~IKM uke 34~

Inne på forumet er det mange tester jeg ikke ser strek på (hvor mange andre ser strek), men HER SER JEG OGSÅ! GRATULERER :flower

:woot::woot: men det kan være kjemisk også, så man burde ikke juble før man kommer over IKM? Kanskje jeg må ta en my test i morgen, jeg er helt skjelven fortsatt.. klarer ikke tro på det, for har ingen symptomer.. absolutt ingen. Litt murring av og på har jeg hatt, men det er helt typisk pms for meg... :nailbiting:

Ehm... jeg er litt skjelven nå.. men er det det flere som ser en strek..?? :eek:

Jeg er 11-12 dpo, litt usikker ..

jeg står her å griner for jeg tørr ikke tro på det, men har ikke fått positiv test En eneste gang under prøvingen, så jeg ble helt satt ut av den streken... den ser ganske rosa ut.. men kanskje det bare er skygge..

Sniker fra uke 35 :oops: men du, dette er en babystrek! Gratulerer ❤️❤️❤️

Ehm... jeg er litt skjelven nå.. men er det det flere som ser en strek..?? :eek:

jeg står her å griner for jeg tørr ikke tro på det, men har ikke fått positiv test En eneste gang under prøvingen, så jeg ble helt satt ut av den streken... den ser ganske rosa ut.. men kanskje det bare er skygge..
Det ser ut som en babystrek :Heartred

God morgen! Her er det ingen symptomer lenger. Ingen ømme pupper lenger og eller bare vanlig. Er vel 9 dpo i dag. Jeg klarte å la være og brenne en test i dag. Har bare to tidligtester igjen, så tenkte å ta en i morgen og en i helga. Så får vi se om tr kommer neste uke :)

Mine pupper har også roa seg ned betraktelig... o_O

Sniker fra uke 35 :oops: men du, dette er en babystrek! Gratulerer ❤️❤️❤️

Jeg har lest om mange som har fått kjemisk når de tester så tidlig, så tørr i grunn ikke håpe for mye på noe enda.. :oops: Tror ikke jeg tror på det før jeg tar en digital test eventuelt. Men det er vel litt tidlig enda å ta det ?

men har aldri fått to streker før, så jeg er i sjokk:wideyed:

Har til og med bestilt sædtest til mannen og ny gyn time til meg selv om et par uker.. får håpe jeg kan avbestille den da :rolleyes:

Gjett om jeg ser! Ingen tvil :angel8 gratulerer med strek! :smiley-bounce012

God morgen! Hvordan går det med dere? Noen som har svidd av noen tester i dag? Og hvordan går det med symptomer? Mine har blitt veldig svake nå... Kanskje litt "rar" i livmorområdet om jeg kjenner veldig etter... 8 dpo.

God morgen! Her ser alle «symptomer» ut til å forsvinne. Våknet ikke med hodepine i dag og føler meg mindre trøtt og sliten. Brystvortene er fortsatt litt ømme, men langt mindre enn de var :sorry: Så nå mister jeg håpet litt egentlig... ingenting av det alle kaller murringer..

Jeg har fått skygge på disse, men den der ser altfor sterk ut til å være skygge! Grattis!:joyful:

God morgen! Her ser alle «symptomer» ut til å forsvinne. Våknet ikke med hodepine i dag og føler meg mindre trøtt og sliten. Brystvortene er fortsatt litt ømme, men langt mindre enn de var :sorry: Så nå mister jeg håpet litt egentlig... ingenting av det alle kaller murringer..
Mange som ikke har noen symptomer så tidlig, så ikke tenk på det! Dette kan variere både fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap:) Jeg har 5 barn, og har opplevd symptomer forskjellig i starten:joyful:

Må bare skyte inn her at jeg fikk det som ser ut til å være en positiv test idag, å jeg har INGEN symptomer. Kun litt oppblåst og litt småmurringer innimellom som jeg faktisk må kjenne etter for å legge merke til dem. Så.. visst denne positive testen stemmer så trenger man ikke ha symptomer :happy090

Gratulerer så mye:Heartred

Mange som ikke har noen symptomer så tidlig, så ikke tenk på det! Dette kan variere både fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap:) Jeg har 5 barn, og har opplevd symptomer forskjellig i starten:joyful:

Det er fint å få litt «innside Information» fra noen med 5 barn :joyful: Når man har ingenting å sammenligne med! Etter 10 mnd, så føles det jo litt sånn «hvorfor skal det gå nå, når det ikke har gått før». Da blir jeg litt mer håpefull hvis jeg føler noen nye eller rare ting i kroppen. Men det er sant som du sier, man må ikke ha symptomer. Da er du et godt eksempel å støtte seg til:joyful:

Må bare skyte inn her at jeg fikk det som ser ut til å være en positiv test idag, å jeg har INGEN symptomer. Kun litt oppblåst og litt småmurringer innimellom som jeg faktisk må kjenne etter for å legge merke til dem. Så.. visst denne positive testen stemmer så trenger man ikke ha symptomer :happy090

Ja, tenk på det!! Du sitter med positiv test:joyful: hurra!! Positivt å høre at du ikke har særlig symptomer:happy: har du prøvd lenge? Var du 11-12 dpo nå?

