Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ebbihåpet-31-pp2- b3-ca 17.08- ikm 01.09
Å typisk de ikke kommer i tideKom ikke no tester i posten idag, så blir enda en dag i spenning
Her har jeg endelig begynt å få økning på testene, så denne ikm gruppa blir nok uten min deltagelse. Lykke til damer
Jeg prøver å holde meg til IKM. Vi får se, må prøve å holde meg til typ 12 DPO i hvertfall. Nå ligger jeg sent i gruppa da (er 4 DPO i dag) så det blir sikkert verre å holde seg når andre begynner å få positive svar utover uka Denne måneden går så innmari sakteNår begynner folk å teste ? En stund siden sist så husker ikke når jeg fikk positiv i tidligere svangerskap. vi har også fått hjelp (letrozol) tidligere, men er heldig å klarer oss uten denne gang. Så har ikke like god oversikt over eksakte datoer
Mine kom idag, men selvsagt så fikk jeg melding at de ikke klarte å levere den så venter på hentelapp hos posten. Blææææ Blir vel et par dager ekstra å venteKom ikke no tester i posten idag, så blir enda en dag i spenning
Jeg tester aldri, med mindre mensen ikke kommer på IKMNår begynner folk å teste ? En stund siden sist så husker ikke når jeg fikk positiv i tidligere svangerskap. vi har også fått hjelp (letrozol) tidligere, men er heldig å klarer oss uten denne gang. Så har ikke like god oversikt over eksakte datoer
Jeg tester aldri, med mindre mensen ikke kommer på IKM
All ære til deg som klare detJeg tester aldri, med mindre mensen ikke kommer på IKM
Her har jeg endelig begynt å få økning på testene, så denne ikm gruppa blir nok uten min deltagelse. Lykke til damer
Krysser fingrene!!Wohoooo, føler meg småkvalm i kveld. Kan jo være 1000000 årsaker til det... men jeg skal fokusere bare på at jeg kan ha "bun in the oven".
Samme her! Eller murring/små vondt.. dette er ikke vanlig for meg tror jeg, så det blir gøy å se for oss alle ! Når skal du teste ?Murrer godt i kveld! Håper så inderlig
Jeg begynte teste 6dpo. Er 8dpo i dag. Fortsatt blenda. Men vet jeg maks får strek 9/10DPO. Blir vel ny test i morgen igjen.Samme her! Eller murring/små vondt.. dette er ikke vanlig for meg tror jeg, så det blir gøy å se for oss alle ! Når skal du teste ?
Her samsover vi, og det er kun når mini en skjelden gang sover borte at sex skjer i sengen kan anbefale dusjen, badegulvet, sofa eller kjøkken for å nevne noen happy humping!Tyyypisk at minstemann bestemmer seg for å våkne og sove i vår seng samme dag som EL
Vi har ikke så mange steder i huset vi kan hoppe i høyet uten innsyn akkurat