* * * IKM uke 36 <3 * * *

Wæ! Bare 2 dpo (har visst kortere lutealfase enn jeg trodde). Sitter og kjenner at det strekker veldig der nede, men vet at det bare er det gule legemet! :( kunne heller ønske at jeg ikke kjente noe, blir jo helt innbilsk! ;)

Hvor lang lutealfase har du da?
jeg er også bare 2 dpo idag men har vanligvis bare 10 dagers lutealfase. . Men skal ta crinone fra imorgen så da håper jeg på minst 12 dager iallefall :)
 
Fikk denne i går ettermiddag, skygge?
Jeg har aldri hatt skygger før så vet ikke helt hvordan de ser ut!
Vis vedlegget 132582

Er veldig rart om den skulle være positiv da jeg har hatt så klare eltester de siste dagene! Vis vedlegget 132583

Jeg syns den ser rosa ut :):) Krysser fingrene ;) Sist jeg var gravid hadde jeg veeeldig svake streker de første dagene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor lang lutealfase har du da?
jeg er også bare 2 dpo idag men har vanligvis bare 10 dagers lutealfase. . Men skal ta crinone fra imorgen så da håper jeg på minst 12 dager iallefall :)
Jeg har sykluser på 28 dager, og bare anntatt at jeg har EL dag 15, altså midt i mellom. Dette var første gang jeg testet etter EL, og fikk da positiv test søndag og mandag, med EL da 0-48 timer etter positiv test. Så da har jeg vel 12 dager lutealfase? Kanskje 13.
 
Verpehøna: sånn g-testen din så ut, så min ut og de to gangene jeg har vært gravid - 9dpo begge gangene.
 
Gratulerer! Men hvordan fikk du avgjort det i går, da? :)
60cdeb5d159c1417d438df5d8364a02d
 
Wow! Fantastisk at du fikk utslag på den da, tok ikke du en digital i går som var negativ? Eller er jeg blitt så forvirret på dagene at det var forleden dag? :p

Ja i går var den negativ.
I dag tok jeg å tissa med morgen urin å satt i kjøleskap for jeg hadde jo ingen andre tester enn den digitale.. så ville vente.
Så ringte jeg legen for vil ha time i neste uke, hun sa jeg bare kunne komme i dag. .
Så da fikk jeg panikk og måtte jo teste:p poof va den positiv.
Hcg nivå hadde forhøya seg når Eg tok blodprøve også i dag:)
 
Verpehøna: sånn g-testen din så ut, så min ut og de to gangene jeg har vært gravid - 9dpo begge gangene.

Ja min så også sånn ut med første :) 11dpo.
Men fant ut at billigstrimlene faktisk kan slå ut ved eggløsning så tror jeg har slått meg til ro med at det er det som har skjedd. Tok en ny test som var blenda. Og det var morgen urin, mens den fra i går var på ettermiddagen.
Det er den nederste på bildet her.
image.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1440608176.713249.jpg


Her klarer jeg altså å innbille meg en strek. Kan dere bare fortelle meg at jeg ser syner og må vente noen dager? 8 dpo i dag


Sent from my iPhone using BV Forum
 
En eneste gang testet jeg 12 Dpo, ellers aldri testet før ikm. Men etter å ha sett alle testene deres river testetøsa i meg :p

6 Dpo idag, vanvittig hodepine og kvalme kom i går og vil ikke slippe taket :o mye stress hjemme og på jobb for tiden, så regner i grunn med det skyldes det :( men er lov å håpe :p
 
Ja min så også sånn ut med første :) 11dpo.
Men fant ut at billigstrimlene faktisk kan slå ut ved eggløsning så tror jeg har slått meg til ro med at det er det som har skjedd. Tok en ny test som var blenda. Og det var morgen urin, mens den fra i går var på ettermiddagen.
Det er den nederste på bildet her.
Vis vedlegget 132702

Sprøtt at de slår ut på lh også :o
 
Back
Topp