*** IKM uke 34 ***

Jepp. :) Nå satser vi på at vi tester positivt på likt kommende pp. :)
Ja. Vi kjører likt neste også vi ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Negativ 12 dpo!:( Ser mørkt ut gett!
Hodet mitt har tydeligvis køddet med meg....

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikm i morgen og blenda hvit test i dag tidlig:-( hadde litt rar syklus sist nen tror hverfall at ikm er i morgen å da ser det jo litt dårlig ut:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikm i morgen og blenda hvit test i dag tidlig:-( hadde litt rar syklus sist nen tror hverfall at ikm er i morgen å da ser det jo litt dårlig ut:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sist jeg ble gravid så fikk ikke jeg positiv test før 4+3 mener jeg. Så ikke gi opp! :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Kjemisk graviditet på meg :-(

Leit å høre... Håper du tar det greit og klarer å se fremover til tross for at det er trist!

Leit å høre... Håper du tar det greit og klarer å se fremover til tross for at det er trist!

Ja, jeg tar det veldig greit og er glad det skjedde nå og ikke lenger uti graviditeten! Prøver igjen og satser på junibaby

Gratulerer! :)

Jeg må visst flytte fra denne ikm gruppa! Har mest sannsynlig hatt en forsinket el.. Lykke til videre til alle..både dere som ble gravide og dere som må inn i ny pp!!

Jeg må visst flytte fra denne ikm gruppa! Har mest sannsynlig hatt en forsinket el.. Lykke til videre til alle..både dere som ble gravide og dere som må inn i ny pp!!

Da håper jeg du snart får positiv test også! :)

Back
Topp