IKM uke 34

Bare 7mnd siden baby ble født, i natt og i dag når jeg lå på magen kunne jeg kjenne at det er "noe" som blir presset på nederst i magen .. har løggi på gulvet med han så mange ganger og på magen i senga , uten å kjenne antydning til det. Spennende å se om det betyr noe :)

Vi var på Hausken i går, og fikk en veldig nedslående beskjed. Mannen går på testosteronbehandling og hadde ingen levende sædceller, ikke rart vi ikke har fått det til

Har bestemt oss for å prøve å gå av behandling med testosteron og tilføre hcg og letrozol for å se om han klarer å fremprodusere noen sædceller men håpet er vel ikke stort…

Men de vil iallefall si at jeg nok kan settes på ikke gravid allerede nå

Vi var på Hausken i går, og fikk en veldig nedslående beskjed. Mannen går på testosteronbehandling og hadde ingen levende sædceller, ikke rart vi ikke har fått det til

Har bestemt oss for å prøve å gå av behandling med testosteron og tilføre hcg og letrozol for å se om han klarer å fremprodusere noen sædceller men håpet er vel ikke stort…

Masse lykke til videre :Heartred

Ønsker dere masse masse lykke til :Heartred krysser fingrene og det som kan krysses for at det går godt for dere ❤️

Har begynt å kjenne etter, noe som egentlig ikke er brao_O Nå føler jeg det er noe på gang, kjennes ut som om det jobbes på i livmoren:smiley-angelic001

Forrige svangerskap har jeg fått ømme/såre brystvorter og bomullshjerne litt før ikm. Hvilke symptomer har dere andre fått før positiv test?

Jeg er så sint, irritert for egentlig ingenting.. jeg pleier ikke å være det, så om det er sånn at jeg ikke er gravid men er sånn uten hormonprevensjon.. da skal jeg aldri slutte på det igjen :P for både min og alle rundt meg sin del.. fysj så vondt det er :smiley-angry002

Har begynt å kjenne etter, noe som egentlig ikke er brao_O Nå føler jeg det er noe på gang, kjennes ut som om det jobbes på i livmoren:smiley-angelic001

Forrige svangerskap har jeg fått ømme/såre brystvorter og bomullshjerne litt før ikm. Hvilke symptomer har dere andre fått før positiv test?

Det er litt småskummelt å begynne å kjenne etter så tidlig :smiley-ashamed004

Eneste jeg hat kjent på tidligere er stikking og øm i området livmor. Men jeg har på et vis klart å innfinne meg med at det er sånn hver syklus. Samme med ømme brystvorter, og bomulls hue har jeg støtt så det er ikke noe jeg kan ta som ev tidlig tegn :laughing002

Mange år siden jeg hadde positiv test ( uplanlagt, og endte i SA) så symptoma der husker jeg ikke....

Jeg er så sint, irritert for egentlig ingenting.. jeg pleier ikke å være det, så om det er sånn at jeg ikke er gravid men er sånn uten hormonprevensjon.. da skal jeg aldri slutte på det igjen :p for både min og alle rundt meg sin del.. fysj så vondt det er :smiley-angry002

PMS er så vondt det, for både enn selv og alle rundt. Håper det er en liten spire ❤️

Sist jeg var gravid som endte i SA var jeg ubeskrivelig trøtt, sånn helt kriiise trøtt liksom og gikk på do hvert 15 min, det var sånn i ei uke før jeg testet positivt i uke 4+0.

Dette er første periode der jeg tester etter EL og jeg har nok ikke gjort det helt konsekvent... Har bare testet på morgen og det ser ut som jeg har misset peaken. EL i følge mine beregninger var i går, og selv om testene ikke var så positive i går ser det ut på testing at EL i går stemmer greit :) Så da tar jeg utgangspunkt i 1 DPO i dag :D

Vedlegg

• Screenshot_20230812_192307_Premom.jpg
    Screenshot_20230812_192307_Premom.jpg
    188,8 KB · Visninger: 91
7dpo ish og fortsatt alt for tidlig , men tester læll :p tenkte vente til i morgen, men det skjedde vare plutselig :hilarious:
Vente til tirsdag med neste da.. samme test, med og uten blitz.
Ellers så er det noe som skjer nedi der , men det kan jo like gjerne være "klargjøring" til tr. Vært å gått tur på fredag og i dag og kjent det litt i symfysen etterpå .. det hadde vel egt blitt bedre etter disse 7mnd men :)

Glemte bildet ja :P

Vedlegg

• 20230813_103950.jpg
    20230813_103950.jpg
    1,3 MB · Visninger: 94
  • 20230813_104042.jpg
    20230813_104042.jpg
    1,3 MB · Visninger: 93
Last edited:
7dpo ish og fortsatt alt for tidlig , men tester læll :p tenkte vente til i morgen, men det skjedde vare plutselig :hilarious:
Ellers så er det noe som skjer nedi der , men det kan jo like gjerne være "klargjøring" til tr. Vært å gått tur på fredag og i dag og kjent det litt i symfysen etterpå .. det hadde vel egt blitt bedre etter disse 7mnd men :)
Jeg tester også selv om det er ingenting å teste etter her hvertfall :hilarious: men syns det er så gøy å se på de strekene altså! Nå legger jeg de inn i Premom appen også.

Krysser fingrene for at det er en spire i magen:Heartred

Glemte bildet ja :p
Ja, nå så jeg testene:D
Jeg kan ikke se noe men så er ikke jeg den beste til å se de tidligste strekene heller. Ser du noe?

Ja, nå så jeg testene:D
Jeg kan ikke se noe men så er ikke jeg den beste til å se de tidligste strekene heller. Ser du noe?
Ja jeg glemge jo legge dem til :wacky:
Jeg kan liksom se noe på den mrd blitz, men det er nok bare øynene som har jobba lenge nok :P så jeg får bare avvente noen dager til før jeg tester igjen .. har ikke vært flink til å måle temp hver dag , men kom på det i dag når jeg våkne .. pleid å ligge på 36.1 , nå var den 36.4 .. så får se da , om den holder seg oppe eller går ned igjen :)

8dpo.. I dag er jeg faktisk litt kvalm og hyppigere sulten.. ny testedag i morgen her :)
Sist jeg var gravid var det 9dpo første gang jeg fikk se antydning til strek.. må jo bare krysse fingrene :D

Back
Topp