Tiden går saaaaaakte!
3 dpo i dag,meeeeeh
Kjenner på mye murringer og stikkinger...tar meg selv i drømme meg bort til tider

3 dpo i dag,meeeeeh

Kjenner på mye murringer og stikkinger...tar meg selv i drømme meg bort til tider

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tiden går saaaaaakte!
3 dpo i dag,meeeeeh
Kjenner på mye murringer og stikkinger...tar meg selv i drømme meg bort til tider![]()

Jeg tok også test tidlig 8DPO som tilsynelatende var negativ. Streken var der når jeg kikket på kvelden når den hadde tørket for lengst. Gutten er 1 år nåHvor mye kan man stole på en tørket test?
Svak strek på den jeg tok idag tidlig, når jeg kikket på den ikveld..
8 dpo
Kan ha vært tilfeldig men
Vi bestiller gjennom fastlegeHvor kan man ordne det? Privat gynekolog?![]()
kan være du får andre veier og
Blendatest i dag også, skal prøve å la testinga ligge til helga. Har dårlig troa denne perioden, ikke en øm pupp lenger heller![]()
forventet ikke noe annet enn en blenda test, lo til å med av meg selv
jeg har heller ikke troa denne mnd, som alle andre mnd egentlig.. de 2 månedene jeg var sikker på at jeg var gravid med masse symptomer- gikk jeg helt i kjelleren å aldri turt å håpe noe særlig siden 
heier på oss alle Jeg skimter en strek!Er 10 dpo i dag og tok denne testen. Flere som ser strek?

Har man ikke krav på å bli utredet etter 12 mnd med prøving? Jeg tok ut spiralen i oktober i fjor, å har prøvd siden, foruten om noen sykluser mannen har vært på jobb. Men legen min vet ikke at ikke vi har prøvd hver eneste mnd, likevel sa hun i mai at visst ikke vi var blitt gravide innen 10 måneder så kunne vi ta kontakt. Da har det jo gått langt over 1 år siden vi begynte å prøve, å det vet jo hun også som fjernet spiralen... kan jeg kreve å få utredning før?..![]()
12 mnd aktiv prøving er vel det se fleste får beskjed om tror jeg 
Jeg har troenSvidde av ny test
Jeg ser en strekSvidde av ny test

Fantastiske nyheter!Etter over 20 dager med EL-testing fikk jeg endelig positiv test i dag morges på CD 35!! Jeg kan derfor nok en gang slettes fra en ikm gruppe og hoppe over til neste. Lykke til alle sammen, gleder meg til å se mange positive tester snart![]()
Nå ble jeg glad
Masse lykke til!