IKM uke 35 ☺️

Har gått til innkjøp av Wild Yam denne pp’en :) Aldri prøvd det før, og siden vi har prøvd i 1 år nå så skader det vel ikke å prøve ❤️ Har EL neste lørdag :woot: Noen av dere som har prøvd det før? :)

Jeg fikk vaksinedose nr 2 i dag! Det har vært det eneste som har holdt oss litt tilbake fra full innsats på prøving. Men nå går vi all-in:D

Har gått til innkjøp av Wild Yam denne pp’en :) Aldri prøvd det før, og siden vi har prøvd i 1 år nå så skader det vel ikke å prøve ❤️ Har EL neste lørdag :woot: Noen av dere som har prøvd det før? :)
Jeg har kjøpt Wild Yam tidligere, men har ikke tatt den enda og er litt usikker på hvordan den er med tanke rundt der med Levaxin , og nå skal jeg ta letrozol i denne syklusen så vet ikke det er lurt å blande disse. Jeg skal gå for fullt med massevis ananas spising rundt EL :hilarious:

Ps, får du ordna listen på første innlegget snart?:angelic:

Jeg har kjøpt Wild Yam tidligere, men har ikke tatt den enda og er litt usikker på hvordan den er med tanke rundt der med Levaxin , og nå skal jeg ta letrozol i denne syklusen så vet ikke det er lurt å blande disse. Jeg skal gå for fullt med massevis ananas spising rundt EL :hilarious:

Ps, får du ordna listen på første innlegget snart?:angelic:
Da har jeg ordnet liste :) Masse lykke til alle sammen ❤️ Denne pp’en har jeg troa!

Angeldust - 30 - B2 - PP10 - EL ca. 22/8 - IKM ca. 3/9

Hadde egentlig bestemt meg for å prøve å holde meg litt unna forumet for å ikke bli for oppslukt i hele prøvingen, men syns det er så fint å kunne dele tanker og hjertesukk mens det står på, samtidig som det jo er inspirerende når flere får positive tester. Kanskje er det håp :rolleyes: :Heartpink
Måtte det bli mange spirer i denne gruppen!

Jeg vurderer også sterkt å gå til innkjøp av det. Har lest både positive og negative sider av wy, men tenker at det har jo ikke akkurat klaffet så godt frem til nå, så kanskje en skulle ha prøvd? :happy: hva slags dose kommer du til å ta? :pompus:

Hei, du kan få lov til å fjerne meg fra listen.
Ble hasteoperert med en exu i går ettermiddag. . :(

Så nå må kroppen først få komme seg, og jeg få en menstruasjon så kan vi prøve igjen om vi vil.. ❤

Hei, du kan få lov til å fjerne meg fra listen.
Ble hasteoperert med en exu i går ettermiddag. . :(

Så nå må kroppen først få komme seg, og jeg få en menstruasjon så kan vi prøve igjen om vi vil.. ❤
Nei huff, det var utrolig leit å høre :( ❤️ Håper alt går bra med deg/dere ❤️

Jeg vurderer også sterkt å gå til innkjøp av det. Har lest både positive og negative sider av wy, men tenker at det har jo ikke akkurat klaffet så godt frem til nå, så kanskje en skulle ha prøvd? :happy: hva slags dose kommer du til å ta? :pompus:
Ikke sant, er det jeg også tenker! Spent på om det har noe effekt :) Tenker å starte dagen etter EL, altså neste lørdag eller søndag :)

1 - 6 dpo: 3 kapsler morgen og 2 kapsler kveld

7 - 8 dpo: 2 kapsler morgen og 2 kapsler kveld

9 - 11 dpo: 1 kapsel morgen og 1 kapsel kveld

12 - 14 dpo: 1 kapsel morgen

Da er testinga i gang. Forrige syklus var første etter p-pilleslutt, og da kom peak på dag 11. ser ut som det drøyer litt mer denne mnd. Spent på hva som skjer, mtp at jeg fikk vaksinedose 2 på torsdag! Samboer vil helst ikke vite når jeg har EL, så nå tar jeg insj annenhver dag for helgardering:angelic:

