* IKM uke 36 2019 *

Ok, opplever at mine apper av og til gir meg ulike dager for eggløsning til tross for at jeg plotter inn det samme i begge to - og jeg temper. Ved temping er jeg enda tryggere på når EL faktisk har vært. Men tror uansett det ikke gjør noe at du eventuelt startet med babyklister litt for tidlig, du har nok ikke «ødelagt sjansen» :happy:
Håper det! Har så lyst til At det skal klaffe denne gangen :p

Okei, nå har jeg såå mye el-slim som har aldri har sett før (sorry hvis det er tmi) :p Tok ny test nå som var omtrent lik som den på formiddagen i går, så kanskje det øker pittelitt fremover nå da! Må bare få henta mannen nå, har vært borte fra hverandre denna uka, men nå skal aksjer legges hele helga :sex

Vedlegg

• 20190823_130525.jpg
    20190823_130525.jpg
    18,8 KB · Visninger: 60
Okey, en testen var svakere i dag, Så det kan tyde på at en har vært selv om jeg ikke har fått en knallstrek enda? Har testet de 7 siste dagene nå. Øverate test fra i dag ;)

Vedlegg

• IMG_20190823_134140.jpg
    IMG_20190823_134140.jpg
    27,7 KB · Visninger: 62
Okey, en testen var svakere i dag, Så det kan tyde på at en har vært selv om jeg ikke har fått en knallstrek enda? Har testet de 7 siste dagene nå. Øverate test fra i dag ;)

Jeg vil tro at toppen har vært ja :) jeg fikk aldri helt positiv i forrige syklus, men el var på den tiden etter de sterkeste testene uansett!

Ja, jeg skal teste i ettermiddag også, håper på økning fra i går :) Jeg hadde en SA i starten av august og teller da 4. August som CD1, så i dag er jeg på CD19. Har egentlig hatt sykluser med EL på CD14... Skjønner jo at SAen kan klusse ting litt til da, men merkelig at kroppen gir meg el-signaler uten at det slår ut på testene :meh:

Okei, nå har jeg såå mye el-slim som har aldri har sett før (sorry hvis det er tmi) :p Tok ny test nå som var omtrent lik som den på formiddagen i går, så kanskje det øker pittelitt fremover nå da! Må bare få henta mannen nå, har vært borte fra hverandre denna uka, men nå skal aksjer legges hele helga :sex
Kan jo hende at kroppen prøver å gjøre seg klar med alle de symptomene på EL du har selv om testene ikke er helt med :D Lykke til med aksjeleggingen :)

Jeg er blitt litt testetøs:hilarious: men skal prøve å hole meg til værtfall 10 dpo! Men hr jo et lite lass med tester liggende så spørs om jeg klarer å la vær :hilarious::hilarious:
:D Ikke lett med masse tester i hus, mye å ta av da.

Bruker dere å gå på do etter hyrdestunden eller ligger dere å venter litt? Legger dere en pute under rumpa og har beina i været? :smiley-bounce022 eventuelt noen andre triks?

Bruker dere å gå på do etter hyrdestunden eller ligger dere å venter litt? Legger dere en pute under rumpa og har beina i været? :smiley-bounce022 eventuelt noen andre triks?
Jeg ligger en stund etterpå, på magen med en pute under bekkenet.

:laughing002
Her har jeg nesten ingen tester igjen så må bestille flere. Har tatt Ovitrelle sprøyta også så ingen vits å teste før 10 dpo. Hcg i sprøyta så får positiv tester opp til 10 dager etter at sprøyta er satt.

Dpo dagene går sååå tregt :facepalm:

Kan jeg ha ødelagt sjansen ved at Flo sier jeg har el i dag (den har plutselig byttet) også startet jeg med babyklister i går? :dead:

Vi er like. Flo mener jeg også har EL idag men mener selv jeg hadde det for 2 dager siden eller igår. Tester ikke. Men har sex annahver dag, hatt det i snart 2 uker og tenkte ha det en uke til for å være på den sikre siden. Startet også med babyklister også :happy:

Jeg ligger også en god stund etterpå. Men så lurt å ligge på magen! Det skal jeg teste ut :happy:
:thumleft Første gang jeg prøvde det så fikk jeg min første positive digital test (spiren satt dessverre ikke så lenge) så da har jeg bare fortsatt med det og håper en spire snart sitter hele veien :happy:

Dere som har peiling på el-tester, er en av disse positive? Skal også teste i morra for å se om den er sterkere/svakere. Den øverste er fra i går og den nederste fra idag. Forventer egentlig el på søndag.

Vedlegg

• IMG_20190822_162142.jpg
    IMG_20190822_162142.jpg
    11,1 KB · Visninger: 51
  • IMG_20190823_164326.jpg
    IMG_20190823_164326.jpg
    11 KB · Visninger: 58
Last edited:
Back
Topp