IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Vedlegg

• IMG_4778.jpeg
    IMG_4778.jpeg
    928,7 KB · Visninger: 76
Så usikker på når jeg skal begynne testingen siden jeg ikke fikk noen positiv EL-test denne perioden :rolleyes: Usikker på om jeg ikke hadde EL, om den var før jeg begynte å teste eller bare for kort topp til å fange opp.
Skal egentlig ha mensen rundt 4.-6. sept, så trolig litt for tidlig å teste nå uansett…Frister så klart å begynne nå, men blir jo så skuffa av negative tester:confused2

Takk som sier det, jeg håper du har rett :Heartred Har dessverre hatt litt sånne skygger lignende denne før, som ikke blir sterkere, bare skuffer hver gang. Men prøver å ikke miste håpet helt da. Kanskje dette er gangen :happy:
Det er så dritt.. Satser på den blir sterkere :love7

Så usikker på når jeg skal begynne testingen siden jeg ikke fikk noen positiv EL-test denne perioden :rolleyes: Usikker på om jeg ikke hadde EL, om den var før jeg begynte å teste eller bare for kort topp til å fange opp.
Skal egentlig ha mensen rundt 4.-6. sept, så trolig litt for tidlig å teste nå uansett…Frister så klart å begynne nå, men blir jo så skuffa av negative tester:confused2
Jeg hadde uten tvil testet allerede om det var meg:hilarious:

Hatt så utrolig vondt i magen idag, altså i eggstokkene og livmoren, kjentes nesten ut som en heftig EL:bag: men vet at jeg er 4dpo... Weird shit!

Back
Topp