Litt usikker her.. Denne måneden hadde jeg tenkt til å ha en mer avslappet holdning, å ikke el-teste, å heller ikke ta en graviditetstest før IKM
MEN! Premom sier el på fredag som er cd 15, men forrige mnd kom el på cd18. Så nå blir jeg usikker
Pleier å ha en del el-slim et par dager før el, men har ikke dukket opp noe enda. Har vel egentlig ikke noe hensikt med dette innlegget, annet en å blåse ut litt frustrasjon. Hilsen kontrollfreak som prøver å slippe tømmene

MEN! Premom sier el på fredag som er cd 15, men forrige mnd kom el på cd18. Så nå blir jeg usikker
Pleier å ha en del el-slim et par dager før el, men har ikke dukket opp noe enda. Har vel egentlig ikke noe hensikt med dette innlegget, annet en å blåse ut litt frustrasjon. Hilsen kontrollfreak som prøver å slippe tømmene

Regner med at jeg vil få ny EL/peak igjen i denne syklusen. Jeg skal til gyn for UL, neste mandag så er litt spennende å høre hva han sier / hvordan jeg ligger an osv

La aksje cd6, og planlegger nå ikveld igjen cd8 så håper jeg at jeg blir like heldig som deg, og med letrozol som ekstra boost