IKM uke 35 ☺️

Litt usikker her.. Denne måneden hadde jeg tenkt til å ha en mer avslappet holdning, å ikke el-teste, å heller ikke ta en graviditetstest før IKM:woot: MEN! Premom sier el på fredag som er cd 15, men forrige mnd kom el på cd18. Så nå blir jeg usikker:wtf: Pleier å ha en del el-slim et par dager før el, men har ikke dukket opp noe enda. Har vel egentlig ikke noe hensikt med dette innlegget, annet en å blåse ut litt frustrasjon. Hilsen kontrollfreak som prøver å slippe tømmene:dance018 :laughing002

Hei damer! :happy:

Her har jeg tatt min siste tablett av letrozol igår kveld. Og ingen bivirkninger så langt (kanskje bittelitt økt tørst):p Jeg har begynt å ta EL-tester så snart TR er ferdig. Merkelig nok så har strimlertestene vært høy/positive (mørkest strek på cd7). Det er altfor tidlig for EL?! Og mens monitoren sier LAV :wideyed: Regner med at jeg vil få ny EL/peak igjen i denne syklusen. Jeg skal til gyn for UL, neste mandag så er litt spennende å høre hva han sier / hvordan jeg ligger an osv:angelic:

Temperaturen min leker den også:hilarious:

Vil gjerne høre hva dere andre tenker og tror evt :p

Vedlegg

• BCC91DF4-82CC-4FAB-93AE-3CD84E993F47.jpeg
    BCC91DF4-82CC-4FAB-93AE-3CD84E993F47.jpeg
    566 KB · Visninger: 65
  • C777CF52-D313-4ADC-AC81-8DC1119CA70F.jpeg
    C777CF52-D313-4ADC-AC81-8DC1119CA70F.jpeg
    541,8 KB · Visninger: 67
  • 17ED53A6-5D4A-46E6-B8AD-4D9E4C935D60.jpeg
    17ED53A6-5D4A-46E6-B8AD-4D9E4C935D60.jpeg
    744,5 KB · Visninger: 71
Hei damer! :happy:

Her har jeg tatt min siste tablett av letrozol igår kveld. Og ingen bivirkninger så langt (kanskje bittelitt økt tørst):p Jeg har begynt å ta EL-tester så snart TR er ferdig. Merkelig nok så har strimlertestene vært høy/positive (mørkest strek på cd7). Det er altfor tidlig for EL?! Og mens monitoren sier LAV :wideyed: Regner med at jeg vil få ny EL/peak igjen i denne syklusen. Jeg skal til gyn for UL, neste mandag så er litt spennende å høre hva han sier / hvordan jeg ligger an osv:angelic:

Temperaturen min leker den også:hilarious:

Vil gjerne høre hva dere andre tenker og tror evt :p
Ingen kjennskap til leteozol, men ville bare si at jeg har ofte opplevd å få tidlig el, på cd 7-9, og det er nettopp de gangene jeg har blitt gravid :)

Ingen kjennskap til leteozol, men ville bare si at jeg har ofte opplevd å få tidlig el, på cd 7-9, og det er nettopp de gangene jeg har blitt gravid :)
Interessant :pompus: La aksje cd6, og planlegger nå ikveld igjen cd8 så håper jeg at jeg blir like heldig som deg, og med letrozol som ekstra boost :angelic:

Nå gir jeg snart opp å finne EL denne syklusen. Begynte å teste etter EL på cd 11 (bruker å få på cd 15-16) .. hadde da 0,3 på premom når jeg la inn testen der. I etterkant av det har det vært 0,11 eller ikke antydning til strek på testen i det gelé tatt.. CD 15 nå..

Og i tillegg til det har jeg spottet litt i dag, og det bruker jeg aldri gjøre rundt el tider … :hungover::dead:

Endelig der jeg noe LH stigning! Forventet el var i går. Mange andre symptomer på kommende el de siste dagene, men LH testene har vært lave, nå håper jeg det blir bekreftet el her etter hvert også!

