IKM uke 35 ☺️

Her har jeg endelig begynt å få økning på testene, så denne ikm gruppa blir nok uten min deltagelse. Lykke til damer :Heartred

Vedlegg

• 20210825_122755.jpg
    20210825_122755.jpg
    658,9 KB · Visninger: 69
Når begynner folk å teste ? En stund siden sist så husker ikke når jeg fikk positiv i tidligere svangerskap. vi har også fått hjelp (letrozol) tidligere, men er heldig å klarer oss uten denne gang. Så har ikke like god oversikt over eksakte datoer

Når begynner folk å teste ? En stund siden sist så husker ikke når jeg fikk positiv i tidligere svangerskap. vi har også fått hjelp (letrozol) tidligere, men er heldig å klarer oss uten denne gang. Så har ikke like god oversikt over eksakte datoer
Jeg prøver å holde meg til IKM. Vi får se, må prøve å holde meg til typ 12 DPO i hvertfall. Nå ligger jeg sent i gruppa da (er 4 DPO i dag) så det blir sikkert verre å holde seg når andre begynner å få positive svar utover uka :P Denne måneden går så innmari sakte

Kom ikke no tester i posten idag, så blir enda en dag i spenning :mad::hilarious:
Mine kom idag, men selvsagt så fikk jeg melding at de ikke klarte å levere den så venter på hentelapp hos posten. Blææææ:dead: Blir vel et par dager ekstra å vente:rolleyes:

Jeg tester aldri, med mindre mensen ikke kommer på IKM:p

Wohoooo, føler meg småkvalm i kveld. :D Kan jo være 1000000 årsaker til det... men jeg skal fokusere bare på at jeg kan ha "bun in the oven". :dance018

Samme her! Eller murring/små vondt.. dette er ikke vanlig for meg tror jeg, så det blir gøy å se for oss alle ! Når skal du teste ?
Jeg begynte teste 6dpo. Er 8dpo i dag. :wacky: Fortsatt blenda. Men vet jeg maks får strek 9/10DPO. Blir vel ny test i morgen igjen. ;)

Øøøøh, kanskje det er en sjanse denne syklusen likevel? Jeg la inn de to syklusene jeg har hatt siden p-pilleslutt inn på fitbit-appen og den mener el var 22. august - dagen vi la inn aksjer. Jeg har ikke kjent noe til el siden første syklus og tenkte ikke på å følge med på utflod (det var opprinnelig ikke planen å prøve ennå), så jeg vet ikke når el var selv.

Nei, nå ble jeg for håpefull her, må slutte å tenke på det :oops:

Tyyypisk at minstemann bestemmer seg for å våkne og sove i vår seng samme dag som EL :banghead:
Vi har ikke så mange steder i huset vi kan hoppe i høyet uten innsyn akkurat :hilarious:

Tyyypisk at minstemann bestemmer seg for å våkne og sove i vår seng samme dag som EL :banghead:
Vi har ikke så mange steder i huset vi kan hoppe i høyet uten innsyn akkurat :hilarious:
Her samsover vi, og det er kun når mini en skjelden gang sover borte at sex skjer i sengen :hilarious: kan anbefale dusjen, badegulvet, sofa eller kjøkken for å nevne noen :laughing002 happy humping!

Back
Topp