IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Kan brått være det. Har ikke noe forutsigbar syklus til vanlig heller pga pcos, så vanskelig å vite 100%. Får sjelden eggløsning
Hadde du testet til negativ test etter MA? Og sluttet å blø etter den? Eller hadde du utskrapning? Da sitter det jo ikke noen rester der. Jeg ble gravid første syklus etter MA, så fult mulig det er en liten spire der :Heartpink

Syns jeg ser en strek her. Men syns den forsvant relativt fort når det hadde gått litt over tiden. Kan liksom ikke se den selv. Men med mobilen rett etter tiden kunne jeg fange det på kamera. Dpo 10. snart vil no jeg få svar uansett om det blir negativt eller positivt. 6 dager til IKM.

Vedlegg

• IMG_4720.jpeg
    IMG_4720.jpeg
    816,8 KB · Visninger: 95
Hadde du testet til negativ test etter MA? Og sluttet å blø etter den? Eller hadde du utskrapning? Da sitter det jo ikke noen rester der. Jeg ble gravid første syklus etter MA, så fult mulig det er en liten spire der :Heartpink
Ja hadde testet negativt, sluttet å blø etter 10 dager ca. Hadde ikke utskrapning. Håper det samme skjer meg da, og at det gikk bra med spiren som satt etter MAen din :Heartred

Jeg begynte også å fossblø neseblod på butikken i dag :oops: tenkte jeg skulle vente til søndag med å teste (9dpo) da vi flyet vårt går så tidlig på lørdag at jeg orker ikke tenke på testing da. Men med disse neseblødningene blir nesten for spennende. Jeg jobber på lab for biokjemi så har jeg faktisk mulighet for å ta blodprøve på jobb fredag morgen (7dpo) og få hcg analysert i blod. Hva sier dere jenter? Skal jeg ta blodprøve på fredag? Eller vente til urinprøve søndag?

Jeg begynte også å fossblø neseblod på butikken i dag :oops: tenkte jeg skulle vente til søndag med å teste (9dpo) da vi flyet vårt går så tidlig på lørdag at jeg orker ikke tenke på testing da. Men med disse neseblødningene blir nesten for spennende. Jeg jobber på lab for biokjemi så har jeg faktisk mulighet for å ta blodprøve på jobb fredag morgen (7dpo) og få hcg analysert i blod. Hva sier dere jenter? Skal jeg ta blodprøve på fredag? Eller vente til urinprøve søndag?
Hadde kjørt på med blodprøve hadde jeg hatt det tilgjengelig! :laughing002

Ja hadde testet negativt, sluttet å blø etter 10 dager ca. Hadde ikke utskrapning. Håper det samme skjer meg da, og at det gikk bra med spiren som satt etter MAen din :Heartred
Det gikk veldig bra, hun blir to år i oktober :flower

Kjørt på med blodprøve:nailbiting::smiley-bounce015

Åååå spennende! Sniker til og med! :nailbiting: :hilarious:

PP5/CD18/4DPO: Er øm i livmoren. Har mye lotionutflod, vondt i hoftene. Ellers kjenner jeg ikke så mye:angel5 Tempen gikk opp til 36.99, fra 36.68 igår- right on track✨
Har alle barna hjemme, så ble ikke så stressfritt som ønsket, men sånn er det; Livet:smiley-bounce022
Screenshot_20250828_071354_FF App.jpg

Screenshot_20250828_083813_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250828_083856_ChatGPT.jpg

Noen som har testet idag? :love7

Back
Topp