* * * IKM uke 36 <3 * * *

Bah.. 9 dpo
(Nettopp tatt)
52f5fa0880e1bff02eedbe7529bced24

(Tørket)
335f686c875bc953fdf84b179e13e022

Jaja. Enda tidlig - lov til å håpe på morgendagen.

Ser ut som det jeg har fått de siste dagene, skygge :/ men håper for deg

Ja foreløpig er det ikke mulig å se om det er skygge eller ei. Men det er jo rart da, at jeg har testet siden det var aaalt for tidlig, og da fikk helt kritthbite tester, selv dagen etter kunne jeg ikke se noen skygge. Men så de siste dagene har jeg begynt å få opp skygger, konsekvent på alle tester jeg tar (tok 3 i går, orker ikke forsvare det engang :p ), og i dag er det tydelig sterkere. Dette skjedde jo en syklus tidligere også. Men da ble testene plutselig hvite igjen, og mensen kom senere enn jeg trodde. Så da tenker jeg jo at det kan ha vært kjemisk, for det er jo så pussig at alle testene i en periode har strek, for så å bli helt blanke igjen. Det er jo umulig få svar på, men det skal jo være ganske vanlig å miste så tidlig at man ikke merker at det skjedde engang. Får bare vente å se om det blir noe mer. :)

Jeg er 9 dpo i dag. :)

Nei, jeg tar ingenting for god fisk nå lenger når det gjelder syklusen, det har jo variert så utrolig at vi har garantert bommet på EL flere av syklusene. En ting er liksom når tanta kommer presis og man er skuffet over å ikke ha klart det denne mnd heller, men når man må gå rundt og vente mens alle tester fortsatt er negative, og man ikke får begynt å prøve igjen, og man innser at man antakelig ikke hadde sex til rett tid engang... Det er så surt.

Ja skikkelig irriterende! Har hatt det sånn her også. Nå har jeg begynt å kreve aksjer hver 3 dag frem mot tanta sånn at det i hvert fall er et lite håp. Men det blir et stressmoment med de ujevne syklusene, og når en aldri kan stole helt på om en har truffet eller ei.

8 DPO idag, å klarte ikke holde meg fra å teste. Testen var negativ, men om jeg vred den litt under lyset kunne jeg skimte en antydning til strek. Det har jeg aldri sett før på de strimlene jeg har.
Blir veldig spennende å se de neste dagene om de blir sterkere eller om jeg bare innbiller meg at jeg ser strek. :)
8 dpo jeg også (sånn ca!) - venter noen dager til med å teste... orker ikke bli skuffet akkurat nå!

Gratulerer, du er gravid! Ta den digitale i morgen tidlig, og ikke drikk så mye i kveld. Den blir nok positiv! :D

Sier takk, selv om jeg ikke helt klarer å tro det :) Får kjøre meg en tur på apoteket. Har bare strimmeltester hjemme

Sent from my iPhone using BV Forum

Sier takk, selv om jeg ikke helt klarer å tro det :) Får kjøre meg en tur på apoteket. Har bare strimmeltester hjemme

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dere søndagsåpent apotek i området? Ellers kan du bare spare på morgenurinen til senere på dagen :)

Hvorfor har jeg vondt i lysken? :p hatt det i flere dager >< vet jeg har hatt det tidligere som pms, noen som vet hvorfor man får det? Flaks arbeidsuka begynner i morgen, så jeg slipper å analysere alt kroppen min styrer med :p :p

Hvorfor har jeg vondt i lysken? :p hatt det i flere dager >< vet jeg har hatt det tidligere som pms, noen som vet hvorfor man får det? Flaks arbeidsuka begynner i morgen, så jeg slipper å analysere alt kroppen min styrer med :p :p

Er vel sikkert noe hormonelt, som alt annet :D

Jeg har helt psycho vondt i brystvortene.. Mannen er overbevist om at jeg er gravid. Han "de bruker ikke være såå store!!" Brystvortene altså.. Hm..

Back
Topp