Det er fint å få litt «innside Information» fra noen med 5 barn :joyful: Når man har ingenting å sammenligne med! Etter 10 mnd, så føles det jo litt sånn «hvorfor skal det gå nå, når det ikke har gått før». Da blir jeg litt mer håpefull hvis jeg føler noen nye eller rare ting i kroppen. Men det er sant som du sier, man må ikke ha symptomer. Da er du et godt eksempel å støtte seg til:joyful:
Ja, er det en ting jeg har ‘lært’ er at alt varierer og er forskjellig, og at det aller meste er normalt uansett:p

Jeg har fått positiv test først 12-17dpo tidligere, så ikke gi opp før tr er her:) Masse lykke til! Håper det klaffer for deg nå :joyful:

Ja, tenk på det!! Du sitter med positiv test:joyful: hurra!! Positivt å høre at du ikke har særlig symptomer:happy: har du prøvd lenge? Var du 11-12 dpo nå?
Ja, gjør visst det, men tørr ikke tro helt på det- så tror jeg må kjøpe en digital en å ta til helgen :woot:

Jeg har aldri fått positiv test før, har 2 barn (på 17 år og 13 år) men med en annen mann, så har jo vært spennende og nervepirrende prøving dette her.. tok ut spiralen i oktober i fjor, så ja har prøvd lenge.. mannen har reisejobb så riktignok ikke fått til å legge inn askjer i alle pp’ene. Men aktivt er dette 8’ende pp. Men som sagt.. jeg wr livredd for at det skal være noe feil med testen, eller at det er kjemisk eller hva som helst. Mannen er avgårde på jobb nå, så tørr ikke si noe før jeg har fått en til positiv test.:nailbiting: tror jeg regnet feil, jeg er 10 eller 11 dpo nå. Skal ha mensen til mandag i følge beregningene. :nailbiting:

Ja, er det en ting jeg har ‘lært’ er at alt varierer og er forskjellig, og at det aller meste er normalt uansett:p

Jeg har fått positiv test først 12-17dpo tidligere, så ikke gi opp før tr er her:) Masse lykke til! Håper det klaffer for deg nå :joyful:

Da skal jeg prøve å ikke teste igjen før etter 10-11 dpo ❤️ Håper alt klaffer fullt for oss begge (og alle selvsagt) :joyful: jeg vet jo at det plutselig kan gå!

Ja, gjør visst det, men tørr ikke tro helt på det- så tror jeg må kjøpe en digital en å ta til helgen :woot:

Jeg har aldri fått positiv test før, har 2 barn (på 17 år og 13 år) men med en annen mann, så har jo vært spennende og nervepirrende prøving dette her.. tok ut spiralen i oktober i fjor, så ja har prøvd lenge.. mannen har reisejobb så riktignok ikke fått til å legge inn askjer i alle pp’ene. Men aktivt er dette 8’ende pp. Men som sagt.. jeg wr livredd for at det skal være noe feil med testen, eller at det er kjemisk eller hva som helst. Mannen er avgårde på jobb nå, så tørr ikke si noe før jeg har fått en til positiv test.:nailbiting: tror jeg regnet feil, jeg er 10 eller 11 dpo nå. Skal ha mensen til mandag i følge beregningene. :nailbiting:

Da har dere prøvd en stund ja, skjønner godt at du er redd for å håpe :nailbiting: har du flere tester?? Hvis du tar en til med like tydelig strek, så er det lov å glede seg litt:p når kommer mannen hjem?

Noen av dere med positiv test som synes kaffe smaker vondt? :p Jeg går liksom å venter/håper på at kaffe skal smake vondt en vakker dag:nailbiting:
Det har vært det første tegnet for meg med mine 5 barn;) Gått fra å eeeeelske kaffe til at det smaker dritt over natten:hilarious: Nå i denne pp drikker jeg kun koffeinfri kaffe som smaker litt mildere og annerledes, så er spent på om det kommer til å smake vondt en dag hvis det klaffer:joyful:

Back
Topp