IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Er 5 dpo i dag og brystene føles så følsomme. Men det er nok ikke noe symptom siden det er alt for tidlig :facepalm: Morsomt å følge med likevel, alt blir plutselig et tegn

Bor ikke så langt ifra meg da. Leste om at veien blir stengt en uke

Yup, og har barn som går i bhge, barneskole, ungdomsskole og vgs sørover, så jadda:whacky011 Er så drittlei den veien, og at de ikke har bygget den tunnellen som skulle vært ferdig for lengst:confused5 Og er snakk om at den ikke"kun" blir stengt en uke:bag:

Yup, og har barn som går i bhge, barneskole, ungdomsskole og vgs sørover, så jadda:whacky011 Er så drittlei den veien, og at de ikke har bygget den tunnellen som skulle vært ferdig for lengst:confused5 Og er snakk om at den ikke"kun" blir stengt en uke:bag:
Ja, helt håpløst. Er vel ikke så lenge siden sist den var stengt. Så det er lang omkjøringsvei

IMG_0872.jpeg

Måtte demontere en tidlig test fordi synes jeg skimtet noe, bare meg? Blir jo strekblind her. Trodde jeg var 5 dpo i dag men kan hende jeg er mer, hadde MA i slutten av juli så kroppen tuller sikkert litt etter det. Håper bare det er en spire og ikke rester!!!

Jaa, jeg er nesten sikker på det altså. Hvis ikke jeg har sett meg blind på en lignende test og trodd den var negativ når jeg testet meg ut. Men kjente godt at jeg hadde eggløsning når jeg fikk positiv el test og altså!

Vis vedlegget 468296
Måtte demontere en tidlig test fordi synes jeg skimtet noe, bare meg? Blir jo strekblind her. Trodde jeg var 5 dpo i dag men kan hende jeg er mer, hadde MA i slutten av juli så kroppen tuller sikkert litt etter det. Håper bare det er en spire og ikke rester!!!
Ser strek her! Kanskje du er lengre enn 5dpo?

Vis vedlegget 468296

Ser strek:excited001

Begynte brått å blø neseblod under ett møte på jobb i dag. Neseblod har vært ett av mine symptomer ved tidligere svangerskap så dette ble blir veldig spennende å se :nailbiting:

Hatt det før også som gravid❤️

Back
Topp