~IKM uke 34~

Noen med erfaring med festeblødning?
Jeg begynte å spotte så vidt i utfloden i dag, 7 dpo. Veeldig mulig det er starten på TR da dette er en av de første syklusene etter utskraping, og det fortsatt kan være krøll :) men har hatt litt stikninger i livmorsområdet, siste 2 dagene, så begynte plutselig å tenke på festeblødning. Hadde ikke det da jeg ble gravid i April :p kjenner jeg blir smågal av dpo-land :wacky:

Fikk antydning til strek i mårres, tok ny nå i kveld og den er mer synlig men ikke enkel å få med på kamera, så det er nok bortkastet å laste opp. Kan for all del være skygge og, men alt ble litt mer spennende nå. 8 dpo.

IMG_20200813_204526__01.jpg

Jeg begynte å spotte så vidt i utfloden i dag, 7 dpo. Veeldig mulig det er starten på TR da dette er en av de første syklusene etter utskraping, og det fortsatt kan være krøll :) men har hatt litt stikninger i livmorsområdet, siste 2 dagene, så begynte plutselig å tenke på festeblødning. Hadde ikke det da jeg ble gravid i April :p kjenner jeg blir smågal av dpo-land :wacky:

Jeg har aldri vært gravid, så ingen erfaringer! Men jeg lurer på om mange som har vært gravide her inne har opplevd en sånn blødning?

Jeg har aldri vært gravid, så ingen erfaringer! Men jeg lurer på om mange som har vært gravide her inne har opplevd en sånn blødning?

Jeg hadde ikke noen festeblødning tror jeg, men blødde litt til og fra de første ukene, husker ikke helt eksakt når, men en god stund etter positiv test. Og positiv test kommer vel ikke før egget er festa?

Jeg hadde ikke noen festeblødning tror jeg, men blødde litt til og fra de første ukene, husker ikke helt eksakt når, men en god stund etter positiv test. Og positiv test kommer vel ikke før egget er festa?

Nei, det er riktig :happy: Hcg produseres først når egget er festet, så positiv test må være etterpå. Når flere ikke har opplevd festeblødning så gir det litt håp til meg som ikke har blødd noenting og straks er over på 8 dpo.. egget bør vel ha festet seg om det klaffet, innen 8 dpo? Det står litt forskjellig rundt omkring:rolleyes:

Nei, det er riktig :happy: Hcg produseres først når egget er festet, så positiv test må være etterpå. Når flere ikke har opplevd festeblødning så gir det litt håp til meg som ikke har blødd noenting og straks er over på 8 dpo.. egget bør vel ha festet seg om det klaffet, innen 8 dpo? Det står litt forskjellig rundt omkring:rolleyes:
Du kan absolutt ha håpet, haddd det heller ikke når jeg ble gravid sist :)
Jeg visste ikke at det var noe før jeg begynte å følge med her inne :p hehe
Tenker at for min del er det i beste fall en sånn blødning, og om ikke så får jeg bare håpe på bedre syklus neste runde :)
Har ikke hatt noe mer blødning nå hvertfall :)

Du kan absolutt ha håpet, haddd det heller ikke når jeg ble gravid sist :)
Jeg visste ikke at det var noe før jeg begynte å følge med her inne :p hehe
Tenker at for min del er det i beste fall en sånn blødning, og om ikke så får jeg bare håpe på bedre syklus neste runde :)
Har ikke hatt noe mer blødning nå hvertfall :)
Hvis blødningen har stoppet igjen så har jeg skikkelig troa på at det var festeblødning :nailbiting: så spennende videre!!

9 dpo i dag, og jeg greide å holde meg fra å teste i dag tidlig :D Jeg føler liksom at jeg "må" bruke morgenurin.

Planlegger en test i morgen tidlig :woot:

Noen andre som har testa i dag?

Bare 5 dpo her... Første test blir vel mandag eller tirsdag tenker jeg :)

Ananas dag 4 nå!

9 dpo i dag, og jeg greide å holde meg fra å teste i dag tidlig :D Jeg føler liksom at jeg "må" bruke morgenurin.

Planlegger en test i morgen tidlig :woot:

Noen andre som har testa i dag?

Jeg planlegger å teste på søndag, da er jeg 10 dpo, men kan hende jeg ryker på en i morgen:nailbiting: kanskje jeg kan klare å vente ved å se på din og andres tester i morgen! Spennende!:nailbiting: Symptomer?

Jeg planlegger å teste på søndag, da er jeg 10 dpo, men kan hende jeg ryker på en i morgen:nailbiting: kanskje jeg kan klare å vente ved å se på din og andres tester i morgen! Spennende!:nailbiting: Symptomer?

Ja, kanskje det. Jeg tar ikke noe tidligtester heller, så føler det ikke er så vits å teste så tidlig.

Har ikke noe symptomer... Bittelitt ømme pupper og litt ekstra trøtt kanskje. Men ikke noe som er uvaling for meg i denne delen av syklusen... Sist jeg var gravid hadde jeg mista alt håp før jeg testa, så legger ikke så mye i det.

Slenger med med her jeg :) Har vært uten prevensjon siden februar 20, men dette er første syklus vi bestemte oss for å starte å prøve ordentlig :) Frem til nå har det vært koselig om det skjer, men vi har ikke aktivt forsøkt :)

Chrissico - 27 - PP1 - B2 - EL 05.08 - IKM 18.08

6dpo og testetøsa sitter på skuldra og gnir seg i hendene, i kveld ryker det nok en test, selv om jeg vet det er for tidlig, bare 3% som får positiv test så tidlig liksom:hilarious: Men testetøsa mener bestemt at jeg kan være en av de 3% såå:rolleyes:

Skjønner godt at du velger å forberede deg for tr ❤️ Veldig kjipt med blank 11 dpo... men det er håp helt til tr kommer! ❤️
Helt sant! Syns bare det 3r bedre å forberede meg selv på at det blir tr, så senker jeg forventningene litt. Har bare en dårlig vibbe denne perioden. Men takk for støtta :-)

Etter det jeg trodde var to tester med svaak strek for 4 dager siden har nå testene blitt kritthvite så nå har jeg mista helt håpet..
er idag 12dpo og tok en helt hvit test idag tidlig, har samtidig masse symptomer så blir litt fortvila :banghead:

Den er vel positiv??
Bildekvaliteten ble dårlig her, men mannen ser også tydelig rosa strek. Selv i mørkt lys ser jeg streken. Ohhhh la det være spire .... <3

Vedlegg

• IMG_4679.jpeg
    IMG_4679.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 169
Back
Topp