Takk for heiing!Spennendeee! Heier![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for heiing!Spennendeee! Heier![]()
Åå! Det blir det helt sikkertVis vedlegget 468353
Litt usikker på dpo, kanskje 7/8? Hvis appen er riktig. Har ikke testet. Blir spennende å se om dette blir til noe![]()
![]()

Takk som sier det, jeg håper du har rettÅå! Det blir det helt sikkert![]()
Har dessverre hatt litt sånne skygger lignende denne før, som ikke blir sterkere, bare skuffer hver gang. Men prøver å ikke miste håpet helt da. Kanskje dette er gangen 
Jeg testet 6 eller 7 dpo, negativ så klart![]()
Jeg som ikke skulle teste

Vis vedlegget 468353
Litt usikker på dpo, kanskje 7/8? Hvis appen er riktig. Har ikke testet. Blir spennende å se om dette blir til noe![]()
![]()

Krysser fingre og tærKanskje strek imorgen![]()
![]()

Niks. Bare skygge. Eller jeg ser skygge.Ser dessverre ikke noe på denna![]()

Det er så dritt.. Satser på den blir sterkereTakk som sier det, jeg håper du har rettHar dessverre hatt litt sånne skygger lignende denne før, som ikke blir sterkere, bare skuffer hver gang. Men prøver å ikke miste håpet helt da. Kanskje dette er gangen
![]()

Dette høres kjent ut! Krysser fingrene for degJeg fikk plutselig sånn sterk smerte i underlivet/livmorområdet. Altså ikke selve underlivet men litt lengre opp med litt press mot underlivet. Veldig vanskelig å forklarer. Kanskje jeg kan håpe det er implantasjonssmerter![]()

Jeg hadde uten tvil testet allerede om det var megSå usikker på når jeg skal begynne testingen siden jeg ikke fikk noen positiv EL-test denne periodenUsikker på om jeg ikke hadde EL, om den var før jeg begynte å teste eller bare for kort topp til å fange opp.
Skal egentlig ha mensen rundt 4.-6. sept, så trolig litt for tidlig å teste nå uansett…Frister så klart å begynne nå, men blir jo så skuffa av negative tester![]()

Hehe! Ser vi i utgangspunktet har samme IKM dato, så kanskje jeg må bli med på testekjøret ditt fra i morgen avJeg hadde uten tvil testet allerede om det var meg![]()
Men usikker på sjansen for at jeg faktisk har hatt EL nårJa! Bli medHehe! Ser vi i utgangspunktet har samme IKM dato, så kanskje jeg må bli med på testekjøret ditt fra i morgen avMen usikker på sjansen for at jeg faktisk har hatt EL når
testene aldri ble positive…

Heier på deg!!! Om vi alle har tro på hverandre så liker jeg å tenke at det hjelper.Ja det er vel bare derfor man skal vente, står seeeeenest 3 dager etter eggløsning på resepten min, så jeg startet i kveld jegSå er det bare å krysse fingrene og la det stå til! Men er 42 år og har begynt å miste troen dessverre…..
Og første progesteron kapsel er brukt. Det er noe rart tilfredsstillende med det krysset som bekrefter at nå er jeg i DPO land
men vet at jeg er 4dpo... Weird shit!