IKM UKE 35 og 36 (!!!)

PP5/CD17/3DPO:
Bortsett fra en del lotionutflod, så kjenner jeg ikke en døyt:p Fikk krysset idag :smiley-bounce012Nå gjenstår det "bare" 5 dager til testingen setter igang:laughing002 Alle barna er hjemme den neste uke, og kommer seg ikke på skolen eller i bhgen. Veien vår sørover ut av bygda er stengt pga farlig fjell som skal fjernes langs veien. Vår vei kom på 3'plass i kåringen av Norges verste vei og vi bor i Akershus.. Great:wideyed: I første omgang er vi stengt inne i en uke,men kan bli lengere... Så vi fikk litt over ei uke med hverdag:laughing021

Screenshot_20250827_060801_FF App.jpg

Last edited:
Cleareblue advanced trenger den mer hcg for å slå ut? Jeg får fortsatt ikke gravid på den :confused005

Burde ikke testene begynne å bli sterkere nå? Er så redd det her ikke går veien :( de to nederste er tatt på samme urin. Er 12 dpo i dag.

Vedlegg

• IMG_0387.jpeg
    IMG_0387.jpeg
    1 MB · Visninger: 93
Burde ikke testene begynne å bli sterkere nå? Er så redd det her ikke går veien :( de to nederste er tatt på samme urin. Er 12 dpo i dag.
Har du mulighet for å måle hcg hos lege? Minner desverre om graviditeten min som endte i SA, treg stigning, men fikk 2-3 på digital etterhvert.

Vedlegg

• Screenshot_20250827_090335_Gallery.jpg
    Screenshot_20250827_090335_Gallery.jpg
    256,1 KB · Visninger: 57
Er så slitsomt med den uvissheten og gå og vente på sterkere strek, føler med deg :Heartred
Ja det er virkelig nervepirrende. Jeg har kun opplevd kjemisk tidligere men da har jeg ikke fått positiv digital. Da har hcg synket ganske fort igjen. Så merker det er sykt tungt for hodet det her. Men er ikke annet å gjøre enn å vente. Får smøre meg med tolmodighet som jeg ikke har :laughing002

Ja det er virkelig nervepirrende. Jeg har kun opplevd kjemisk tidligere men da har jeg ikke fått positiv digital. Da har hcg synket ganske fort igjen. Så merker det er sykt tungt for hodet det her. Men er ikke annet å gjøre enn å vente. Får smøre meg med tolmodighet som jeg ikke har :laughing002
Ja, kjemisk er og veldig trist, men da slipper man uker med uvisshet i det minste. Det tar skikkelig på ja

PP5/CD17/3DPO:
Bortsett fra en del lotionutflod, så kjenner jeg ikke en døyt:p Fikk krysset idag :smiley-bounce012Nå gjenstår det "bare" 5 dager til testingen setter igang:laughing002 Alle barna er hjemme den neste uke, og kommer seg ikke på skolen eller i bhgen. Veien vår sørover ut av bygda er stengt pga farlig fjell som skal fjernes langs veien. Vår vei kom på 6'plass i kåringen av Norges verste vei og vi bor i Akershus.. Great:wideyed: I første omgang er vi stengt inne i en uke,men kan bli lengere... Så vi fikk litt over ei uke med hverdag:laughing021

Screenshot_20250827_060801_FF App.jpg
Før du skrev Akershus så tenkte jeg du måtte bo langt oppi nord :laughing002

Hvis det var meg det gjaldt, så hadde det vært kjemisk❤️.men jeg har en høy hCG-stigning. Så sånn ser jeg lett om det er terminspire eller ei❤️

Regner egt dagen i dag som 2DPO, selv om FF ikke har bekreftet ennå. Men venter bare på et par høye temperaturer til! Skal prøve å holde meg fra å teste til 10DPO, men siden det er siste før fryseforsøk IVF vet jeg ikke om tålmodigheten holder :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_6738.jpeg
    IMG_6738.jpeg
    281 KB · Visninger: 20
Back
Topp