Testene kan bli svakere på morgenurin en. Satser på at den er sterkere igjen etterpåTror det må ha vært noe galt med testene i går. Tok nye nå. Var ikke mye på de. Kunne kanskje skimte en svak strek på tidlig testen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testene kan bli svakere på morgenurin en. Satser på at den er sterkere igjen etterpåTror det må ha vært noe galt med testene i går. Tok nye nå. Var ikke mye på de. Kunne kanskje skimte en svak strek på tidlig testen.

Ja man får jo litt forventninger uansettDpo 7. svaaaak svaaaaaaak positiv. Men jeg tar det rolig, jeg er helt sikker på at det er ovitrellen som ikke er helt ute, og var innstilt på svak «falsk» positiv. Men jeg klarer jo ikke å la være å nistirre på den positive streken selv om den er «falsk»![]()
Ja hadde jo ikke forventet at det skulle komme noe på testen i går heller. Fikk bare et innfall om at jeg måtte testeMen er jo enda veldig tidlig dakrysser fingre for deg
![]()

Ja syns jeg og. Men vi får se de neste dageneVeldig rart når det gjaldt to forskjellige tester da![]()

Ja jeg ser jo noe svakt på tidligtesten. Tar ny seinereTestene kan bli svakere på morgenurin en. Satser på at den er sterkere igjen etterpå
Veldig gøy då!!Ja hadde jo ikke forventet at det skulle komme noe på testen i går heller. Fikk bare et innfall om at jeg måtte teste![]()
Da jeg ble gravid sist begynte jeg å spotte i dpo land og blødde masse hele første trimester og på og av andre og tredje trimester. Har en frisk og rask jente som ble født dagen før termin.Prøverpåpluss - 28 - b1 - pp5 - EL ca 14- 15/08
Er cirka 6DPO, og har hatt spotting siden 3DPO. Har ikke hatt det før, og varierer mellom rosa og rødt. Skjønner lite.. Men vi får se om noen dager!
Åh okei. Jeg får krysse fingrene og se hva som skjer fremover, er mye fortsatt så mye nytt og annerledes som skjer i disse prøveperiodene - så setter pris på et sånt forum der man kan spørre om alt muligDa jeg ble gravid sist begynte jeg å spotte i dpo land og blødde masse hele første trimester og på og av andre og tredje trimester. Har en frisk og rask jente som ble født dagen før termin.
Jeg har spottet litt på og av i dpo-land denne gangen og håper det er et godt tegn.
En kollega av meg begynte å spotte i dpo-land med begge sine barn og blødde mye hele første trimester, men for henne ga det seg til andre.
Så jeg hadde hvertfall ikke uroet meg over litt spotting!
Tror det er noe som går nå jaLurer på om jeg er på vei til å bli syk, tett nese og veldig slapp. Noen som har fått småkramper etter fall i progesteron? Vet ikke om tempfallet skyldes lavere progesteron eller naturlige svingninger enda
potte tett herå, 5 dpo.Blir fort sånn med barnehageoppstart og mere aktivitet. Håper bare det ikke påvirker sjangsene mine. 5dpo her ogTror det er noe som går nå japotte tett herå, 5 dpo.
Ekstra spennende når det er noe uvanlig som skjer i dpo-land! VelkommenPrøverpåpluss - 28 - b1 - pp5 - EL ca 14- 15/08
Er cirka 6DPO, og har hatt spotting siden 3DPO. Har ikke hatt det før, og varierer mellom rosa og rødt. Skjønner lite.. Men vi får se om noen dager!

Har du forresten en IKM dato?Prøverpåpluss - 28 - b1 - pp5 - EL ca 14- 15/08

Blir fort sånn med barnehageoppstart og mere aktivitet. Håper bare det ikke påvirker sjangsene mine. 5dpo her og
Jeg og er potte tett i dag. Er og 5 dpoTror det er noe som går nå japotte tett herå, 5 dpo.
Så rart. Kanskje progesteronet har påvirkning og, når det starter samme dag og. Nesten feber her, så nok ikke bare hormoner for meg.Jeg og er potte tett i dag. Er og 5 dpo
Jeg og er potte tett i dag. Er og 5 dpo
Så rartSå rart. Kanskje progesteronet har påvirkning og, når det starter samme dag og. Nesten feber her, så nok ikke bare hormoner for meg.
håpe det er ett godt tegn! Jeg hadde tendenser til feber også, og bhg barnet er også snørrete, men mannen har sluppet unna
de sier vel at immunforsvaret er lavt i lutealfasen..mener jeg var forkjølet sist jeg ble gravid også