske vondt i halsen, har hatt det i et par-tre dager. Litt værre i dag, med en liten hodepine i tillegg. Skal prøve å sove litt mer, men er vanskelig når jeg først hadde tempealarmen og så måtte jeg tisse, ergo måtte jeg teste og tolke osv. :p

Med disse to testene 10 DPO, kaster jeg inn håndkleet nok en gang. Nå begynner mannen også å bli skuffa - ikke at han ikke har blitt det før, men merker det godt på han... Så får bare tanta komme... Har alltid fått positiv 10 DPO så jeg har ingen tro på de neste dagene....

ImageUploadedByBV Forum1440827608.291950.jpg

ImageUploadedByBV Forum1440827624.393947.jpg

Er 9 dpo i dag ca, for tidlig å ta test? Har så mye rare følelser i kroppen om dagen:shy::)

Ikke for tidlig ;) men da må det bli morgenurin da :p noen kan få antydning da men husk å ikke bli skuffet om du får blenda.. ;) det er fortsatt tidlig :)
Lykke til :)

Så lite lur som jeg er, så tok jeg en clearblue digital eggløsningstest i dag. Og den slo ut positiv (?!). Hadde eggløsning 22 august, og har IKM 6 sept.
Noen andre som har hørt om noe sånt? Kan en eggløsningstest slå ut positivt når en er gravid?

Back
Topp