Vedlegg

• 86108F36-C310-49FF-B2E5-E174E0EE2AFC.png
    86108F36-C310-49FF-B2E5-E174E0EE2AFC.png
    1,6 MB · Visninger: 81
Jeg tar bidronninggelé også denne pp’en. Skal bruke det til EL før jeg går over til Wild Yam etter EL. Noen som har erfaring med det? ☺️ Brukte bidronninggelé når jeg ble gravid med førstemann, og det klaffa på første forsøk. Men kan jo hende det har klaffa uansett, så man vet jo ikke :hilarious:

Hvordan ligger dere an, damer?:p

Her har TR begynt å avta litt, så regner med at hun har reist innen 2 dager :hilarious: Jeg er på min 2.dag med letrozol nå, så langt har jeg ikke fått noe bivirkninger heldigvis (bank i bordet)! Det blir spennende å se om kuren gjør sitt om et par uker :angelic:

Jeg temper hver dag også, og skal begynne å EL-teste ganske snart hver dag for å kartlegge litt mer på syklusen. :happy:

Her har TR begynt å avta litt, så regner med at hun har reist innen 2 dager :hilarious: Jeg er på min 2.dag med letrozol nå, så langt har jeg ikke fått noe bivirkninger heldigvis (bank i bordet)! Det blir spennende å se om kuren gjør sitt om et par uker :angelic:

Jeg temper hver dag også, og skal begynne å EL-teste ganske snart hver dag for å kartlegge litt mer på syklusen. :happy:
Går bare bra her! Ble ferdig med mensen på tirsdags kveld, så nå er det bare å vente på EL på fredag eller lørdag ☺️ Akkurat nå sitter jeg og svetter, er så SYKT varm i kroppen. Vet ikke om det er bivirkninger av bidronningeleén jeg tar eller hva det er :hilarious::hilarious:

Akkurat ferdig med mensen :D
Som varte varte lenge denne gangen, tror den vaksina gir litt forstyrrelser i blødningen altså. Vanligvis blør jeg mye i to dager og så spotting i 2-3 dager, nå blødde jeg nesten en uke i strekk :eek:

Jaja, EL-testene kommer i morgen og jeg er KLAR :p

Går bare bra her! Ble ferdig med mensen på tirsdags kveld, så nå er det bare å vente på EL på fredag eller lørdag ☺️ Akkurat nå sitter jeg og svetter, er så SYKT varm i kroppen. Vet ikke om det er bivirkninger av bidronningeleén jeg tar eller hva det er :hilarious::hilarious:
Blir jo bra dette, straks EL-tid :D:D Spotter litt enda her etter mensen, blir nok ferdig imorgen :angelic: Så skal jeg teeeeste hver dag etter EL siden jeg har starta letrozol :hilarious: Lykke til!:Heartred

Akkurat ferdig med mensen :D
Som varte varte lenge denne gangen, tror den vaksina gir litt forstyrrelser i blødningen altså. Vanligvis blør jeg mye i to dager og så spotting i 2-3 dager, nå blødde jeg nesten en uke i strekk :eek: Jaja, EL-testene kommer i morgen og jeg er KLAR :p

Ja, hører at vaksinen kan påvirke menstruasjonen:banghead: Men se heller frem til EL du også:angelic: Lykke til :Heartred

Ikke spor av EL på dagens test. Like greit, for jeg er ikke helt i form etter dose 2. Hodepine og slækk form.

Hadde lette menssmerter/stikkninger nederst i magen ikveld, samt stikkende smerter i rumpa/bekkenet faktisk :hilarious: Bruker bidronninggelé, kanskje jeg har EL allerede nå? Kan man få EL tidligere av å bruke det? :pompus: Forventer ikke EL før på fredag/lørdag :pompus:

Back
Topp