Noen som har erfaring med wild yam? Det murrer og stikker noe fælt i magen for tida, har også litt vondt innimellom. Veeeeldig oppblåst Vet jo ikke om det er pga wild yam, men. Håper det kanskje er en spire som graver seg ned 7 eller 3 dpo idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner du å teste i morgen ? jeg røk på en tidlig test etter jobb i dag. Måtte bare. Blenda seffNoen som har erfaring med wild yam? Det murrer og stikker noe fælt i magen for tida, har også litt vondt innimellom. Veeeeldig oppblåst Vet jo ikke om det er pga wild yam, men. Håper det kanskje er en spire som graver seg ned 7 eller 3 dpo idag
Venter på x-antall tester fra babyplan i posten, håper de kommer i morgen, men tror de kommer på onsdag. Så skal smøre meg med tålmodighet til de kommerBegynner du å teste i morgen ? jeg røk på en tidlig test etter jobb i dag. Måtte bare. Blenda seff
Ja!Vanskelig å vite om el har vært eller ikke. Hadde en liten tempøkning igår, men som sank igjen imorges (mulig pga lite søvn). Men har enda ikke fått den vanlige endringen i utflod som alltid etter El, og har heller ikke følt det helt på kroppen, kun små murringer..
Jeg tok vaksinen samme dag som el forrige syklus. Noen andre som har opplevd at neste syklus har vært endret etter vaksinen?
Ååå spennende!!!«Menssmerter» og oppblåst idag også..4 eller 8 dpo
Åh, så kjipt. Hvilke endringer merket du, og når fikk du el igjen?
Ja veldig! Men vanskelig å vite om det bare er pms, wild yam’en eller en spireÅåå spennende!!!
Alltid det er vanskelig å vite Skulle gjerne hatt tydelige graviditetstegn som virkelig skiller ut før vi får greie på testenJa veldig! Men vanskelig å vite om det bare er pms, wild yam’en eller en spire
Mye lengre syklus. Testet ikke etter el da. Men neste syklus som er nå er el 4/5 dager før forventet. Hadde helt stabile sykluser før detteÅh, så kjipt. Hvilke endringer merket du, og når fikk du el igjen?
Sa ikke gyn noe om at du har hatt EL, eller nå rett rundt hjørnet? De skal kunne se når den kom liksom Håper at du har EL straksHer har det skjedd liiiiite på EL fronten. Var til gyn igår, for å få ny resept på letrozol og provera. Gyn nevnte på at jeg hadde tykk slimhinne igår, hva nå enn det betyr.
Slenger med bilde av de seneste ELtestene og ei lita Gtest(måtte bare, hehe)
Jeg får heller bare henge litt I bakgrunnen her, og følge med på dere andre.
Neei, han sa ingenting dessverreSa ikke gyn noe om at du har hatt EL, eller nå rett rundt hjørnet? De skal kunne se når den kom liksom Håper at du har EL straks
Det var dumt! Syns han burde si det til deg da! Jeg var på gyn time igår og da sa han til meg at jeg hadde moden egg på 14 mm og kom til å ha eggløsning den 26-28/8. uten jeg spurte om detNeei, han sa ingenting dessverre
Veldig kjedelig at det skal klusses til sånn. Endelig hadde jeg begynt å få en viss oversikt over syklus alle aksjene som er lagt inn de siste dagene er vel forgjeves også, rent babymessigMye lengre syklus. Testet ikke etter el da. Men neste syklus som er nå er el 4/5 dager før forventet. Hadde helt stabile sykluser før dette
Hvis du har IKM 7/9 er det i uke 36. De har laget egen gruppe for uke 36 og 37 nå Du er selvfølgelig hjertelig velkommen inn hit til oss altså!, men skulle bare si detMiami92- 28 - B2 - PP15 - EL 23.08 - IKM 07.09 . Vi har vært prøvere siden januar 2020. Kjemisk graviditet mai 2021, men ellers ingenting. Begynner å bli litt motløs .. håper på å få komme igang med å få hjelp snart