IKM uke 35 ☺️

HERREGUD som jeg håper det klaffer denne gangen! Har f*en meg prøvd alt denne runden :hilarious: Bidronninggelé, wild yam, Prefert, tatt vitaminer/mineraler, tatt blodprøver og fått b12 rett i blodet :hilarious: Det BURDE gi avkastning altså! :dummy: Får tester i posten i morgen, da begynner testekjøret for fullt jenter! :dance011

Okeei, hadde nettopp brun utflod (sorry tmi) :hilarious: Har som sagt hatt mye murringer og stikk i livmora idag. Så nå steg håpet 1000 hakk :nailbiting: Kan det være festeblødning? :nailbiting: Nå gleder jeg meg enda mer til testing imorgen.

Last edited:
Soppinfeksjon-noe som kjenner dette igjen som et tidlig tegn på graviditet?:pompus:

Jeg har ingen planer om å teste før IKM, hvis ikke tr kommer meg i forkjøpet :rolleyes: Selv om det kommer til å være veeeldig fristende. Med jr var testen negativ 12/13 dpo og positiv først 14/15 dpo. Da hadde jeg alle slags tegn dagene etter el og dagene før IKM (trodde jeg hadde PMS siden resten var negativ). Nå er det bare kramper og smerter i korsryggen, men jeg har også fått feber av jr (hurra for bhg-start!), sååå :dontknow

Aksjene ble også lagt inn 1-2 dpo ifølge en app, så har ikke store håpet denne PPen :meh:

Okeei, hadde nettopp brun utflod (sorry tmi) :hilarious: Har som sagt hatt mye murringer og stikk i livmora idag. Så nå steg håpet 1000 hakk :nailbiting: Kan det være festeblødning? :nailbiting: Nå gleder jeg meg enda mer til testing imorgen.
Åååååå jeg ble skikkelig optimistisk nå!!

Da var jeg tom for EL tester, den har holdt seg lav siden peak den 19, så da får jeg vell stole på den + tappen min :hilarious:

Tappen var nemlig veldig åpen 18-20 mens etterpå har den vært delvis lukket (født før) ;)

Har også gått fra vannette utflod til mer lotion preg igår og idag :woot: og ja, en ivrig symptomjeger :smiley-angelic006:laughing002

starter på dpo 5 nå :dance008

Idag starter testekjøret, jenter! YEEHAW :smiley-bounce015:smiley-bounce015
Ja fått testet første? :hilarious:

her var det blenda i dag og. Men føler liksom noe skjer. Håper så sykt. Fikk vite at en god venninne er 14uker i går. Har så SYKT lyst å være i perm sammen igjen!

Enten så murrer det eller så sitter jeg å innbiller meg ting :wacky:
Så langt av symptomer:
Murring (mulig placebo :hilarious:)
Metall snak i munnen

vil bare vite NÅ :hilarious: er så utålmodig

Ja fått testet første? :hilarious:

her var det blenda i dag og. Men føler liksom noe skjer. Håper så sykt. Fikk vite at en god venninne er 14uker i går. Har så SYKT lyst å være i perm sammen igjen!
De kommer i posten iløpet av formiddagen, så da ryker første test :) Krysser fingrene for deg! ❤️

Kjenner litt murringer i eggstokkene og i ryggen.. aner ikke om det er symptomer på noe, men kan jo håpe xsmile9 prøver å holde meg en stund til før jeg tester.. usikker på når EL var så venter på mens tror jeg

jeg klarte å lukke øynene på do og tisse uten å ta test :laughing001 er jo uansett alt for tidlig for min del, skal PRØVE å holde meg frem til lørdag (helst søndag) :smiley-bounce012
Nå tisser jeg meg snart ut, så håper postdama får ræva i gir snart så jeg slipper å vente lenger! :hilarious: Forøvrig fjerde/femte gangen jeg må tisse nå.

Nå tisser jeg meg snart ut, så håper postdama får ræva i gir snart så jeg slipper å vente lenger! :hilarious: Forøvrig fjerde/femte gangen jeg må tisse nå.
Ingenting er så ille som å vente på tester i posten også MÅ man tisse iallefall 10 ganger før men man bare må knipe igjen :hilarious:

hos oss kommer ikke posten før mellom 14-16 så håper du er heldigere enn det :hilarious:

Tiss i en liten beger så kan den stå klar :hilarious::hilarious:

7dpo og har hatt murringer Hver Dag siden el denne gang ! :nailbiting: Så veldig spent, pp nr 9 dette. Skal teste på fredag : 9 dpo..

Back
Topp