IKM uke 35 ☺️

Da skjer det noe her… vil det si at jeg er 1 dpo i morgen? :shy:

Vedlegg

• 819E6423-4726-4812-A9E3-E88B11BC068D.jpeg
    819E6423-4726-4812-A9E3-E88B11BC068D.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 66
Nå ble jeg jaggu usikker på om EL kanskje er idag istedet :hilarious: En del murringer og oppblåst idag. Men ikke noe strekkbart slim, det hadde jeg nemlig igår. Jaja, uansett. Er enten 5 dpo (hadde sympt på EL på mandag) eller 1 dpo idag :hilarious: Tiden vil vise :) Skal uansett begynne å teste på tirsdag :angelic:
så gøy, er litt sånn her også, hatt el slim i mange dager, men finner ikke el testene så ingen testing.. i tillegg til en ustabil syklus.. men tenkte å begynne å teste i midten av uka selv, men så har jeg nattevakter.. når tester man iløpet av dagen da? Etter man har sovet etter nattevakt ?

Skulle egentlig ikke starte enda, men slenger meg med da det ble litt aksjer likevel. :)

LilleLotta<3 - 30 - PP1 - B2 - EL 18/8 - IKM 1/9

Virker som om kroppen sliter med å slippe egget her. Har hatt murringer og ryggsmerter de siste dagene, slik jeg bruker ved el, men tempen er enda lav :pompus: Håper el skjer idag, slik at jeg endelig kan komme i dpo land :rolleyes:

Noen som har begynt å få symptomer? Jeg har fått litt vel mange til å bare være 7dpo og har diagnostisert med selv med innbilt svangerskap:wacky:

Hjelper lite at jeg våknet med litt ømme pupper i dag. Skal teste onsdag men er klar for en nedtur:sorry:

Hvordan går det med alle? Her er jeg og mini slått ut av forkjølelse, etter første uke i barnehage. Glemmer litt å tenke på antall dpo.

så gøy, er litt sånn her også, hatt el slim i mange dager, men finner ikke el testene så ingen testing.. i tillegg til en ustabil syklus.. men tenkte å begynne å teste i midten av uka selv, men så har jeg nattevakter.. når tester man iløpet av dagen da? Etter man har sovet etter nattevakt ?
Ønsker deg masse lykke til ❤️ syklusen min er rimelig stabil, med unntak av et par dager til/fra innimellom. Brukte jo bidronninggelé før EL, så kan jo hende det har noe å si. Men har hatt tydelige tegn på EL mandag og fredag, så får bare vente å se egentlig :rolleyes: Man skal vel helst spare opp litt for å få urinen mest mulig konsentrert, men sist jeg fant ut at jeg var gravid (desember 2014) hadde jeg faktisk nattevakt! Tok test når jeg kom hjem på morgenen og den var rimelig positiv. Var vel rundt 4 uker på vei da :)

Noen som har begynt å få symptomer? Jeg har fått litt vel mange til å bare være 7dpo og har diagnostisert med selv med innbilt svangerskap:wacky:

Hjelper lite at jeg våknet med litt ømme pupper i dag. Skal teste onsdag men er klar for en nedtur:sorry:
Er enten 6 eller 2 dpo idag, så vet ikke helt jeg. Er veldig oppblåst og stikker nedi magen, men vil tro det ikke er noe :hilarious: Kan hende wild yam’en spiller inn :angelic:

Ønsker deg masse lykke til ❤️ syklusen min er rimelig stabil, med unntak av et par dager til/fra innimellom. Brukte jo bidronninggelé før EL, så kan jo hende det har noe å si. Men har hatt tydelige tegn på EL mandag og fredag, så får bare vente å se egentlig :rolleyes: Man skal vel helst spare opp litt for å få urinen mest mulig konsentrert, men sist jeg fant ut at jeg var gravid (desember 2014) hadde jeg faktisk nattevakt! Tok test når jeg kom hjem på morgenen og den var rimelig positiv. Var vel rundt 4 uker på vei da :)
Ooh så bra med stabil syklus, sist mnd var menstruasjon 1uke for sen (første mnd uten p-plaster, men brukte kondom da). Men mulig jeg prøver etter nattevakt selv, siden jeg ikke går på do på jobb omtrent har hatt el slim i mange dager men null el smerter.. har heldighvis mye graviditetstester, så da får jeg bare begynne og teste frem til positiv eller mens

Warning: TMI :oops:

Vannaktig utflod, ingen lukt eller konsistens, hatt det i 2 dager nå (positiv EL test 19.08) normalt? Eller klarte ikke kroppen å slippe egg?

Warning: TMI :oops:

Vannaktig utflod, ingen lukt eller konsistens, hatt det i 2 dager nå (positiv EL test 19.08) normalt? Eller klarte ikke kroppen å slippe egg?
Vet ikke helt ang utfloden, det er vel en normal type utflod. Men om el testene har gått ned igjen så er vel det et trygt tegn på at el har innfunnet. :)

Når begynner en å teste? :hilarious: Jeg hadde positiv EL tirsdag (kjempe negativ dagen etter). Fikk lagt aksjer. Men har jo ikke forventet mens før 4/9. 6dpo for tidlig? :hilarious:
har liksom ikke helt troen denne syklusen. Ble jo vaksine også

690D4DE2-B37C-4829-86CD-E1D30E73040B.png

Ikke så veldig motiverende skala på el-testene nei.. men begynt å stige igjen i dag… ikke mye, men opp til 0,3… mannen kommer først hjem i natt, så blir vel aksjer tidligst i morgen kveld… men veldig sent med el på cd 20-21 da..: :banghead:

og hvis det blir sex da.. så skal jeg egentlig ha dose to den 31.8…. Spørs om jeg klarer få en positiv test før det med så sen EL…

Når begynner en å teste? :hilarious: Jeg hadde positiv EL tirsdag (kjempe negativ dagen etter). Fikk lagt aksjer. Men har jo ikke forventet mens før 4/9. 6dpo for tidlig? :hilarious:
har liksom ikke helt troen denne syklusen. Ble jo vaksine også
Tja, jeg håper litt jeg greier å vente til IKM (også 4/9, 14 dpo) :rolleyes:, men siden jeg ikke greide å vente med å begynne å teste for eggløsning når jeg fikk de testene, så tviler jeg litt :p Tenker å prøve å holde meg til 11 DPO i hvertfall :rolleyes: men er en og en halv uke til, en evighet :wtf:

Er vel en liten prosentdel som får positiv allerede 6 dpo så det er vel det tidligste med mulighet for positiv, men spennende :p

Tja, jeg håper litt jeg greier å vente til IKM (også 4/9, 14 dpo) :rolleyes:, men siden jeg ikke greide å vente med å begynne å teste for eggløsning når jeg fikk de testene, så tviler jeg litt :p Tenker å prøve å holde meg til 11 DPO i hvertfall :rolleyes: men er en og en halv uke til, en evighet :wtf:

Er vel en liten prosentdel som får positiv allerede 6 dpo så det er vel det tidligste med mulighet for positiv, men spennende :p
Ja har testet da de andre gangene og vært blenda da. :hilarious: Åh. Tror jeg bleier å ha positiv rundt 9DPO.

Burde ikke den vært svakere nå- eller er det «innafor»? :oops:

Vedlegg

• 16AF9670-D491-4FAA-8719-6521612B3378.png
    16AF9670-D491-4FAA-8719-6521612B3378.png
    3 MB · Visninger: 59
Back
Topp