IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Et år siden jeg slutta på p-pillene i dag! En graviditet og en kjemisk i løpet av disse 12 månedene. Håper neste graviditet blir værende helt til slutt :Heartred

Det er tøft å miste:sad010Håper med deg❤️

Kan settes på byttet gruppe
El forsinket med 2 dager havner da i ikm gruppe 37
IMG_5066.jpeg

Jeg er nå 4 dpo. Når er det innafor å begynne å teste?? :smiley-ashamed005 Er såå utålmodig i dpo land, men det er jo ikke vits å begynne for tidlig med testing da man setter seg selv opp for skuffelse. Begynte å teste 5dpo de andre gangene og fikk positiv 16 dpo med førstemann (litt usikker eggløsningsdato der) og 8 dpo med andremann.

Jeg er nå 4 dpo. Når er det innafor å begynne å teste?? :smiley-ashamed005 Er såå utålmodig i dpo land, men det er jo ikke vits å begynne for tidlig med testing da man setter seg selv opp for skuffelse. Begynte å teste 5dpo de andre gangene og fikk positiv 16 dpo med førstemann (litt usikker eggløsningsdato der) og 8 dpo med andremann.
Jeg er også 4dpo. Skrev tidligere her at jeg skulle vente til fredag, men tror faktisk ikke jeg klarer det :hilarious: kjenner jeg meg selv rett så ryker kanskje første imorra allerede, selvom jeg vet det er å be om negativ:p

Tror dere eggløsning har vært mellom her, at jeg bare misset toppen? Passer med tiden iallfall.. skal starte på Utrogestan, så må vite riktig dag :)

IMG_3817.png

Jeg lurer på om noen vil dele erfaring med progesteron støtte? Fikk positiv digital EL på lørdag, hatt noe forhøyde LH verdier helt frem til i dag tidlig egentlig, nå i kveld var LH lav igjen. Tempen steg noe i dag tidlig og jeg lurer på om jeg begynne med progesteron i kveld eller i morgen kveld?

Legger ved el tester fra søndag og i dag, den digitale er den lyseblå, midten er i dag tidlig og den siste er nå i kveld. Tempen min er også lagt ved. Alle tolkninger og tips mottas med glede. IMG_8626.jpegIMG_8628.jpegIMG_8629.jpegIMG_8627.jpeg

Er også 4 dpo og kjenner testetrangen allerede. Prøver å holde meg til 6-7 dpo minst, men helst lenger for å slippe skuffelser. Har fått positivt 8 dpo med begge mine 2 tidligere.

Cd 15 ser jo ganske nærme ut selv om Premom «kun» setter verdien til 0,75
Jeg hadde personlig tenkt at toppen var mellom, men temper du? Hjelper å se om man får temp stigning.
Temper ikke…
Har hatt mye eggløsningssmerter, så tenker at toppen var mellom der, bare kjedelig å ikke se toppen….! Men virker innafor å starte med progesteron i kveld eller i morgen tidlig?

Jeg lurer på om noen vil dele erfaring med progesteron støtte? Fikk positiv digital EL på lørdag, hatt noe forhøyde LH verdier helt frem til i dag tidlig egentlig, nå i kveld var LH lav igjen. Tempen steg noe i dag tidlig og jeg lurer på om jeg begynne med progesteron i kveld eller i morgen kveld?

Legger ved el tester fra søndag og i dag, den digitale er den lyseblå, midten er i dag tidlig og den siste er nå i kveld. Tempen min er også lagt ved. Alle tolkninger og tips mottas med glede. Vis vedlegget 468234Vis vedlegget 468236Vis vedlegget 468237Vis vedlegget 468238
På grafen ser det ut som du har lagt inn positiv el-test på søndag og ikke lørdag?
Kan jo se ut som LH er på vei nedover hvertfall og på grafen kan det se ut til at eggløsning var mandag.
Jeg tar selv progesteronstøtte og pleier å starte på det ca 3 dager etter antatt eggløsning. Da har jeg som regel akkurat fått kryss av FF som bekrefter eggløsning. Hvis man er veldig usikker på om eggløsning har vært ville jeg heller avventet litt og forsikret meg om at tempen fortsatte å stige. Her hadde nok jeg personlig startet med progesteron torsdag morgen etter å ha tempet og fått bekreftet stigning.
Men når det er sagt, tipper jeg eggløsning var mandag her da utifra denne informasjonen og hvis det stemmer skal det vel være trygt å starte. Men ville minimum ventet til onsdag.

Temper ikke…
Har hatt mye eggløsningssmerter, så tenker at toppen var mellom der, bare kjedelig å ikke se toppen….! Men virker innafor å starte med progesteron i kveld eller i morgen tidlig?
Enig, kjedelig å ikke få den med seg. Har forstått det slik at man skal starte 3dager etter positiv el test. Jeg er vant til å ha veldig korte topper, men denne var plutselig lengre. Så jeg har ingen aning, men tror det er trygt å starte, er vel for å ikke hindre en eventuell eggløsning som er i gang at man skal vente :confused004

På grafen ser det ut som du har lagt inn positiv el-test på søndag og ikke lørdag?
Kan jo se ut som LH er på vei nedover hvertfall og på grafen kan det se ut til at eggløsning var mandag.
Jeg tar selv progesteronstøtte og pleier å starte på det ca 3 dager etter antatt eggløsning. Da har jeg som regel akkurat fått kryss av FF som bekrefter eggløsning. Hvis man er veldig usikker på om eggløsning har vært ville jeg heller avventet litt og forsikret meg om at tempen fortsatte å stige. Her hadde nok jeg personlig startet med progesteron torsdag morgen etter å ha tempet og fått bekreftet stigning.
Men når det er sagt, tipper jeg eggløsning var mandag her da utifra denne informasjonen og hvis det stemmer skal det vel være trygt å starte. Men ville minimum ventet til onsdag.
Takk! Det var fin oppklaring, da venter jeg til i morgen kveld, eventuelt torsdag

Enig, kjedelig å ikke få den med seg. Har forstått det slik at man skal starte 3dager etter positiv el test. Jeg er vant til å ha veldig korte topper, men denne var plutselig lengre. Så jeg har ingen aning, men tror det er trygt å starte, er vel for å ikke hindre en eventuell eggløsning som er i gang at man skal vente :confused004
Ja det er vel bare derfor man skal vente, står seeeeenest 3 dager etter eggløsning på resepten min, så jeg startet i kveld jeg :) Så er det bare å krysse fingrene og la det stå til! Men er 42 år og har begynt å miste troen dessverre…..

Er dette skyggestrek eller svak positiv strek? :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_1356.jpeg
    IMG_1356.jpeg
    749,2 KB · Visninger: 77
  • IMG_1355.jpeg
    IMG_1355.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 78
  • IMG_1354.jpeg
    IMG_1354.jpeg
    710,4 KB · Visninger: 78
  • IMG_1353.jpeg
    IMG_1353.jpeg
    788,6 KB · Visninger: 78
7 dpo starter jeg :happy:

Back
Topp