~IKM uke 34~

Gratulerer såå mye med strek :smiley-bounce012

Her kan det se ut som TR har kommet :smiley-angry017 friskt blod i dag, 9dpo så en kort lutelfase på meg ser det ut som! Men etter 40 dager er det godt å få mens når det ikke ble strek!

Det har vært det første tegnet for meg med mine 5 barn;) Gått fra å eeeeelske kaffe til at det smaker dritt over natten:hilarious: Nå i denne pp drikker jeg kun koffeinfri kaffe som smaker litt mildere og annerledes, så er spent på om det kommer til å smake vondt en dag hvis det klaffer:joyful:

Hvor tidlig pleier du å merke det da? :joyful: Husker du det?:p

Gratulerer såå mye med strek :smiley-bounce012

Her kan det se ut som TR har kommet :smiley-angry017 friskt blod i dag, 9dpo så en kort lutelfase på meg ser det ut som! Men etter 40 dager er det godt å få mens når det ikke ble strek!
Skal jeg føre deg på TR eller ønsker du se an først om det tar seg opp?

Hvor tidlig pleier du å merke det da? :joyful: Husker du det?:p

Har ikke skrevet ned fra alle svangerskap, men tror ca.1 uke etter EL- altså 1 uke før IKM. Er nok veldig individuelt det der- og ikke alle som får vegring mot kaffe heller:) Har mange venninner som kun kuttet ned på koffein fordi man skal, ikke forbi de ville:p

Skal jeg føre deg på TR eller ønsker du se an først om det tar seg opp?

Tenker jeg ser det litt an! EL testene øker så jeg ble litt usikker på om det kanskje også kan være festeblødning, men det er vel kanskje ønsketenkning :rolleyes:

og håpefulle meg føler jeg ser en strek på gr testen jeg tok nå :hilarious:

Vedlegg

• 91EE4E1C-396F-4121-8DB3-B35605B4A2E2.jpeg
    91EE4E1C-396F-4121-8DB3-B35605B4A2E2.jpeg
    12,8 KB · Visninger: 156
Tenker jeg ser det litt an! EL testene øker så jeg ble litt usikker på om det kanskje også kan være festeblødning, men det er vel kanskje ønsketenkning :rolleyes:

og håpefulle meg føler jeg ser en strek på gr testen jeg tok nå :hilarious:
Det er da vitterlig noe på den testen:smiley-angelic001

Og her er EL testene fra i morres nederst og den fra nå øverst, om den fortsetter å stige tar keg en gr test i morgen eller lørdag :smiley-angelic001

Vedlegg

• 49151705-9558-4C0A-8E91-BC3F0D6CC95D.jpeg
    49151705-9558-4C0A-8E91-BC3F0D6CC95D.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 142
Da har dere prøvd en stund ja, skjønner godt at du er redd for å håpe :nailbiting: har du flere tester?? Hvis du tar en til med like tydelig strek, så er det lov å glede seg litt:p når kommer mannen hjem?

ja jeg har flere tidligtester, så tenkte å ta en til når jeg kommer hjem fra jobb :nailbiting::nailbiting: han kommer ikke hjem før om 1 ukeo_O

Har ikke skrevet ned fra alle svangerskap, men tror ca.1 uke etter EL- altså 1 uke før IKM. Er nok veldig individuelt det der- og ikke alle som får vegring mot kaffe heller:) Har mange venninner som kun kuttet ned på koffein fordi man skal, ikke forbi de ville:p

Ok :D det er dumt å sammenligne seg med deg selvfølgelig, siden det er så forskjellig! Men det er veldig gøy å høre erfaringer:joyful: håper jeg plutselig våkner med full vegring mot kaffe!! Ca 1 uke til ikm i dag:happy:

Da kjøpte jeg en digital test på vei hjem, å tok Den og enda en tidligtest nå... åh herregud jeg kan ikke tro det!!!:happy093 :love7:Heartbigred Jeg er helt i sjokk... totalt i sjokk.. jeg måtte sette meg ned, var like før jeg gikk i bakken...
nå hååååååper jeg bare at det varer!!!:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    27 KB · Visninger: 175
6 dpo idag. Var på do ista, hadde litt mer mengde utflod idag enn tidligere. Ventet at nå kommer tr.. Tørket meg, studerte utfloden. Den var småbrun, ikke sånn at jeg så det med engang. Men ved en nermere titt(sorry detaljer :p) kan ikke huske at brystene mine er så ømme fra tidligere syklus med tr.. Forhåpningene er sterkere nå for å si det sånn :p. Kan selfølgelig være begynnende tr. Meen velger å håp på en spirefestning :p

Da kjøpte jeg en digital test på vei hjem, å tok Den og enda en tidligtest nå... åh herregud jeg kan ikke tro det!!!:happy093 :love7:Heartbigred Jeg er helt i sjokk... totalt i sjokk.. jeg måtte sette meg ned, var like før jeg gikk i bakken...
nå hååååååper jeg bare at det varer!!!:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Herregud!! Gratulerer sååå mye ❤️ Nå kan du slappe av å vite at du ER gravid!!

Syns jeg har lukta så merkelig de siste dagene. Liksom, ikke svett, men ikke ikke-svett.
Håååper jo at det kan være et symptom-endret kroppslukt, eventuelt endret luktesans:wideyed: eller så har jeg bare begynt å lukte stygt. Og ja, jeg dusjer:hilarious:

Ingen symptomer idag, drømte om masse tester med doble streker :smiley-angelic001❤️

Gratulerer! :Heartred

Gratulerer så mye:Heartred
Skal jeg sette deg på gravid?

Back
Topp