IKM uke 35 ☺️

Her samsover vi, og det er kun når mini en skjelden gang sover borte at sex skjer i sengen :hilarious: kan anbefale dusjen, badegulvet, sofa eller kjøkken for å nevne noen :laughing002 happy humping!

Haha vi er kun avhengig av sengen fordi det er så mye innsyns i huset, så sofa, stue og kjøkken er utelukka :p

men baderomsgulvet eller vaskerommet kan avsolutt funke ;)

Jeg begynte teste 6dpo. Er 8dpo i dag. :wacky: Fortsatt blenda. Men vet jeg maks får strek 9/10DPO. Blir vel ny test i morgen igjen. ;)
Så gøy! Ifølge appen er jeg 8 dpo idag, men tror jeg hadde el litt senere enn appen sier.. men blenda her også... Men regner med det er alt for tidlig enda

Endelig steg tempen i morges etter noen dager med smerter i mage/rygg, så er ganske sikker på at el har vært 3 dager forsinket :happy:
Kanskje tmi, men igår forandret utfloden seg til slik den bruker å være etter el. Men hva er deres erfaring med hvor fort den forandres etter el? Tempen var fortsatt lav igår, men jeg skjønte at noe var på gang :pompus:

Uansett 1 eller 2 dpo :rolleyes:

Jeg tror jeg ser streker over alt jeg. Hva tror dere?
A5E99A83-FF89-411D-86BF-59445AE7C6C1.jpeg

8dpo i dag, men hverdagen har truffet hardt, så prøving og testing har vært litt glemt. Men gleder jeg til helgen, skal vurdere å teste da!

Selvsagt ikke noe resultat så tidlig, men kunne ikke dy meg idag. 8dpo. Nå får jeg bestemme meg når neste test blir :D

Vedlegg

• B3701E81-9943-4B75-91AC-060B554AC82A.jpeg
    B3701E81-9943-4B75-91AC-060B554AC82A.jpeg
    87,6 KB · Visninger: 77
6 DPO idag, våknet klokka 04.00 av at jeg måtte tisse, da heg snudde meg i senga kjentes det ut som at eggstokken skulle sprenges :dead: ruslet ned til stua og heiv i meg en paracet og varmet risputa før jeg tuslet opp og sovnet etter en liten stund, kjenner antydning til at det har vært vondt ut mot høyre side enda :depressed: kan det ha vært festesmerter? (Ja jeg googlet og leste på de fleste forum og det kom opp flere som har hatt en stikkende smerte 6 dpo :hilarious:)

6 eller 10 dpo idag, og våknet med en dundrende hodepine :yuck: Men, idag får jeg endelig testene mine! Forventer ikke noe strek idag uansett, men gøy å være i gang :woot:

Kan dette være skyggestrek? 11dpo ut i fra Premom, men tror 10 dpo ut i fra symptomer rundt EL.

Håper så inderlig den er sterke i kveld og at denne isåfall holder løpet ut:spitoutdummy::love7

Vedlegg

• AD120C1C-B91E-4140-A49F-649019496067.jpeg
    AD120C1C-B91E-4140-A49F-649019496067.jpeg
    137,4 KB · Visninger: 126
Jeg sier bare gratulerer, jeg! ❤️:love7 Så utrolig spennende! Første positive test i gruppa :woot: Si ifra når du vil settes på gravid ☺️
Takk! Skal se etter stigning i kveld/morgen tidlig. Skriver her inne da. Nå satser jeg på at en god start for meg betyr en god start for gruppa og at mange tester positivt!!! :love7:love2

Kan dette være skyggestrek? 11dpo ut i fra Premom, men tror 10 dpo ut i fra symptomer rundt EL.

Håper så inderlig den er sterke i kveld og at denne isåfall holder løpet ut:spitoutdummy::love7
Helt klart en babystrek:woot::Heartred
Gratulerer!!:wav

All ære til deg som klare det :hilarious:
Tror prøvetida blir veldig lang om jeg skulle testa en uke før ikm hver syklus. Og etter å ha prøvd i halvannet år så ville det blitt veldig dyrt og! For ikke å snakke om at det er unødvendig forsøppling/avfall:p Itillegg så vil jeg ikke risikere å få falskt håp ved kjemiske graviditeter (eller det alle kaller falske positive tester) :p

Gratulerer :Heartred

Hadde du noen symptomer før du testet positivt? :-)

Gratulerer :Heartred

Hadde du noen symptomer før du testet positivt? :)
Takk:love7
Har hatt metallsmak i munnen i ca en uke (blir verre og verre), mensmurringer og for et par dager siden kom også korsryggsmerter.

Også andre ting som trøtt, drømmer mye osv men det er nok tilfeldig. Hadde litt vondt i puppene lørdag men det tror jeg var ønske-vondt:angelic:

Back
Topp