* * * IKM uke 36 <3 * * *

8 DPO om jeg skal gå ut ifra kalenderen.

Våt innenfor tidsfrist
ImageUploadedByBV Forum1440692263.226896.jpg


Tørka:
ImageUploadedByBV Forum1440692310.246108.jpg


Skygge, men foreløpig er det jo enda tidlig. Men tror jeg hadde el tidligere, så kan være 9 DPO. Så mister troa allerede..
 
Jeg er bare 1 dpo i dag :o denne syklusen blir jo dritlang! Men følger jeg ff så skal tanta komme 6september(ja den flyttet den igjen!!) men det gir meg fortsatt bar 9 dagers lutealfase så håper ikke det stemmer! Begynner på wild yam i dag og satser på at det gjør underverker!
 
Jeg er bare 1 dpo i dag :o denne syklusen blir jo dritlang! Men følger jeg ff så skal tanta komme 6september(ja den flyttet den igjen!!) men det gir meg fortsatt bar 9 dagers lutealfase så håper ikke det stemmer! Begynner på wild yam i dag og satser på at det gjør underverker!

Hvor mange tar du :)?
Lurer på om jeg skal ta det selv.. er 3 dpo idag. ..
 
Noen som har merket noen symptomer? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vanvittig hodepine og kvalme innimellom.... (Begge delene typiske symptomer hver pp, så hopper ikke i taket av den grunn!)
Men jeg har hatt litt verk i magen de siste dagene, og idag har jeg hatt tendenser til menssmerter (milde, men likevel...)
Og dette allerede over en uke før ikm!
Du da? Merket noen symptomer?
 
Vanvittig hodepine og kvalme innimellom.... (Begge delene typiske symptomer hver pp, så hopper ikke i taket av den grunn!)
Men jeg har hatt litt verk i magen de siste dagene, og idag har jeg hatt tendenser til menssmerter (milde, men likevel...)
Og dette allerede over en uke før ikm!
Du da? Merket noen symptomer?

Har hodepine, litt kvalme, uggen i magen, vonde pupper og noe stikkinger. Men alt kan jo være pms :p Har ikke helt styr på syklusen heller siden jeg fjernet spiral i juli. Sist fikk jeg positiv merket jeg ikke så mye før i uke 5 tror jeg :) Det jeg husker best fra sist er disse ligamentsmertene, så håper det er et godt tegn :)
 
Jeg har fremdeles vonde bryster og brystvorter, det har jeg hatt siden el.
Har mensmurringer hver kveld, det har jeg hatt siden ca en uke før el. Jeg har kvalmebølger, men nå kommer de ofte etter måltid i stedet for når jeg er sulten. Av og til stikker det en del i sidene, og jeg har kremete gulaktig utflod. 7 dpo i dag.



Det meste her er normalt dpo for meg.
 
Har hodepine, litt kvalme, uggen i magen, vonde pupper og noe stikkinger. Men alt kan jo være pms :p Har ikke helt styr på syklusen heller siden jeg fjernet spiral i juli. Sist fikk jeg positiv merket jeg ikke så mye før i uke 5 tror jeg :) Det jeg husker best fra sist er disse ligamentsmertene, så håper det er et godt tegn :)
Det er det som er vettu... Gravid eller pms? akkurat samme symptomene jo.. :meh:
Hvordan kjennes ligamentsmertene ut??
 
Det er det som er vettu... Gravid eller pms? akkurat samme symptomene jo.. :meh:
Hvordan kjennes ligamentsmertene ut??

Hehe, ja :p stikker og drar veldig. Litt annerledes enn de vanlige menssmertene synes jeg. Mildere på en måte :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe, ja :p stikker og drar veldig. Litt annerledes enn de vanlige menssmertene synes jeg. Mildere på en måte :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ligamentsmerter fulgte begevelsene mine veldig, husker jeg. Og det merket jeg faktisk før positiv test (testet ikke før dagen før ikm da). Skulle snu meg da jeg solte meg og så kjentes det ut som noe revnet nedi magen. Senere kjente jeg det også ekstra ved bevegelser som bøying og tøying. Spent på om det kjennes likt neste gang.
 
Back
Topp