~IKM uke 34~

Jeg drømme så mye om baby om dagen at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg :smiley-ashamed004:laughing002

Tiden går saaaaaakte!
3 dpo i dag,meeeeeh:wtf:
Kjenner på mye murringer og stikkinger...tar meg selv i drømme meg bort til tider:smiley-bounce012:dance018

3 dpo her å, tiden har aldri gått så sakte mot neste menstruasjon (her tilfelle ikm :D). Alltid vært sånn, åhj tr på besøk ja, var ikke leng siden sist men. Nå er det en evighet :hilarious:

Hvor mye kan man stole på en tørket test? :shifty:
Svak strek på den jeg tok idag tidlig, når jeg kikket på den ikveld :wacky: ..
8 dpo

Vedlegg

• 09F24513-BA68-4616-826E-DA144C8D310F.jpeg
    09F24513-BA68-4616-826E-DA144C8D310F.jpeg
    24,6 KB · Visninger: 142
Hvor mye kan man stole på en tørket test? :shifty:
Svak strek på den jeg tok idag tidlig, når jeg kikket på den ikveld :wacky: ..
8 dpo
Jeg tok også test tidlig 8DPO som tilsynelatende var negativ. Streken var der når jeg kikket på kvelden når den hadde tørket for lengst. Gutten er 1 år nå:joyful: Kan ha vært tilfeldig men:wacky:

Vedlegg

• EBE49BC6-EF32-4211-98C4-0086D3ED3751.jpeg
    EBE49BC6-EF32-4211-98C4-0086D3ED3751.jpeg
    22,5 KB · Visninger: 145
Blendatest i dag også, skal prøve å la testinga ligge til helga. Har dårlig troa denne perioden, ikke en øm pupp lenger heller :smiley-ashamed004

Blendatest i dag også, skal prøve å la testinga ligge til helga. Har dårlig troa denne perioden, ikke en øm pupp lenger heller :smiley-ashamed004

jeg gikk også på en smell idag, 7 dpo:banghead: forventet ikke noe annet enn en blenda test, lo til å med av meg selv :hilarious: jeg har heller ikke troa denne mnd, som alle andre mnd egentlig.. de 2 månedene jeg var sikker på at jeg var gravid med masse symptomer- gikk jeg helt i kjelleren å aldri turt å håpe noe særlig siden :shy:

men! Må jo tenke at håpet er ikke ute enda. Er vel en grunn til at de ikke garanterer rimelig sikkert svar før på mensdagen, så vi får krysse fingrene noen dager likevel :happy: heier på oss alle :rolleyes:

Har man ikke krav på å bli utredet etter 12 mnd med prøving? Jeg tok ut spiralen i oktober i fjor, å har prøvd siden, foruten om noen sykluser mannen har vært på jobb. Men legen min vet ikke at ikke vi har prøvd hver eneste mnd, likevel sa hun i mai at visst ikke vi var blitt gravide innen 10 måneder så kunne vi ta kontakt. Da har det jo gått langt over 1 år siden vi begynte å prøve, å det vet jo hun også som fjernet spiralen... kan jeg kreve å få utredning før?.. :confused:

Er 10 dpo i dag og tok denne testen. Flere som ser strek?

Vedlegg

• IMG_20200811_075529.jpg
    IMG_20200811_075529.jpg
    22,2 KB · Visninger: 142
Oioioi.
6dpo og litt stikninger nederst i livmorområdet. Føler meg litt øm der nede. Det er lenge siden sist jeg hadde :rolleyes:

Ca 2 dpo tror jeg. EL igår eller søndag så da begynte jeg spise ananas idag ;) Håper håper..

Har man ikke krav på å bli utredet etter 12 mnd med prøving? Jeg tok ut spiralen i oktober i fjor, å har prøvd siden, foruten om noen sykluser mannen har vært på jobb. Men legen min vet ikke at ikke vi har prøvd hver eneste mnd, likevel sa hun i mai at visst ikke vi var blitt gravide innen 10 måneder så kunne vi ta kontakt. Da har det jo gått langt over 1 år siden vi begynte å prøve, å det vet jo hun også som fjernet spiralen... kan jeg kreve å få utredning før?.. :confused:

Jeg ble møtt litt på samme måte. Legen sa at jeg bør prøve dobbelt så lenge som andre, fordi jeg har en eggleder. Jeg valgte å bestille time hos gyn, uten henvisning. Hun jeg var hos jobber som overlege på sykehuset. Hun var tydelig på at jeg ikke skulle trenge å vente. Hun kunne henvise meg videre om jeg ønsket. Så gjør heller det, som en start, dersom du ønsker å få sjekket litt :happy: 12 mnd aktiv prøving er vel det se fleste får beskjed om tror jeg :happy:

Svidde av ny test

Vedlegg

• IMG_20200811_140207.jpg
    IMG_20200811_140207.jpg
    24,4 KB · Visninger: 128
Etter over 20 dager med EL-testing fikk jeg endelig positiv test i dag morges på CD 35!! Jeg kan derfor nok en gang slettes fra en ikm gruppe og hoppe over til neste. Lykke til alle sammen, gleder meg til å se mange positive tester snart:happy:

Etter over 20 dager med EL-testing fikk jeg endelig positiv test i dag morges på CD 35!! Jeg kan derfor nok en gang slettes fra en ikm gruppe og hoppe over til neste. Lykke til alle sammen, gleder meg til å se mange positive tester snart:happy:
Fantastiske nyheter! :joyful: Nå ble jeg glad:Heartred Masse lykke til!

Back
Topp