* * * IKM uke 36 <3 * * *

Ff har forresten flyttet IKM til 5.september. Veldig usikker på hva som blir riktig, men kanskje du bare skal flytte meg til 5 :)
 
7 dpo... Føler meg oppblåst. Og tung i kroppen. Magen har vært i opprør siden søndag så vet ikke om det er sammenheng med det eller noe annet... Har 3 tester liggende men tør ikke svi av noen enda ...
 
Hmm, måtte jo ta en g-test også og der kom det en svak helt tynn strek. Men de er vel som regel ikke gyldige er de? Tok ikke bilde. Usikker på om det vil komme frem i det hele tatt. Men den må vel være like tykk som konteollstreken. Har jo klare eggløsningstester så om det skulle vært pga et svangerskap burde vel en g-test være ganske klar. Aff, denne prøvingen altså!
 
Gratulerer :) vi har 7 aksjeinnlegg på 5 dager... får håpe det hjelper også hehe :)
 
ImageUploadedByBV Forum1440566074.887840.jpg


Har begynt med en daglig morgentest, orker ikke sloss mot testetøsa engang. Tok en i går som jeg ikke så noe på. Denne har en svak strek, antakelig grå, men kan jo håpe det er begynnelsen på noe :p 6 dpo i dag.
 
Wæ! Bare 2 dpo (har visst kortere lutealfase enn jeg trodde). Sitter og kjenner at det strekker veldig der nede, men vet at det bare er det gule legemet! :( kunne heller ønske at jeg ikke kjente noe, blir jo helt innbilsk! ;)
 
Fikk denne i går ettermiddag, skygge?
Jeg har aldri hatt skygger før så vet ikke helt hvordan de ser ut!
image.jpg


Er veldig rart om den skulle være positiv da jeg har hatt så klare eltester de siste dagene!
image.jpg
 
Back
Topp