IKM uke 35 ☺️

CD12 i dag og EL-testene er fremdeles negative, uten tegn til stigning. Forventet EL er i CD14 så er veldig spent på morgendagens test, håper den blir positiv :D Første måned med EL-testing så synes dette er veldig spennende :p Har andre symptomer på at EL nærmer seg da så tror den er på vei!

Utålmodig allerede :hilarious: 3 dpo tror jeg

CD12 i dag og EL-testene er fremdeles negative, uten tegn til stigning. Forventet EL er i CD14 så er veldig spent på morgendagens test, håper den blir positiv :D Første måned med EL-testing så synes dette er veldig spennende :p Har andre symptomer på at EL nærmer seg da så tror den er på vei!
Jeg har veldig kort stigning. Har allrid bare 1 dag med pos. El-test. Også fremdeles negative her. Men er id CD10.

Håper el kommer før helga siden sambo er borte hele helga.. cd 13 i dag, el slim, men veldig negative el tester foreløpig :banghead:
Bruker få el rundt cd 16.. så håper på positiv test innen onsdag :angelic:

Jeg har veldig kort stigning. Har allrid bare 1 dag med pos. El-test. Også fremdeles negative her. Men er id CD10.
Det blir spennende å se om det er det samme for meg. Har vært stabilt på 0.2 i følge premom så er vel normalverdien for meg. Tar flere tester i døgnet nå bare for sikkerhets skyld :p Håper drt blir positive tester på oss snart

Når du har ventet i mange år på å starte prøvingen, også skal du ta EL tester og de er blitt borte... Men ifølge FLO appen var EL i går, og det stemmer med litt smerter og utflod.. så satser på at det stemmer! Så nå må dagene bare gå, slik at vi nærmer oss graviditetstesting

Ikke sant, er det jeg også tenker! Spent på om det har noe effekt :) Tenker å starte dagen etter EL, altså neste lørdag eller søndag :)

1 - 6 dpo: 3 kapsler morgen og 2 kapsler kveld

7 - 8 dpo: 2 kapsler morgen og 2 kapsler kveld

9 - 11 dpo: 1 kapsel morgen og 1 kapsel kveld

12 - 14 dpo: 1 kapsel morgen
Håper det har effekt for deg :happy:
Jeg har som regel en kort lutealfase på 11 dager, så er usikker på hvordan jeg evt. Burde sette opp dosene :pompus:

Ting skjer!

Vedlegg

• 2E277CC4-7CB7-44FE-BCAB-2A07B052168F.jpeg
    2E277CC4-7CB7-44FE-BCAB-2A07B052168F.jpeg
    152,3 KB · Visninger: 84
Håper det har effekt for deg :happy:
Jeg har som regel en kort lutealfase på 11 dager, så er usikker på hvordan jeg evt. Burde sette opp dosene :pompus:
Kjenner ihvertfall at noe er på gang nedi der etter jeg begynte på bidronninggelé. Har murret mye og hatt litt slim, type hvitt tykt slim (sorry tmi) så lurer på om kanskje EL har vært? Usikker da jeg ikke tester etter EL denne gangen. Uansett er det 2 dager til EL hvis jeg ikke allerede har hatt, så velger å gå etter syklusen jeg har.

Er det grunn til å være stresset at testene ikke går mer ned?
Og antar jeg rett om EL sikkert var i går? Hadde mye mensmurringer/smerter :)

Vedlegg

• 72AE4176-A045-456A-A293-2719B8489637.png
    72AE4176-A045-456A-A293-2719B8489637.png
    3,1 MB · Visninger: 76
Kjenner ihvertfall at noe er på gang nedi der etter jeg begynte på bidronninggelé. Har murret mye og hatt litt slim, type hvitt tykt slim (sorry tmi) så lurer på om kanskje EL har vært? Usikker da jeg ikke tester etter EL denne gangen. Uansett er det 2 dager til EL hvis jeg ikke allerede har hatt, så velger å gå etter syklusen jeg har.
Spennende! Jeg vurderer å prøve bidronninggele neste måned (har igrunn ikke noen stor forventning om at det sitter denne måneden heller), men i første omgang tenkte jeg å teste ananas etter EL og frem til 5-6dpo. Jeg tester heller ikke etter EL, men temper i dagene før forventet EL og frem til IKM:)

Fortsatt positiv EL-test! Og nå kjenner jeg litt smerte nede på høyre side + i korsryggen. Aldri kjent EL tidligere, men nå tror jeg det er det jeg kjenner. Spennende tider!

