Har gått til innkjøp av Wild Yam denne pp’en Aldri prøvd det før, og siden vi har prøvd i 1 år nå så skader det vel ikke å prøve Har EL neste lørdag Noen av dere som har prøvd det før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt Wild Yam tidligere, men har ikke tatt den enda og er litt usikker på hvordan den er med tanke rundt der med Levaxin , og nå skal jeg ta letrozol i denne syklusen så vet ikke det er lurt å blande disse. Jeg skal gå for fullt med massevis ananas spising rundt ELHar gått til innkjøp av Wild Yam denne pp’en Aldri prøvd det før, og siden vi har prøvd i 1 år nå så skader det vel ikke å prøve Har EL neste lørdag Noen av dere som har prøvd det før?
Da har jeg ordnet liste Masse lykke til alle sammen Denne pp’en har jeg troa!Jeg har kjøpt Wild Yam tidligere, men har ikke tatt den enda og er litt usikker på hvordan den er med tanke rundt der med Levaxin , og nå skal jeg ta letrozol i denne syklusen så vet ikke det er lurt å blande disse. Jeg skal gå for fullt med massevis ananas spising rundt EL
Ps, får du ordna listen på første innlegget snart?
Jeg vurderer også sterkt å gå til innkjøp av det. Har lest både positive og negative sider av wy, men tenker at det har jo ikke akkurat klaffet så godt frem til nå, så kanskje en skulle ha prøvd? hva slags dose kommer du til å ta?Har gått til innkjøp av Wild Yam denne pp’en Aldri prøvd det før, og siden vi har prøvd i 1 år nå så skader det vel ikke å prøve Har EL neste lørdag Noen av dere som har prøvd det før?
Nei huff, det var utrolig leit å høre Håper alt går bra med deg/dereHei, du kan få lov til å fjerne meg fra listen.
Ble hasteoperert med en exu i går ettermiddag. .
Så nå må kroppen først få komme seg, og jeg få en menstruasjon så kan vi prøve igjen om vi vil.. ❤
Ikke sant, er det jeg også tenker! Spent på om det har noe effekt Tenker å starte dagen etter EL, altså neste lørdag eller søndagJeg vurderer også sterkt å gå til innkjøp av det. Har lest både positive og negative sider av wy, men tenker at det har jo ikke akkurat klaffet så godt frem til nå, så kanskje en skulle ha prøvd? hva slags dose kommer du til å ta?
Går bare bra her! Ble ferdig med mensen på tirsdags kveld, så nå er det bare å vente på EL på fredag eller lørdag Akkurat nå sitter jeg og svetter, er så SYKT varm i kroppen. Vet ikke om det er bivirkninger av bidronningeleén jeg tar eller hva det erHvordan ligger dere an, damer?
Her har TR begynt å avta litt, så regner med at hun har reist innen 2 dager Jeg er på min 2.dag med letrozol nå, så langt har jeg ikke fått noe bivirkninger heldigvis (bank i bordet)! Det blir spennende å se om kuren gjør sitt om et par uker
Jeg temper hver dag også, og skal begynne å EL-teste ganske snart hver dag for å kartlegge litt mer på syklusen.
Hvordan ligger dere an, damer?
Her har TR begynt å avta litt, så regner med at hun har reist innen 2 dager Jeg er på min 2.dag med letrozol nå, så langt har jeg ikke fått noe bivirkninger heldigvis (bank i bordet)! Det blir spennende å se om kuren gjør sitt om et par uker
Jeg temper hver dag også, og skal begynne å EL-teste ganske snart hver dag for å kartlegge litt mer på syklusen.
Blir jo bra dette, straks EL-tid Spotter litt enda her etter mensen, blir nok ferdig imorgen Så skal jeg teeeeste hver dag etter EL siden jeg har starta letrozol Lykke til!Går bare bra her! Ble ferdig med mensen på tirsdags kveld, så nå er det bare å vente på EL på fredag eller lørdag Akkurat nå sitter jeg og svetter, er så SYKT varm i kroppen. Vet ikke om det er bivirkninger av bidronningeleén jeg tar eller hva det er
Akkurat ferdig med mensen
Som varte varte lenge denne gangen, tror den vaksina gir litt forstyrrelser i blødningen altså. Vanligvis blør jeg mye i to dager og så spotting i 2-3 dager, nå blødde jeg nesten en uke i strekk Jaja, EL-testene kommer i morgen og jeg er KLAR