Synes det var litt vanskelig å se. Kanskje du får tatt et bilde i dagslys?Er dette skyggestrek eller svak positiv strek?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det var litt vanskelig å se. Kanskje du får tatt et bilde i dagslys?Er dette skyggestrek eller svak positiv strek?![]()
Jeg syns det ser veldig ut som strekEr dette skyggestrek eller svak positiv strek?![]()
Nå gjenstår det "bare" 5 dager til testingen setter igang
Alle barna er hjemme den neste uke, og kommer seg ikke på skolen eller i bhgen. Veien vår sørover ut av bygda er stengt pga farlig fjell som skal fjernes langs veien. Vår vei kom på 3'plass i kåringen av Norges verste vei og vi bor i Akershus.. Great
I første omgang er vi stengt inne i en uke,men kan bli lengere... Så vi fikk litt over ei uke med hverdag

Huff, det var synd..God morgen, sett meg på TR. Håper det går veien for dere andre fine damer! Og allerede gratulerer til dere som fikk det til denne perioden![]()
![]()
Lykke til neste gang
Mener å huske den trenger 50 i hCGCleareblue advanced trenger den mer hcg for å slå ut? Jeg får fortsatt ikke gravid på den![]()
Så dumt..Da kom tanta i natt, så kan settes på TR. Gratulerer til alle som er gravide og lykke til videre dere andre
Møkkatante! Neste gang
Har du mulighet for å måle hcg hos lege? Minner desverre om graviditeten min som endte i SA, treg stigning, men fikk 2-3 på digital etterhvert.Burde ikke testene begynne å bli sterkere nå? Er så redd det her ikke går veiende to nederste er tatt på samme urin. Er 12 dpo i dag.
Ja, hun kunne holdt seg unna synes jeg. Greit med temping, at man får en forvarselSå dumt..Møkkatante! Neste gang
![]()
Ja hvis ikke det begynner og stige så må jeg nok det.Har du mulighet for å måle hcg hos lege? Minner desverre om graviditeten min som endte i SA, treg stigning, men fikk 2-3 på digital etterhvert.
Er så slitsomt med den uvissheten og gå og vente på sterkere strek, føler med degJa hvis ikke det begynner og stige så må jeg nok det.

Ja det er virkelig nervepirrende. Jeg har kun opplevd kjemisk tidligere men da har jeg ikke fått positiv digital. Da har hcg synket ganske fort igjen. Så merker det er sykt tungt for hodet det her. Men er ikke annet å gjøre enn å vente. Får smøre meg med tolmodighet som jeg ikke harEr så slitsomt med den uvissheten og gå og vente på sterkere strek, føler med deg![]()

Ja, kjemisk er og veldig trist, men da slipper man uker med uvisshet i det minste. Det tar skikkelig på jaJa det er virkelig nervepirrende. Jeg har kun opplevd kjemisk tidligere men da har jeg ikke fått positiv digital. Da har hcg synket ganske fort igjen. Så merker det er sykt tungt for hodet det her. Men er ikke annet å gjøre enn å vente. Får smøre meg med tolmodighet som jeg ikke har![]()
Før du skrev Akershus så tenkte jeg du måtte bo langt oppi nordPP5/CD17/3DPO:
Bortsett fra en del lotionutflod, så kjenner jeg ikke en døytFikk krysset idag
Nå gjenstår det "bare" 5 dager til testingen setter igang
Alle barna er hjemme den neste uke, og kommer seg ikke på skolen eller i bhgen. Veien vår sørover ut av bygda er stengt pga farlig fjell som skal fjernes langs veien. Vår vei kom på 6'plass i kåringen av Norges verste vei og vi bor i Akershus.. Great
I første omgang er vi stengt inne i en uke,men kan bli lengere... Så vi fikk litt over ei uke med hverdag
![]()

Burde ikke testene begynne å bli sterkere nå? Er så redd det her ikke går veiende to nederste er tatt på samme urin. Er 12 dpo i dag.
Før du skrev Akershus så tenkte jeg du måtte bo langt oppi nord![]()