* * * IKM uke 36 <3 * * *

Sprøtt at de slår ut på lh også :eek:

Kun billigstrimlene som gjør det. Mener jeg har lest en plass at hcg kan stige litt (opp til 5) rundt EL, og siden billigstrimlene er så sensitive er det nok derfor.
 
ImageUploadedByBV Forum1440657753.075489.jpg


9dpo og hvit som snø. Satser på at i morgen er dagen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Misunner dere som snart kan teste.. hehe.. med 3 dpo idag så har jeg fortsatt over en uke før jeg kan teste hehe
 
Misunner dere som snart kan teste.. hehe.. med 3 dpo idag så har jeg fortsatt over en uke før jeg kan teste hehe

Enig der.. Jeg er på 6dpo i dag, og testetøsa har dessverre meldt sin ankomst allerede :( Måtte gi etter i går - på 5!! dpo. -.-
 
Da er vi i samme båt! Når skal du begynne å teste? :)
Jeg er egentlig kvalifisert testetøs men orker ikke flere smeller og nedturer så istedet for å svi av test 7 dpo så venter jeg nå til jeg iallefall er 10 dpo...
Dvs jeg sier det nå men om jeg klarer å vente, er en annen sak
 
Enig der.. Jeg er på 6dpo i dag, og testetøsa har dessverre meldt sin ankomst allerede :( Måtte gi etter i går - på 5!! dpo. -.-

Skjønner deg godt jeg.. har vært sånn før men etter alle årene og vår siste pp før ivf så ønsker jeg nå å prøve å vente ...
 
Skjønner deg godt jeg.. har vært sånn før men etter alle årene og vår siste pp før ivf så ønsker jeg nå å prøve å vente ...

Ja.. altså.. Jeg skulle prøve vente til TR, jeg da... :p
Det bare gikk ikke.. Men skal prøve holde meg til minst 8 dpo nå. Det er et mål som ikke er SÅ langt unna, i alle fall..
 
Ja.. altså.. Jeg skulle prøve vente til TR, jeg da... :p
Det bare gikk ikke.. Men skal prøve holde meg til minst 8 dpo nå. Det er et mål som ikke er SÅ langt unna, i alle fall..
Hehe jeg har jo vanligvis bare hatt 10 dagers lutealfase så derfor jeg alltid har svidd av tidlig test også..
Men nå tar jeg crinone så da antar jeg lutealfasen blir noen ekstra dager så da skal jeg prøve å vente til 10 dpo nå
 
Back
Topp