CD13 og ingen tegn til LH stigning på testene :/ Hadde håpet å få en positiv test i dag og at EL skulle komme i morgen, men like negativ som før begge ganger jeg testet i dag. Hele familien er syk nå så frister lite å legge inn aksjer (for jeg satser på at EL nærmer seg uansett), men ble gjort i går og i kveld så innsatsen er på topp :P Tror stadig jeg kjenner noe på høyre og eller venstre side, men det har jeg gjort i mange dager :hilarious: ikke kommet til innbilt graviditet, men her snakker vi innbilt eggløsning til og med. Håper på positiv test i morgen :p

Mine sykluser er ustabile, så vi får se når el kommer. Mannen reiser på jobb tirsdag neste uke og blir borte i 15 dager, så håper virkelig at el kommer innen den tid :sorry:

Vedlegg

• 7662DFD3-EFA6-4390-AC5F-6E8B0309C596.jpeg
    7662DFD3-EFA6-4390-AC5F-6E8B0309C596.jpeg
    274,6 KB · Visninger: 68
Åh, nå trenger jeg litt inputs.

Jeg har ustabile sykluser, der den siste var på 30 dager.

I dag er jeg på cd 17 og har ikke fått positiv el-test ennå. Jeg testet mellom cd 8 og 10 der nivået lå på rundt 0,3. Så var jeg på hytta fra cd 11 til cd 14 der jeg ikke fikk testet. Har ikke fulgt så mye med på utflod el. Har hatt gode kramper korsrygg og eggstokker denne perioden.

I alle fall. Når jeg kom hjem på søndag (cd 14) var el-testen nesten blenda og premom kunne melde et lh-nivå på 0,14.

Hvem er tror jeg da kanskje misset el på hyttetur? Vi hadde masse sengekos, men føler jeg har null kontroll på hvilken dag el da eventuelt var. Jeg trodde ikke den skulle komme (hvis den har vært) før cd 16-18. Er det vanlig at LH-nivået stiger og synker om hverandre før el? Jeg har kun opplevd drop rett etter el. Kan melde at etter søndag har jeg kun fått nivå på 0-0,14...

:arghh:

Åh, nå trenger jeg litt inputs.

Jeg har ustabile sykluser, der den siste var på 30 dager.

I dag er jeg på cd 17 og har ikke fått positiv el-test ennå. Jeg testet mellom cd 8 og 10 der nivået lå på rundt 0,3. Så var jeg på hytta fra cd 11 til cd 14 der jeg ikke fikk testet. Har ikke fulgt så mye med på utflod el. Har hatt gode kramper korsrygg og eggstokker denne perioden.

I alle fall. Når jeg kom hjem på søndag (cd 14) var el-testen nesten blenda og premom kunne melde et lh-nivå på 0,14.

Hvem er tror jeg da kanskje misset el på hyttetur? Vi hadde masse sengekos, men føler jeg har null kontroll på hvilken dag el da eventuelt var. Jeg trodde ikke den skulle komme (hvis den har vært) før cd 16-18. Er det vanlig at LH-nivået stiger og synker om hverandre før el? Jeg har kun opplevd drop rett etter el. Kan melde at etter søndag har jeg kun fått nivå på 0-0,14...

:arghh:
Har ikke noen gode svar eller erfaring egentlig, er på min første måned med el-testing så sikkert bare litt teit at jeg svarer, men prøver å gi litt input uansett :rolleyes: Angående om LH som stiger og synker før el så vil jeg tro en del kan være hvor konsentrert urinen er, når du tar bildet og sikkert litt avvik i appen. Er det store forskjeller? Jeg testet litt når jeg tok bildet og har fått 0,11 og 0,22 på samme test tatt med 1,5 timers mellomrom. Så alt dette til sammen kan sikkert gjøre litt forskjell, kanskje ikke mellom høy/peak/lav, det er vel ikke så stor forskjell, men litt variasjon vil jeg tro den kan gi. Fra det jeg har sett på andres tester her er det noen som går en del opp og ned, men det er vel variasjon hva som er vanlig for folk.

Kan jo være det skjedde i hytteturen, er jo nok dager til at LH kan øke og synke i det tidsrommet. Du kan jo prøve å se på slim og kjenne på livmortappen nå og se om det virker som el er på vei eller har vært :happy:

Back
Topp