Vedlegg

• 75331157-6A69-4747-81B7-4EC170BC9DC6.jpeg
    75331157-6A69-4747-81B7-4EC170BC9DC6.jpeg
    66,6 KB · Visninger: 62
Har ikke noen gode svar eller erfaring egentlig, er på min første måned med el-testing så sikkert bare litt teit at jeg svarer, men prøver å gi litt input uansett :rolleyes: Angående om LH som stiger og synker før el så vil jeg tro en del kan være hvor konsentrert urinen er, når du tar bildet og sikkert litt avvik i appen. Er det store forskjeller? Jeg testet litt når jeg tok bildet og har fått 0,11 og 0,22 på samme test tatt med 1,5 timers mellomrom. Så alt dette til sammen kan sikkert gjøre litt forskjell, kanskje ikke mellom høy/peak/lav, det er vel ikke så stor forskjell, men litt variasjon vil jeg tro den kan gi. Fra det jeg har sett på andres tester her er det noen som går en del opp og ned, men det er vel variasjon hva som er vanlig for folk.

Kan jo være det skjedde i hytteturen, er jo nok dager til at LH kan øke og synke i det tidsrommet. Du kan jo prøve å se på slim og kjenne på livmortappen nå og se om det virker som el er på vei eller har vært :happy:
Takk for svar!

Ja, det var nok bare svingninger :p Jeg fikk nivå på 0,77 i går - noe som stemmer bedre.

Det har vært sporadisk mye el-slim, så vi legger fortsatt aksjer annenhver dag. Krysser bare fingrene for at det blir avkastning på alle disse investeringene snart :joyful:

Masse EL-slim idag, så da hadde jeg nok rett i at EL er i morgen :woot: Nå skal det bli baby! Dette er PP13, og har egentlig vært litt sånn «blææ» mtp hele prøvingen, men nå kjenner jeg at jeg har fått litt ny energi :angelic: Håper virkelig at lykken er med oss denne gangen :dummy:

Masse EL-slim idag, så da hadde jeg nok rett i at EL er i morgen :woot: Nå skal det bli baby! Dette er PP13, og har egentlig vært litt sånn «blææ» mtp hele prøvingen, men nå kjenner jeg at jeg har fått litt ny energi :angelic: Håper virkelig at lykken er med oss denne gangen :dummy:
Herlig!! :joyful: Måtte det være endelig din tur nå:angelic:

Krysser fingrene for deg! :D

Denne må jo bli positiv før mannen reiser på tirsdag? :nailbiting:

Vedlegg

• 34E21815-87F9-4875-9112-D8D557AB6D24.jpeg
    34E21815-87F9-4875-9112-D8D557AB6D24.jpeg
    436,5 KB · Visninger: 78
  • 29B28A0F-833D-4D07-85A8-092FCB605C90.jpeg
    29B28A0F-833D-4D07-85A8-092FCB605C90.jpeg
    854,2 KB · Visninger: 79

Krysser fingrene for deg! Her var det bittelitt elslim mandag, vanntynnt på tirsdag, mye elslim i går kveld, men foreløpig ingen stigning på el tester. Hadde sex fredag, søndag, seeent mandag kveld (natt til tirsdag) og sent i går kveld (natt til i dag.. )
Meeen el testene er helt negative.. og nå blir det ikke mer sex denne runden siden mannen skal være borte fra i dag til mandag.. så har ikke troa..

Hadde 0,3 på premom på cd 13, deretter bare 0,10-0,15 etter det .. cd 16 i dag.. bruker få el på cd 16-17.. og bruker å få positiv test cd 15-16.. så dette er så rart ..

Denne må jo bli positiv før mannen reiser på tirsdag? :nailbiting:
Ja! Det bør bli knall positiv innen ikveld eller imorgen :angelic: Da rekker dere noen runder i helgen før han reiser :hilarious:

Skal ha el i 2-4 dager. Stemmer med el-tester så langt. Fikk min 2. dose av koronavaksine i dag og er nå syk med feber og smerter. Håper jeg føler meg bedre nærmere el.

Når starter dere å teste?

Back
Topp