IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Dpo 7. svaaaak svaaaaaaak positiv. Men jeg tar det rolig, jeg er helt sikker på at det er ovitrellen som ikke er helt ute, og var innstilt på svak «falsk» positiv. Men jeg klarer jo ikke å la være å nistirre på den positive streken selv om den er «falsk» :troll:

Dpo 7. svaaaak svaaaaaaak positiv. Men jeg tar det rolig, jeg er helt sikker på at det er ovitrellen som ikke er helt ute, og var innstilt på svak «falsk» positiv. Men jeg klarer jo ikke å la være å nistirre på den positive streken selv om den er «falsk» :troll:
Ja man får jo litt forventninger uansett

Prøverpåpluss - 28 - b1 - pp5 - EL ca 14- 15/08 :flower

Er cirka 6DPO, og har hatt spotting siden 3DPO. Har ikke hatt det før, og varierer mellom rosa og rødt. Skjønner lite.. Men vi får se om noen dager!

Må hjem og pusse tennene en gang til for å si det sånn. Får nå smaker det drit i munnen.. metallisk etter eg pusset tennene for sikkert 1 time siden. Blødde også en del ved tannpuss i dag :p haha. Meeeen skal ikke bli for giret for raskt. Først pusse tennene en gang til :p

Første eg trodde eg leste når eg no så 2 arbeidsmann på butikken var baby! Haha

Vedlegg

• IMG_4495.jpeg
    IMG_4495.jpeg
    214,2 KB · Visninger: 32
Prøverpåpluss - 28 - b1 - pp5 - EL ca 14- 15/08 :flower

Er cirka 6DPO, og har hatt spotting siden 3DPO. Har ikke hatt det før, og varierer mellom rosa og rødt. Skjønner lite.. Men vi får se om noen dager!
Da jeg ble gravid sist begynte jeg å spotte i dpo land og blødde masse hele første trimester og på og av andre og tredje trimester. Har en frisk og rask jente som ble født dagen før termin.
Jeg har spottet litt på og av i dpo-land denne gangen og håper det er et godt tegn. :angelic:
En kollega av meg begynte å spotte i dpo-land med begge sine barn og blødde mye hele første trimester, men for henne ga det seg til andre.

Så jeg hadde hvertfall ikke uroet meg over litt spotting!

Da jeg ble gravid sist begynte jeg å spotte i dpo land og blødde masse hele første trimester og på og av andre og tredje trimester. Har en frisk og rask jente som ble født dagen før termin.
Jeg har spottet litt på og av i dpo-land denne gangen og håper det er et godt tegn. :angelic:
En kollega av meg begynte å spotte i dpo-land med begge sine barn og blødde mye hele første trimester, men for henne ga det seg til andre.

Så jeg hadde hvertfall ikke uroet meg over litt spotting!
Åh okei. Jeg får krysse fingrene og se hva som skjer fremover, er mye fortsatt så mye nytt og annerledes som skjer i disse prøveperiodene - så setter pris på et sånt forum der man kan spørre om alt mulig

Lurer på om jeg er på vei til å bli syk, tett nese og veldig slapp. Noen som har fått småkramper etter fall i progesteron? Vet ikke om tempfallet skyldes lavere progesteron eller naturlige svingninger enda

Jeg og er potte tett i dag. Er og 5 dpo
Så rart. Kanskje progesteronet har påvirkning og, når det starter samme dag og. Nesten feber her, så nok ikke bare hormoner for meg.
Så rart :hilarious: håpe det er ett godt tegn! Jeg hadde tendenser til feber også, og bhg barnet er også snørrete, men mannen har sluppet unna :bored: de sier vel at immunforsvaret er lavt i lutealfasen..mener jeg var forkjølet sist jeg ble gravid også

Back
Topp